Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün islerimi hallettikten sonra yol güzergahımda bulunan Thai ve Zuhtupasa'ma ugradım sıcak caylarını ictim birasda soguk havaya inat sıcak muhabbet :wiinkk: Huzurunuzda her ikisinede Tesekkürü borc bilirim :rendeer:

Kardeş her zaman bekleriz..çayın sıcaklığı senin kalbinden kaynaklanıor..:rendeer: çayımız yemeğimiz var..gönül kapımız, her kapımız herkeze ama herkeze açıktır.....:rendeer:

selam arkadaşlar motorumu değiştirdim. sym mi verdim. Suzuki burgman 400 aldım.Ama her zaman burada yazmaya devam edeceğim.En yakın zamanda görüşmek dileğiyle.

Hayırlı olsun..kazasız belasız gunlerde kullan...

İyi akşamlar. Bendede değişiklik var. Gts 250 duruyor. Babam kaptı.

Karşı korlas ve Tekayda tekrar gts 250 alacağım derken NBC de KYMCO
Xciting 500 kısmet oldu. 2005 model 2.600 km de ufak cizikleri var.
Aslında motor biraz fazla yakıyormuş ancak cok kullanmıyorum.
Sele içi bağajda sym ye göre kucuk. Ama görünüşü güzel. Renk portakal.
Zühtüpaşanında kymco başlığında bir kaç yazısını gördüm. İyi demişti.

Artık bir SYM bir KYMCO başlığında dolaşıp duracağız.

Birde arkadaşım önden hafif kaza yapmıştı. Joyride nin en grenajının 3 haftada
gelmesi normalmıdır. Yoksa Altan Motor bu işide şıpapadak halledermiydi.:wiinkk: Şimdilik kymco başlığında bir arkadaş dışında hareket yok
hayırlı olsun...kazasız belasız kullan...kymco da ii bir makina...seninde söylediğin gibi biraz fazla yakar..:pr: yoksa genelde performans olarak memnun kalırsın...:bounce:

Joyride ın grenajının gec gelmesi altan motordan degil motona dan kaynaklanıordur..Yinede aprilla vs.italyanlardan iyidir...hem fiyat hem yaklasım olarak...:cherry: [/QUOTE]
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Kardeş her zaman bekleriz..çayın sıcaklığı senin kalbinden kaynaklanıor..:rendeer: çayımız yemeğimiz var..gönül kapımız, her kapımız herkeze ama herkeze açıktır.....:rendeer:



Hayırlı olsun..kazasız belasız gunlerde kullan...


hayırlı olsun...kazasız belasız kullan...kymco da ii bir makina...seninde söylediğin gibi biraz fazla yakar..:pr: yoksa genelde performans olarak memnun kalırsın...:bounce:

Joyride ın grenajının gec gelmesi altan motordan degil motona dan kaynaklanıordur..Yinede aprilla vs.italyanlardan iyidir...hem fiyat hem yaklasım olarak...:cherry:
[/QUOTE]

Altan Motordan sipariş verilmedi. Ama verilseydi şipşak cözerlerdi demiştim.
Yanlış anlaşıldı. Yoksa Altan motor hem gittiğimde hemde telefonda işi
şipşak cözüyor.. Başka bir sebebten başka bayide bekleniyor parca. Keske kymco yada baksalar. :)

Tarden öncelikle seciminden dolayı tebrik ediorum seni :wiinkk: Sanıorum SYM kullanıcılarının cogunun bundan sonraki terfi edecegi model Burgman 400 olacak :cat: Kazasız belasız günlerde kullanmanı temenni ederim dostum :wiinkk:



sbuyukılıc sende terfi etmissin tebrik ederim :wiinkk: Kazasız belasız günlerde kullanman dilegiyle güle güle kullan bakalım :cat:

Teşekkür ederim.
SYM ve Burgmanda cicek gibi servisler var.
KMYCO garantinin devam etmesi için yine iyi bir servis tavsiye ederseniz sevinirm. Gecende Kızıltoprakta iSTANBUL motara gittim. Güzel ilgilendiler.
İnşallah bir buluşmanızada katılıp Sym başlığındaki arkadaşlarla tanışma fırsatı doğar.:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen gel her bulusmaya sonucta kymco-sym aynı toprak...:wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam arkadaşlar motorumu değiştirdim. sym mi verdim. Suzuki burgman 400 aldım.Ama her zaman burada yazmaya devam edeceğim.En yakın zamanda görüşmek dileğiyle.


hayırlı olsun keşeke vermeden haberim olsaydı sym yi arkadaşa alırdık.
kazasız sürüşler.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
+1 ve 200 Ytl çok iyi bir fiyat, bazı şeyleri önceden araştırmak gerekiyormuş demekki.
Tamer abi duy sesimizi, sen niye daha ucuzunu bulmuyon :pr:
Bu arada geçen hafta Korlas'a yaptığım telefon görüşmesi sonucu ödenmeyen 2. dönem MTV de yatırmışlar. Her ne kadar Tamer abiye artık MTV lerin yatırılmadığı gibi bir beyanda bulunmuş olsalarda, soruşturmalarım sonucunda bunun böyle olmadığını öğrendim. Yani ya sizi başlarından savmaya çalıştılar yada siz beni :pr:
Saygılar & Sevgiler
kenan kardeş kelimeler yanlış secildi sanıyoruz kazasız hayırlı sürüşler iyi günler diliyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
araştırmakta her zaman fayda vardır:)

joyride 200 ün 1000 km bakımı geldi 934 km.deyim araştırdım şimdilik en iyi fiyatı nbc motors verdi sanıyorum servislerin bu konuda fix bir fiyat tarifesi yok..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252

Amann diyeyim Tamer abi yanlış anlama olmasın, sizlere + yaptığınız işlere saygım sonsuzdur.:rendeer: Aramızdaki tüm alışverişlerde sizlere karşı ne zerre şüphe duydum ne başka yerde nekadardır diye araştırma gereği duydum, çünkü en iyisinin ve en makulunun sizde olduğuna inandım.:cat: Sizlere güvenim olmasaydı motorun parasını ödedikten 1.5 ay sonra motoru görmeye gelmezdim :bounce:
Far konusunda fiyatı duyunca çok şaşırdım her nekadar piyasadaki fiyatları bilmesemde aradaki farkın bu kadar olacağını hiç düşünmemiştim, tabiki farklı fiyatlara farklı kalite malzemeler olacaktır, bunu düşünemedim ilk heyecanla hemen yazdım ama yazmamın nedeni beni zarara uğrattınız demek için değildi, sizlere bu malı pahalıya sattıklarını dolayısıyla bizde pahalıya edinmiş olduk demek istedim. Ki far konusunda ne kadar memnun olduğumu sizlere ve hatta buradada bir yazımda belirtmiştim, ödediğim her kuruşa değdiğini de belirtmiştim.
MTV konusuna gelince, koskoca Korlas'ın aylarca beni uğraştırması can sıkıcı bir durumdu, bunun yüzünden sizlerin başını ağrıttım. Sinek küçük birşeydir ama miğde bulandırır derler ya, 30 lira küçük bir rakam olmasına rağman aylarca çözüm alınamaması işi inatlaşma boyutuna taşıdı. Eğer gene ödemeselerdi tüketici mahkemesine başvuracaktım. İşlemin sonuca bağlanması sebebiyle sizlerede haber vermiş olayım istedim ama kullandığım cümleler yanlış anlaşılmaya sebebiyet verdiyse kusura bakmayın lütfen.
Sonuç olarak sizlerden memnun olmasaydım her bahanede 40 + 40 km yol tepip oraya gelmezdim :queen: Bugüne kadar sizden aldığım hizmetlerden hiçbirinden memnuniyetsizlikle ayrılmadım, durum böyle olunca heryerde reklamınızı yapmak ve tavsiyelerde bulunmak benim için bir zevktir.

Saygılar & Sevgiler

Kenan
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
Sonuç olarak sizlerden memnun olmasaydım her bahanede 40 + 40 km yol tepip oraya gelmezdim :queen: Bugüne kadar sizden aldığım hizmetlerden hiçbirinden memnuniyetsizlikle ayrılmadım, durum böyle olunca heryerde reklamınızı yapmak ve tavsiyelerde bulunmak benim için bir zevktir.

Saygılar & Sevgiler

Kenan


benimde 300 km bakımım geldi ve geçiyor..:pale: (320 km deyim)

bende 30+30 km yol tepeceğim ve memnun kalacağım umarım....( Ümraniye - Kartal )
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür

arkadaşlar hepinize hayırlı temennileriniz için teşekkür ederim.Motora daha plakayı takamadım ufak bir pürüz var ama pazartesinden sonra bitecek sanırım. Bu arada eser motor (SYM) tanıdık bir yerde istersen seni götürürüm.

sayın paşam bizim toplantı işi ne oldu haber vermedin malum havalar soğuk gerçi..Bugunlerde yaparsanız katılmak isterim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
300 km.de ne bakımı yapılıyor anlamadım:silent:

ilk 300 km ilk motor yağının değişme vaktidir. Sanırım fabrika çıkışı ilk yağ normal yağlardan farklı bir yağ ve motorun ilk kullanımdaki kiri, tozu, çapağı motora zarar vermemesi için değişmesi gerekiyor. Tabi gerçek teknik bilgiyi Altan Motor Tamer&Taner kardeşlerden alabilirsin :rendeer:
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
bakımm :(((

günaydın herkese hayırlı cumalar dilerim
tamer

Tamer abi günaydın

Benim Bakım işini bu hafta içi getirsem halledermiyizz 11.000 oldu.Gerçi çok fazlada kullanamıyorum havalara yüzünden malum.Bide tahminen nekadar tutar Bu bakım biraz Ağır bakım gibi bişey mi olucak merak ettim.Neyse herkese çok slm Görüşmek üzere.:rendeer:

Haluk
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Joyride için elcik koruma ( rüzgardan korunma için) var mıdır? Duyan bilen varsa bilgilendirirse çok makbule geçecek, hatta dua ederim cennete bilem gider :p
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
elcik koymak için yer pek yok gibi bende bi ara düşündüm ama benim kayak eldiveni vardı şimdilik onları kullanıyorum rüzgardan hiç etkilenmiyor tavsiye ederim deneyin 50 ytl gibi fiyatlara bulunuyo.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
elcik koymak için yer pek yok gibi bende bi ara düşündüm ama benim kayak eldiveni vardı şimdilik onları kullanıyorum rüzgardan hiç etkilenmiyor tavsiye ederim deneyin 50 ytl gibi fiyatlara bulunuyo.

Nerede satılır bu eldiven?, ayrıca avuç içi bölgesi deri mi, yada deri olanıda var mı? Şahsen avuç içinin deri olması benim için çok önemli, diğerleri ile rahat edemiyorum ve elciği hissedemiyorum. O yüzden hala yazlık eldivenlerimi kullanıyorum, kışlıkları aldığım gün 1 kez kullandım bi dahada kullanmadım, çok kaba olduklarından gaz kontrolü sorun oluyor veya gaz kesmem gereken yerlerde gaz takılı kalıyor vs. vs.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
joraide 2004 (haluk) slm kolay gesın bakım icin hafta arası uygun olunca gelırsen hallederız

ATLAS(KENAN) metroda bırde ümranıye carfurda (tahıbo) adlı magza var cok uygun fıatkı eldıven ve kayak pantolonları satılıyo bı bak derım
ben gecen hafta aldın hosumada gıttı epey rahatlar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar senelerdir kayak pantolunu ile hem snowbord hemde motora binmek için kullanıyorum.hiç problem yaşamadım.ama dizlik almayı ve takmayı ihmal etmemekte fayda var sonucta bunlra korumasız oluyorlart....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam Tarden

nasılsın,burgman hayırlı olsun umarım birgün bende geçerim.SYM nerede,arkadaşa bakıcaktık.Senden haber bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst