- Katılım
- 14 Ağu 2006
- Mesajlar
- 252
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır bu günleri bekliyordum ve nihayet motoruma kavuştum üstelik onu kullanabiliyorum :cherry: Aslında motoru alalı 1 aydan fazla oldu ama ehliyetim olmadığı için ve onu getirecek birilerini ayarlayamadığım için Altan motorda yatıyordu
Herneyse motorumu almamda bana vesile olan SYM konubaşlığına ve özellikle yardımsever tutumlarınıza teşekkür ederim.
Bugün akşam eşimle birlikte keyifli bir sahil turu yaptık ve iyiki bu motoru almışız demekten kendimizi alamadık :rendeer:
SYM Joyride 200 düşünenler varsa bence hiç durmasınlar,
herkese sevgiler saygılar.
Bugün akşam eşimle birlikte keyifli bir sahil turu yaptık ve iyiki bu motoru almışız demekten kendimizi alamadık :rendeer:
SYM Joyride 200 düşünenler varsa bence hiç durmasınlar,
herkese sevgiler saygılar.