- Katılım
- 12 Nis 2006
- Mesajlar
- 38
Teşekkür ediyorum ilginiz için Voyager arkadaşım, sevgilerimi yolluyorum.
Daha öncede yazdığım gibi benim sym ile hiç bir sorunum yok çok kaliteli bir makina, sorunum Motana ile , Motana'nın satış sonrası hizmet politikasıyla...
Hepinize stressiz günler dileğiyle.
şimdi burada bir gerçek ortaya çıkıyor. bende birkaç elektronik firmasının yetkili servisi olarak bu tür problemleri görüyorum. ihtalatçı firmalar çok iyi olabilir ama servislik hizmetini verecekleri yerleri iyi seçmemeleri bu tür sorunlara yol açıyor burada ilk problem yetkili servisin sorunu motana ya gitmeden halledememesi, yani servisin beceriksizliği (burada servisin motanadan ne derece yardım aldığıda önemli tabi, bunu bilemiyoruz ve genel konuşuyoruz) bu servis hizmetinde en önemli konu. siz ne kadar iyi olursanız olun müşteri ilk önce servisle muhattab ve sorununu orada çözmeli zaten. serviste çözülemeyen sorunu siz ithalatçıda çözmeye çalışırsanız işte böyle olur. yani bir motor alıyorsunuz ve randımanlı kullanamıyorsunuz insanlar zaten çoğu zevk için alıyor bu aletleri, zevkin bir azaba dönüşmesi üzücü. ama benim edindiğim izlenim motananın müşterileriyle ilgili olduğu ve bu konudada arkadaşımıza yardımcı olacaklarıdır. hiç bir firma müşterisini kaybetmek istemez
:cat:

