- Katılım
- 7 Eyl 2006
- Mesajlar
- 73
Herkese merhabalar öncelikle
Maxi scooter almaya karar verdim ve seçeneklerime SYM GTS 250 yi ekledim. Bugün oturdum tüm Sym topicini okudum ve oldukça etkilendiğimi söylemeliyim. Fakat halen piaggio x8 ile GTS 250 arasında kararsızım. Derdim hız falan değil amacım iki kişi ile rahat yolculuk yapmak daha çok şehiriçinde kullanacağız.
şimdiden teşekkürler...
Arkadaşlar bide gts 250 ile ilgili çok değişik fiyatlar var ortada iinci elde ve sıfır olarak. Feci bi durum ama tatlısu motorcusu olduğumu farzederseniz biraz beklemek iyi olabilirmi bu makineyi almak için
bi arkadaşda 9 milyara filan çıkacak diyo gözüm korktu walla
Ne dersiniz....
Maxi scooter almaya karar verdim ve seçeneklerime SYM GTS 250 yi ekledim. Bugün oturdum tüm Sym topicini okudum ve oldukça etkilendiğimi söylemeliyim. Fakat halen piaggio x8 ile GTS 250 arasında kararsızım. Derdim hız falan değil amacım iki kişi ile rahat yolculuk yapmak daha çok şehiriçinde kullanacağız.
şimdiden teşekkürler...
Arkadaşlar bide gts 250 ile ilgili çok değişik fiyatlar var ortada iinci elde ve sıfır olarak. Feci bi durum ama tatlısu motorcusu olduğumu farzederseniz biraz beklemek iyi olabilirmi bu makineyi almak için
bi arkadaşda 9 milyara filan çıkacak diyo gözüm korktu walla
Ne dersiniz....
Son düzenleme:
