Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır bu günleri bekliyordum ve nihayet motoruma kavuştum üstelik onu kullanabiliyorum :cherry: Aslında motoru alalı 1 aydan fazla oldu ama ehliyetim olmadığı için ve onu getirecek birilerini ayarlayamadığım için Altan motorda yatıyordu :p Herneyse motorumu almamda bana vesile olan SYM konubaşlığına ve özellikle yardımsever tutumlarınıza teşekkür ederim.
Bugün akşam eşimle birlikte keyifli bir sahil turu yaptık ve iyiki bu motoru almışız demekten kendimizi alamadık :rendeer:
SYM Joyride 200 düşünenler varsa bence hiç durmasınlar,
herkese sevgiler saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır bu günleri bekliyordum ve nihayet motoruma kavuştum üstelik onu kullanabiliyorum :cherry: Aslında motoru alalı 1 aydan fazla oldu ama ehliyetim olmadığı için ve onu getirecek birilerini ayarlayamadığım için Altan motorda yatıyordu :p Herneyse motorumu almamda bana vesile olan SYM konubaşlığına ve özellikle yardımsever tutumlarınıza teşekkür ederim.
Bugün akşam eşimle birlikte keyifli bir sahil turu yaptık ve iyiki bu motoru almışız demekten kendimizi alamadık :rendeer:
SYM Joyride 200 düşünenler varsa bence hiç durmasınlar,
herkese sevgiler saygılar.

Sevgili Atlas, öncelikle aramıza hoşgeldin.
Ama bu kadar yatırılır mı motor yaw, ben sana ne dedim motorunu teslim alırken, bin git....
Bak şimdi üstünden inesin gelmiyor değil mi????
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Sevgili Atlas, öncelikle aramıza hoşgeldin.
Ama bu kadar yatırılır mı motor yaw, ben sana ne dedim motorunu teslim alırken, bin git....
Bak şimdi üstünden inesin gelmiyor değil mi????

Teşekkür ederim Thai, zaten senin gazınla o gün bi çıktım ki görmeniz lazımdı, ha devirdim, ha dönemedim çarpacam derken Tamer Bey'e teşekkür etme fırsatı bulamadan kendimi yolda buldum. Nasıl heyecan anlatamam, yan yolda arabalar vızır vızır iftara yetişmek için hızlı geçiyor ben kenarda acaba kullanabilirmiyim bu yolda diye diye BP istasyonuna kadar sağ salim gelebildim. Hayatımda hiç araba bile kullanmadım, hiç benzin almadım, nedir ne değildir bilmem, yahu Tamer Beye de sormadık bu motora ne konur ne konmaz diye, neyse oradaki arkadaşlara sordum kurşunsuz benzin olur dediler bende gururla depoyu fulleyin dedim :p 18 ytl tuttu, 6 küsür litre aldı herhalde yedek daha duruyormuş.
Biraz motoru kurcaladım orada, korna nerede, bu farlar nerden yanıyor vs derken bi baktım yollar bomboş iftar vakti olmuş !!! Ne güzel döndüm tekrar yola Cevizli köprüsüne kadar motoru götürdüm. Allahtan ben oraya varınca arkadaşda gecikmeden geldi ve 2. köprü üzerinden motoru getirdik, tabi ben arkada kurulmuş bi vaziyette olayın tadını çıkarmaktaydım.
Biraz uzun oldu galiba, zaten uykum da geldi, sabah olsada işe gitsem sonra erken gelebilsem biraz daha motorumu kullanabilsem :mrgreen:
tabi iş yerine motorumla gideceğim günüde iple çekiyorum, hadi hayırlısı.
herkese sevgiler saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim Thai, zaten senin gazınla o gün bi çıktım ki görmeniz lazımdı, ha devirdim, ha dönemedim çarpacam derken Tamer Bey'e teşekkür etme fırsatı bulamadan kendimi yolda buldum. Nasıl heyecan anlatamam, yan yolda arabalar vızır vızır iftara yetişmek için hızlı geçiyor ben kenarda acaba kullanabilirmiyim bu yolda diye diye BP istasyonuna kadar sağ salim gelebildim. Hayatımda hiç araba bile kullanmadım, hiç benzin almadım, nedir ne değildir bilmem, yahu Tamer Beye de sormadık bu motora ne konur ne konmaz diye, neyse oradaki arkadaşlara sordum kurşunsuz benzin olur dediler bende gururla depoyu fulleyin dedim :p 18 ytl tuttu, 6 küsür litre aldı herhalde yedek daha duruyormuş.
Biraz motoru kurcaladım orada, korna nerede, bu farlar nerden yanıyor vs derken bi baktım yollar bomboş iftar vakti olmuş !!! Ne güzel döndüm tekrar yola Cevizli köprüsüne kadar motoru götürdüm. Allahtan ben oraya varınca arkadaşda gecikmeden geldi ve 2. köprü üzerinden motoru getirdik, tabi ben arkada kurulmuş bi vaziyette olayın tadını çıkarmaktaydım.
Biraz uzun oldu galiba, zaten uykum da geldi, sabah olsada işe gitsem sonra erken gelebilsem biraz daha motorumu kullanabilsem :mrgreen:
tabi iş yerine motorumla gideceğim günüde iple çekiyorum, hadi hayırlısı.
herkese sevgiler saygılar.

Atlas aramıza hosgeldin..
Öncelikle dogru seciminden dolayı tebrikler..:cat:
Yazını okuyunca benimde ilk motorumu aldıgım, ilk gun aklıma geldi..Aynı heyecan ve sevinci tekrar yasadım desem yalan olmaz..:bounce:
Aman sen sen ol kıyafetsiz ve özellikle kasksız sakın cıkma..:bounce:
Yolun acık olsun..Kazasız belasız iyi gunlerde kullan..:rendeer:
S&S
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır bu günleri bekliyordum ve nihayet motoruma kavuştum üstelik onu kullanabiliyorum :cherry: Aslında motoru alalı 1 aydan fazla oldu ama ehliyetim olmadığı için ve onu getirecek birilerini ayarlayamadığım için Altan motorda yatıyordu :p Herneyse motorumu almamda bana vesile olan SYM konubaşlığına ve özellikle yardımsever tutumlarınıza teşekkür ederim.
Bugün akşam eşimle birlikte keyifli bir sahil turu yaptık ve iyiki bu motoru almışız demekten kendimizi alamadık :rendeer:
SYM Joyride 200 düşünenler varsa bence hiç durmasınlar,
herkese sevgiler saygılar.

ATLAS ,

Motorun hayırlı olsun , kazasız ve keyifli kullanman dileğiyle.

Epeydir JOYRIDE kullanıcısı arkadaşlardan ses seda çıkmıyor belki seninde katılımınla onlardan da biraz ses duyarız.

Yeni bir kullanıcı olman nedeniyle dikkatli olmanı korumalarını ihmal etmemeni dierim.
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
Selam Atlas,

Aramıza hoş geldin,Kazasız ,belasız ,iyi günlerde kullanman dileğimle.
Seçtiğin motor çok güzel ve kaliteli bir motor, seçimin içinde kutlarım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Joyride'ın bazı yönleri GTS'den daha güzel, öncelikle orta kısıma istediğin eşyayı koyabiliyorsun. Üretim aşamasında ise motor piyasaya çıkalı uzun süre geçmesinden ötürü, tüm aksaklık ve sorunlar 2006'da giderilmiş durumda. Yani SYM'nin en stabil motosikletlerinden biri.
Bence tek dezavantajı ufak yakıt deposu. Geriye kalan özellikleri takdir edilir nitelikte.
Atlasçım tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar, biraz daha tecrübe kazandıktan sonra sizlerle gezilere gelmek benim için büyük zevk olacaktır. Ayrıca kıyafet ve koruma konusundaki uyarılarınız içinde teşekkür ederim, bu konuda eşim Elif sizleri aratmayacak kadar pimpiriklidir sağolsun :cat: Tüm korumalar ve kıyafetler her ikimiz içinde alındı ve inanın neredeyse motorun yarı fiyatı para ödedim onlara :cyclopsan tabi hayatımız o paralardan daha değerli onu iyi biliyoruz.
Neredeyse tüm forumu baştan sona okudum ama hala sizlere soracağım bi dünya soru var. Öncelikle güvenli sürüş teknikleri ve nelere dikkat edilmesi gerekir, tabi bu konu başlıkları var ama hepsi vitesli motorlar için anlatılmış. Genel sürüş tekniği olarak bilgi veriyorlar ama acemi scooter kullanıcıları için temel bilgiler yok yada ben bulamadım. Herneyse kendi kendimi geliştirebilmem için bana önerebileceğiniz test sürüşleri var mı? Neler yaparsam bu motora daha iyi hakim olmayı öğrenirim?
Vaktiniz olurda bu sorularıma cevap verebilirseniz çok mutlu olacağım.
Kazasız, keyifli sürüşler dileğiyle hepinize saygılar ve sevgiler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili atlas..
İi etmişsin ciddi kıyafet almakla..:cat: Scooter lar için ayrı sürüş teknikleri hakkında bilgi edinip edinemeyeceğini bilmiorum.. Ama daha acemiyken özelikle dengenin daha fazla önem kazandığı; dönüşler, kalkışlar, duruşlar konusunda (artçı ile artçısız) boş alanlarda (gece vakti içerenköy carrefour otoparkı gibi) kendi kendine çalışmanı öneririm. Birde önümüz kış..Islak zeminlerde aman dikkat..
S&S
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Arkadaşlar,

Ben de bir scooter alma niyetindeyim ve tüm sym forumunu okuduktan sonra öncelikle sizleri çok sevdim. İlk motorumun joyride 200 veya hd 200 olabileceğini karar verdim. Aslında gönlüm 250 gts den yana ama ilk motorum için çok para değil mi sizce? Boyum 1.87 kilom 90. Joyride veya HD benim kalıbımda biri için küçük müdür? Bostancı da oturuyorum ve Ataşehirdeki işime gidip gelmek için kullanıcam. Arada belki çevreyoluna çıkıp karşıya geçme durumları ortaya çıkabilir. Bir de sizce hangisi Hd mi joyride mı? HD tekerlekleri büyük bu bir artı galiba değil mi? Bana bi yardım etseniz yaw......Acaba "0" daha ucuz bir motor mu almak iyidir yoksa aynı paraya 2. el daha iyi bir makine mi? Bir de 2. el alırsam motor maksimum kaş yaşında veya kaç km. olmalı sizce? 10000 km bir scooter tarzı motor için çok mudur? Ay ne çok soru sordum ama bana bir yardııımmmm lütfen.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
81
Atlas hayırlı olsun... Sürüş teknikleri modelden modele değişmez,vitesli bir motosiklet hangi dinamik etkilere maruz kalıyorsa scooter da aynı etkilerle yol alır. Sadece ufak bir iki noktası vardır,vitesli motor ile yokuş aşşağı viteste inersin,scooter ile inerken frenlerle...Donald amcamızın yazılarını oku...
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
meyva veren ağaç taşlanır.... yokluğumda paşa ve cücü yüklenmiş gene bize... cücüye tabi bulaşamayız adamın italyan cizgili çin motoru var.. paşa desen yanına aldı thai i .. ona güvenio :p :p :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meyva veren ağaç taşlanır.... yokluğumda paşa ve cücü yüklenmiş gene bize... cücüye tabi bulaşamayız adamın italyan cizgili çin motoru var.. paşa desen yanına aldı thai i .. ona güvenio :p :p :p

:mrgreen: :mrgreen: yaw mert ne adamsın..:mrgreen: "italyan çizgili çin motoru"..:mrgreen: "doğan görünümlü şahin" gibimi yane..:p
thai artık himayem altında..:cherry: yaklasanı yakarım...bana yaklasanıda o yakar:p :mrgreen:
S&S
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Evet Italyan (Patentli. Turkiye giriş belgesinde öyle yazıyor. ) çizgili o Çin motosikleti benim...:) Bu gün 7800 km ye geldi... Sadece fan arızası yaptı o kadarcık... Ne zaman Zia kardeşimi ve Paşa yı arasam Altan Motorda yız kanka Yok! Varyatörde arıza var... Yok! Hava filtresi arıyoruz... (Fiat Uno nun kini kestik tam oturuyor) yok! Amörtisörlerde yağ cc 80 değilde 100 cc olması gerekiyormuş... Yok! Didon titrio acaba bilyeden mi?... Sen değil miydin sevgili Paşa bana da senin motosikletten alalım ama bagajı yok diyen yoksa yalnış mı hatırlıyorum...:) Sevgili Mert sana gelince meyva değil meyve olacak :p

Herkes motosikletini sever ama önce bindiği adamı üzmemesi gerekir bence...

"Önce çuvaldızı kendine batır. Sonra başkasına..." Sevgili Paşam... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: Cücü sen kanadın yine...Sana bizim devamlı servise gitme nedenimizin motorun sorunlarından değil de,
Daha efektif bişiler nasıl üretiriz,örneğin pahalı sayılabilcek(35ytl) hava filtresi yerine nasıl bir çözüm üretir ve tüm SYM kullanıcılarına faydalı oluruz,
varyatör bilyalarını "malikot" denen cok degerli bir bileşenle yaglayarak performansı gözlemliyerek buradan SYM kullanıcıları ile paylaşmak aslında desek nasılsa bu gazla gülüp gecicen..Canın saolsun..:rendeer: Ha thai yazınca yazmayı unutuugumu hatırladım..Bide altan motordaki tamer-taner kardesler artık bizim arkadaslarımız..onlarla birlikte olmaktanda ayrıca keyif alıoruz..:rendeer: Tıpkı senle oldugu gibi..:wiinkk:
Ha gelelim senin motordan almam meselesine...Öyle bişi ben hatırlamıorum..Ama senin motorununda oldukça ii (en kaliteli çinli:cherry: ) oldugu konusunda senle hep aynı fikirde oldum..haklısın..
"Herhalde bagajı olsa cok daha efektif kullanılır valla" sözümü sen kendi gönlünden gecirdiğin gibi hatırlıosun..E normaldir ama insanlar sevdiği dostlarının da iyi seylerden faydalanmasını ister..gayet dogaldır..
Ama burda iğne ve cuvaldızlık bi olay göremedim ben..:bounce: ama senin gibi düşünür ve dostlarımın üzülmemesini bende isterim..
Ha bu arada gercekleride kabul ederim bende her zaman..Öle ota bota kızıpta dostlarımıda herkesin ortasında kıracak kelam da etmem...:bounce: Burayı okuyan dost var..Dostçuklar vaaar. Düşman var..Eğlence meraklısı hele çok var...:cherry: Onlarlada eğlencez yakında zaten..Aniden...:wiinkk:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Altan Motor'a hem servis için hemde sevdiğim insanlar olduğu için gidiyorum. Uno filtresi falan tabii ki deniyoruz, amaç fazla para vermemek.
Mal kötü olsa yerden yere vurmasını da gayet iyi bilirim bende.
Gidon titremesi zaten son öntakım bakımında halloldu. Eh 15.000 km üstünden inmezsen böyle oluyo tabi...:mrgreen:

Senin motorunda SYM kadar kaliteli sonuçta, ama her ülkede ayrı isimle satıldığı için, arkadaşlar haklı, hatta forumda bunun tartışması yapıldı. Adamlar senin motoru fuarda Tayvan malı diye lanse ediyorlardı.
Burda arkadaşlar CF motor olduğunu belgeliriyle kanıtladılar. Ama eski suzuki burgman motorunun kopyası olduğu da bir gerçek...:mrgreen:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Sym yi bende seviyorum... Takıldım size aynalı sazanlarım benim...:queen: Emeklerinizi, bu topiğe içten sahip olduğunuzu ve yeni user arkadaşlara ne kadar destek olduğunuzu zaten biliyorum... Amacım topiğinizin yukarda durmasıdır başka bir niyetim olamaz zaten... :) Yoksa uğraşıp fotomontaj bile yapmazdım...

Kardeş, sevgi ve saygılarımla... ::sigara::
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
ARKADASLAR ,
2 gün resim göndermedim hemen ortam gerginleşmiş. İyi güzelde bu resimlerde kolay hazırlanmıyor yani... Biraz sakin olalım.
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Yaw koptum yine gece vaktiii... :queen: Eline sağlık VOYAGER kardeşim...:)
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Herkeslere İiiii Geceler ... Uzun zamandır yazmıorum ama yazılanlarıda takip etmiorum anlamına gelmiorr ... Dayanamadım VOYAGER in paylasımlarına ... Yaaa hepsi acaip yakısmıslar o cüsselerin icine :cherry: Ellerin dert görmesinm dewamını bekliorus :wiinkk: Zaten topiicin amacı hem bilgilerimizi yasadıklarımızı paylasmak hemde hosca vakit gecirmek deilmi :cat: Geciriorus sayende :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst