Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mert niyeti bozmuş..:pr: Aradı beni..Su an çin yollarında..:) CF motor (Çindeki Dorado üreticisi) la irtibata geçmiş..CEO sunu Türkiye ye getirmek üzere yola cıkmıs..Ama adam tutturmuş ben italya üstünden Türkiye ye giriş yaparım yoksa gelmem diomuş..Gelince burda basın açıklaması yapcakmış..:p
S&S
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
ARKADAŞLAR ,

Şurada aylardır yazışıyoruz ama çoğumuz avatarlardaki resimler veya nick name'ler hariç biribirimizi hiç tanımıyoruz.

Bugünden itibaren hem uzun süredir bazı arkadaşlar arasında süregelen gerginlikleri azaltmak ve gündemi değiştirmek adına arkadaşlarımızı tek tek tanıtmak için bir çalışma başlatmış bulunuyorum.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Ben aslında bu topiği takib edip arada bir yazarımda SYM güzel makine ve ileride almayı düşündüğüm makine hem bu topiğin muhabbeti bambaşka çok renkli ki özellikle voyager sen bu topiğe baya renk kattın resimlerinle.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Ben aslında bu topiği takib edip arada bir yazarımda SYM güzel makine ve ileride almayı düşündüğüm makine hem bu topiğin muhabbeti bambaşka çok renkli ki özellikle voyager sen bu topiğe baya renk kattın resimlerinle.

BETO 977 ,
Arkadaşım mesajın için teşekkürler. SYM TOPIC'imiz tabiiki tüm üyelerimize açık. Diğer TOPIC'lerden arkadaşları aramızda görmek bizi memnun ediyor.
(yanlız senın açıklamalarından sonra MERTDG arkadaşımızın memnun olup olmadığını bilemem :bounce: )

Nacizane bendenizde , dediğin gibi topic'i faal tutmak , çalışan arkadaşları iş stresi arasında biraz olsun gülümsetebilmek , SYM markasınının hakettiği kalite ve servisini diğer arkadaşlara anlatmak , üye arkadaşlar arasında samimi (bazen tersi oluyor !!:queen: ) diyalogları geliştirebilmek adına bir şeyler yapmaya çalışıyorum.

TÜM ARKADAŞLARA BU KONUDA GÖSTERDİKLERİ HOŞGÖRÜ VE DESTEK İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM....:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BETO 977 ,
Arkadaşım mesajın için teşekkürler. SYM TOPIC'imiz tabiiki tüm üyelerimize açık. Diğer TOPIC'lerden arkadaşları aramızda görmek bizi memnun ediyor.
(yanlız senın açıklamalarından sonra MERTDG arkadaşımızın memnun olup olmadığını bilemem :bounce: )
Nacizane bendenizde , dediğin gibi topic'i faal tutmak , çalışan arkadaşları iş stresi arasında biraz olsun gülümsetebilmek , SYM markasınının hakettiği kalite ve servisini diğer arkadaşlara anlatmak , üye arkadaşlar arasında samimi (bazen tersi oluyor !!:queen: ) diyalogları geliştirebilmek adına bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
TÜM ARKADAŞLARA BU KONUDA GÖSTERDİKLERİ HOŞGÖRÜ VE DESTEK İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM....:rendeer:

Evet Serdar cok önemli bir konuya değinmişsin..:cat:
Bu topiğin amacı teknik her türlü konuyu SYM kullanıcılarıyla paylaşmak, hemde müstakbel SYM kullanıcılarını aydınlatmak..
Bence bu topik bir misyon daha edindi ki oda cok önemli bence..
Oda hem kendi SYM kullanıcılarımıza, hemde dısardan okuyan tüm değerli misafirlere; SYM motosikletlerinin teknik bilgi alışverişinin yanısıra, SYM kullanıcılarını da bir nebze olsun tanıtmak ve birlik beraberliğin sergilenmesi..
Su ana kadar gayet başarılı giden bu yaklaşıma, buraya göz gezdiren tüm değerli kişilerinde katılımını bekliyoruz..
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
yaw cücü gel kardeşim..:pr: bak ne hallere dustuk..:pr: .gel cıkar bizi burdan..ama mert kalsın....:p thai çelenk için tesekkurler...:mrgreen: serdar sucsuz ben sahidim..asıl azmettirici mertdg dir.:p
S&S

paşam yaa anlamadım ya.. kimden yanasın.. sen demedin mi cücüyü keklemişler çin malı motor almış die.... şimdide cücü gel kardeşim.... sende italyan cizgisine tav oldun demek..(cizgi sağ yandaymış.. araştırmalarım sonucunda buldum.. sağ alt köşede 3 cm e 1 cm):queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paşam yaa anlamadım ya.. kimden yanasın.. sen demedin mi cücüyü keklemişler çin malı motor almış die.... şimdide cücü gel kardeşim.... sende italyan cizgisine tav oldun demek..(cizgi sağ yandaymış.. araştırmalarım sonucunda buldum.. sağ alt köşede 3 cm e 1 cm):queen: :queen:

:mrgreen: Bayılırım italyan cizgilerine sen ii bilirsin mert..:cherry:
S&S
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Sevgili Mert, ben ne diyeyim sana... Allah ramazan günü akıl fikir versin...

"Hersey bir güzellige sahiptir fakat bunu herkes görmez. (Konfüçyus)"
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Arkadaşlar italyan mı çin mi bilmem ama cücünün motoru güsel.. arızada yapmadı.. performansıda güsel... cücüyüde çok seviyoruz.... BAZI 3. ŞAHISLAR aramızdaki bu espiriyi ciddiye alımış ve konuya dahil olmuş.... CÜCÜ den bu konunun bu seviyeye gelmesinden dolayı özür dilior ve öpüyorum... cücü tamam kabul ettik italyan malı... (tüm parçaları çin olsada :queen: )

kardeşim benim.......

voyager ... serdar abi yani.... son günlerde sağ olsun bize zaman ayırıp ilgileniyor... lütfen abimizi üzmeyelim.. ne yapiyorsa bizleri mutlu etmek için yapıyor.... (serdar abiye destek)...ister büyük yaz ister küçük... yeterki yaz sen ....
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Arkadaşlar italyan mı çin mi bilmem ama cücünün motoru güsel.. arızada yapmadı.. performansıda güsel... cücüyüde çok seviyoruz.... BAZI 3. ŞAHISLAR aramızdaki bu espiriyi ciddiye alımış ve konuya dahil olmuş.... CÜCÜ den bu konunun bu seviyeye gelmesinden dolayı özür dilior ve öpüyorum... cücü tamam kabul ettik italyan malı... (tüm parçaları çin olsada :queen: )

kardeşim benim.......

voyager ... serdar abi yani.... son günlerde sağ olsun bize zaman ayırıp ilgileniyor... lütfen abimizi üzmeyelim.. ne yapiyorsa bizleri mutlu etmek için yapıyor.... (serdar abiye destek)...ister büyük yaz ister küçük... yeterki yaz sen ....

Bende seni öpüyorum.. Sonunda anlatabildim...:rendeer: Bu arada SYM yi hep tavsiye eden biri olduğumuda bilirsin...Herkes motosikletini sever... Bende Yamaha XMax alıyordum. Boyum kısa geldi alamadım(1.76)... Sele yüksekliği bilinçli kullanıcı için hakimiyet açısından önemli... Bu arada 130 km yi geçtiğinde bi alo yap:wiinkk: Heyecanla o günü bekliyorum...:queen:

Serdar kardeşimizin yaptığı güzellikleri taşıdım sadece onere etmek açısından... Emeğe saygımız sonsuzdur... Büyük harf meselesine gelince http://www.motosiklet.net/forum/announcement.php?f=14 forum kurallarında bağırmak anlamına geliyor diye yazıyor... Serdar arkadaşımızı düşündüğümden belirtmek istedim... :wiinkk:
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Bende seni öpüyorum.. Sonunda anlatabildim...:rendeer: Bu arada SYM yi hep tavsiye eden biri olduğumuda bilirsin...Herkes motosikletini sever... Bende Yamaha XMax alıyordum. Boyum kısa geldi alamadım(1.76)... Sele yüksekliği bilinçli kullanıcı için hakimiyet açısından önemli... Bu arada 130 km yi geçtiğinde bi alo yap:wiinkk: Heyecanla o günü bekliyorum...:queen:

Serdar kardeşimizin yaptığı güzellikleri taşıdım sadece onere etmek açısından... Emeğe saygımız sonsuzdur... Büyük harf meselesine gelince http://www.motosiklet.net/forum/announcement.php?f=14 forum kurallarında bağırmak anlamına geliyor diye yazıyor... Serdar arkadaşımızı düşündüğümden belirtmek istedim... :wiinkk:


Kardeşim benim... sonunda itiraf etmen hoş tabi... çinli olsada seviosun motorunu.. söz sana italyan bayraklı çıkartma alıcam yapıştırırsın motora:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
voyager ... serdar abi yani.... son günlerde sağ olsun bize zaman ayırıp ilgileniyor... lütfen abimizi üzmeyelim.. ne yapiyorsa bizleri mutlu etmek için yapıyor.... (serdar abiye destek)...ister büyük yaz ister küçük... yeterki yaz sen ....

MERTCİM SAĞOL ,

Şu kulaklarını yıkat artıkta bende büyük harf yazmaktan kurtulayım yaaa...:pr:
Allah bilir küçük harfle yazdım diye duymamışsındır şimdi.... Neyse 007 arkadaşım anlatır sana.....:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: serdar sen cok yasa emi..
O pankartı tutanlar:
sagdaki 007 soldaki egeknn ye ne kadar cok benzio...:mrgreen: cucunun hemen arkasında mertdg, arkada mavi gömlekli beyaz askılı ben...:mrgreen:
S&S
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
:mrgreen: serdar sen cok yasa emi..
O pankartı tutanlar:
sagdaki 007 soldaki egeknn ye ne kadar cok benzio...:mrgreen: cucunun hemen arkasında mertdg, arkada mavi gömlekli beyaz askılı ben...:mrgreen:
S&S

PAŞAM ,

Sen bütün bu resimleri fotomontaj sanıyosun , kaale almıyosun ama hepsi aynısının tıpkısı ve gerçek resimler....

Daha arkada başka rakadaşlarda var ama onlar gözükmüyo....
BİDE ARKADAN BAK...:queen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
bond fotoğrafı:pr: :pr: hariç diğerleri çok güzel eline sağlık :cat:

ARKADAŞLAR ,

Şurada aylardır yazışıyoruz ama çoğumuz avatarlardaki resimler veya nick name'ler hariç biribirimizi hiç tanımıyoruz.

Bugünden itibaren hem uzun süredir bazı arkadaşlar arasında süregelen gerginlikleri azaltmak ve gündemi değiştirmek adına arkadaşlarımızı tek tek tanıtmak için bir çalışma başlatmış bulunuyorum.

THAI , MERTDG , PAŞAM VE BENİ şimdiye kadarki resimlerden ve olaylardan yeteri kadar tanıdınız.

ŞİMDİ SIRA SİZLERDE...
İLK KURBAN OLARAK YASİN08 ARKADAŞIMIZ KENDİ İSTEĞİYLE BU KAMPANYAYA KATILMAK İSTEİĞİNİ BİZZAT İFADE ETMİŞTİR. BELKİ PİŞMAN OLABİLİR AMA ARTIK HER ŞEY İÇİN ÇOK GEÇ.

Arkadaşımız gördüğünüz gibi halim selim kendi halinde amatörlükten profesyonelliğe adım atma yolunda bir manken olarak hayatını idame ettirmektedir...



Podyumlara ilk adım attığı yıllar..(renkli film yoktu daha...)



Zirvede olduğu yıllardan bir anı....




Neyseki kendini bu işlerden çabuk sıyırdı. Gene mankenliğe döndü. Ama niye başını kenara çekmiş onu anlamadım !!! Bırak öpsün yaaa.. ısırmaz..
BİLİNMEZ BELKİDE YENGEMİZ KIZMIŞTIR.



EEEE SIRA KIMDE ŞİMDİ..???

çok sağol kardeş eline koluna sağlık:cat: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
16
voyager sen aştın olayı abi...
Gülmekten karnım ağrıdı.:))
Ben şu sıralarda annemlerde kaldığım için sana resim yollayamıyorum...
Ama sana - süper mother - yani annemle olan resmimi göndereyim...
Aslında annem motordan çok korkar ama ne yapsın evlat hatrına işte...
Ana gibi yar olmaz diye boşa söylememişler...
şİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM VOYAGER:))

HERKEZE ÇOK SELAM KARASUZUDAN...

Abi resim ekleyemiyorum...Delirecem yawwww
ne yaptıysam olmadı...Bir türlü resmi göderemiyorum...

SOS...SOS...SOS...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yasİn08
Fotoraflarin SÜper OlmuŞ Yalniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst