Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
Herkese merhabalar öncelikle
Maxi scooter almaya karar verdim ve seçeneklerime SYM GTS 250 yi ekledim. Bugün oturdum tüm Sym topicini okudum ve oldukça etkilendiğimi söylemeliyim. Fakat halen piaggio x8 ile GTS 250 arasında kararsızım. Derdim hız falan değil amacım iki kişi ile rahat yolculuk yapmak daha çok şehiriçinde kullanacağız.
şimdiden teşekkürler...

Arkadaşlar bide gts 250 ile ilgili çok değişik fiyatlar var ortada iinci elde ve sıfır olarak. Feci bi durum ama tatlısu motorcusu olduğumu farzederseniz biraz beklemek iyi olabilirmi bu makineyi almak için
bi arkadaşda 9 milyara filan çıkacak diyo gözüm korktu walla
Ne dersiniz....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhabalar öncelikle
Maxi scooter almaya karar verdim ve seçeneklerime SYM GTS 250 yi ekledim. Bugün oturdum tüm Sym topicini okudum ve oldukça etkilendiğimi söylemeliyim. Fakat halen piaggio x8 ile GTS 250 arasında kararsızım. Derdim hız falan değil amacım iki kişi ile rahat yolculuk yapmak daha çok şehiriçinde kullanacağız.
şimdiden teşekkürler...

Arkadaşlar bide gts 250 ile ilgili çok değişik fiyatlar var ortada iinci elde ve sıfır olarak. Feci bi durum ama tatlısu motorcusu olduğumu farzederseniz biraz beklemek iyi olabilirmi bu makineyi almak için
bi arkadaşda 9 milyara filan çıkacak diyo gözüm korktu walla
Ne dersiniz....

Öncelikle secimin için tebrikler..:cat:
Seçtiğin her iki motorda oldukça başarılı motorlar..Amacının sürat olmadıgını sölüosun zaten iki motorunda süratleri aynı..Rahatlık acısından aynı denebilir ama sym nin süspansiyonu ve direksiyonu biraz daha yumusaktır.:wiinkk:
Servis ve yedek parça konusunda asla sıkıntı yaşamazsın sym de. Türkiyede suzuki garantisi altında hizmet veriliyor..Zaten biz meraktan motorun söke taka gördükki bir çok parça zaten suzuki..:wiinkk:
Fiyat konusuna gelincede; sym acık ara zaten avantajlı..Eger kesin almayı düşünürsen yardımcı oluruz..:wiinkk: Su an liste fiyatı 7600 ama 6500 e alma sansımız var..dilersen özelden yazabilirsin..:wiinkk: 9 lu rakamlar 1-2 ay içinde baslıyacak.:bounce:
Kısacası sectiğin her iki motorda gayet iyi motorlar..:cat: Secim senin..Bizlere sorarsan tabiki sym deriz..Ama son karar senin.:bounce:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhabalar öncelikle
Maxi scooter almaya karar verdim ve seçeneklerime SYM GTS 250 yi ekledim. Bugün oturdum tüm Sym topicini okudum ve oldukça etkilendiğimi söylemeliyim. Fakat halen piaggio x8 ile GTS 250 arasında kararsızım. Derdim hız falan değil amacım iki kişi ile rahat yolculuk yapmak daha çok şehiriçinde kullanacağız.
şimdiden teşekkürler...

Arkadaşlar bide gts 250 ile ilgili çok değişik fiyatlar var ortada iinci elde ve sıfır olarak. Feci bi durum ama tatlısu motorcusu olduğumu farzederseniz biraz beklemek iyi olabilirmi bu makineyi almak için
bi arkadaşda 9 milyara filan çıkacak diyo gözüm korktu walla
Ne dersiniz....

Öncelikle elma armutu karşılaştırmadığın için tebrikler revolution, çünkü ikisi de aynı segment içinde yeralan scooterlar.
Rahatlık arıyorsan, yedekparça ve servis sorunum olmasın diyorsan kesinlikle SYM. Ayrıca görüntü bakımından en iyisi SYM bence..
Benim şahsi görüşüm italyan malı scooterla işim olmaz, alırsam ya japon alırım yada taiwan veya kore.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sym

Yaw zia kardesim de ne kadar güsel açıklamış..:wiinkk: Dün akşam resimlere bakıyordumda bunu görünce dayanamadım sizlerle paylaşayım dedim..
Mahşerin 3 atlısı gibi duruo..SYM diorum..:cat:
S&S
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
38
peki dostlar bu 250 serisinin sele yüksekliği nedir sym sayfasında belirtilmemiş. mail atmama rağmen cevapta verilmedi cevabın verilmemesi ürünle ilgili hizmetin biraz zayıf olacağı anlamınada geliyormu acep. çünkü asya t1 kullanıcısıyım onlarada aynı şekilde atmış olduğum maillere cevap vermedi ve durumları ortada yeni bir motor arıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sele yuksekliği 78 cm.dir. Bu arada mail'i nereye attın?. Dilediğin her şeyi www.altanmotor.com dan tamer beye sorabilirsin..:wiinkk: Motana bu aralar cok yogun mutlaka cevap verirler..
S&S
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
38
motana nın kendi sitesine yollamıştım:silent: . bekleyelim görelim o zaman. bilgin için teşekkürler. 1.70 boy a biraz yüksek kalır sanırım:) ne dersin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motana nın kendi sitesine yollamıştım:silent: . bekleyelim görelim o zaman. bilgin için teşekkürler. 1.70 boy a biraz yüksek kalır sanırım:) ne dersin

Aramızda 173 cm. boyu ile gayet rahat binen arkadasmız var. (pascha)Bugune kadar bir sıkıntı duymadık ama sen bilirsin..:bounce:
Motana mutlaka ilgilenecek seninle bu arada bilgine..:bounce: :wiinkk:
S&S
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
slm doganay zühtü paşanın dediği gibi 173 boyum sorun yaşamadım :cat:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
38
dostlar desenize o zaman mahşerin 4 üncü altısı olma ihtimali var yani :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostlar desenize o zaman mahşerin 4 üncü altısı olma ihtimali var yani :cherry:

Ooo o kadar kolay diil o iş..:cherry: Önce bakıcez..bakalım senden atlı olurmu olmazmı..çeşitli imtihanlardan geçcen önce..:cherry:
S&S
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
38
yav dostlar bir kaç senedir af buyurursanız merkep biniyorum:pale: artık at binmenin zamanı geldi diye düşünüyom. tabi önce bi nalları sonrada atı alalım sonrasına bakarız. herşey karşılıklı benden atlı olurmu sizden dost olurmu ? yanlış anlamayın:rendeer: İNŞALLAH sym ye karar veririzde bunu test etme imkanımız olur.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav dostlar bir kaç senedir af buyurursanız merkep biniyorum:pale: artık at binmenin zamanı geldi diye düşünüyom. tabi önce bi nalları sonrada atı alalım sonrasına bakarız. herşey karşılıklı benden atlı olurmu sizden dost olurmu ? yanlış anlamayın:rendeer: İNŞALLAH sym ye karar veririzde bunu test etme imkanımız olur.:cat:

Neyse hakkında hayırlısı..İnsallah dogru kararı verirsin de aramıza katılırsın..:wiinkk: Sen hele bi al bakarız ata da dostlugada..Burda fazlasıyle var o dediinden.. Almasını bilene..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
16
Arkadaşlar merhaba.Uzun zamandır siteye giremiyorum iş güç nedeni ile özlemişim yavvvv...:) Sizlerden biri ile Thai Ziya kardeşimizle tesadüfen Altan motorda rastlaştık.Bana Altan Motoruda tavsiye eden kendisiydi.Tekrar teşekkür ederim.5000 bakıma kadar resmen motoruma petsa motorda hiçbirşey yapılmadığını Altan motora gidince daha iyi anladım.Motorumu Altan motora götürdükten sonra sesi,çekişi herşeyi değişti.Bu vesile ile Tamer ve Taner ustalarada teşekkür ediyorum.Genelde şu düşünce hakimdir insanlarda '' Aman canım görevleri bu yapacaklar tabi bedavayamı yapıyorlar'' dır.Evet petsa motorda para alıyordu yaptığı işten ama motor için hiçbirşey yapmıyordu.İşini doğru ve helali ile yapan herkeze sonsuz teşekkürler.
Geçen gün motorcu bir çiftte mikrofonlu kask gördüm.Sanırım birbirleri arasında ilitişimi sağlıyordu.Fakat nerden aldınız diye sorma fırsatım olmadı. Bu kaskların nerde satıldığını,markasını,satış fiyatlarını veya varsa web site adresini bilen varsa ve bana yazarsa sevinirim.
Thai 29 Ekim organizasyonu için daha detaylı bir bilgiyi yakın zamanda sanırım senden alabileceğiz.Sabırsızlıkla bekliyorum.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Arkadaslar bir resim göndereyim dedim ve işte sonuc asagıda gordugunuz gıbı.... Verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim

<a href="http://img98.imageshack.us/my.php?image=mertny5.jpg" target="_blank"><img src="http://img98.imageshack.us/img98/7299/mertny5.th.jpg" border="0" alt="Image Uploaded by ImageShack Toolbar"/></a> <a href="http://img98.imageshack.us/my.php?image=mertny5.jpg" target="_blank"><img src="http://img98.imageshack.us/img98/7299/mertny5.th.jpg" border="0" alt="Image Uploaded by ImageShack Toolbar"/></a>
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
Arkadaşlar yorum yapan yapmayan herkese teşekkürler değerli deneyimlerinizi paylaştığınız için
boyum 183 cm gördüğüm kadarıyla bende bile sorun olmayacak gibi duruyor.
bugün bende araştırmaya devam ettim sanırım benimde tercihim sizler gibi SYM den yana olacak İzmirde oturuyorum Bana neresi fiyat konusunda neresi yardımcı olabilir arkadaşlar...

Ya bende uzun boy kısa sele kefaline geldim sanırım
çömezliğime verin millet daha yeni farkettim
gelelim konumuza nereden bulacaz bu GTS yi uygun bi fiyata
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Arkadaşlar MAHŞERİN 3 ATLISININ çöp bidonlarının önünde görüntülenmesi içime sinmedi doğrusu. Bende onları layık oldukları şekilde görüntülemek için bir çalışma yapıp sizlerle paylaşmak istedim. Hatamız varsa affola...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Voyager çok çok teşekkürler harika olmuş vallahi, ne diyim eline emeğine sağlık.
Hatta süper diyebilirim.....
Mahşerin çöp bidonlu 3 atlısı gitti ehehe.
Yanlız Voyeger bir türlü resim yollamayı öğrenemedin şu foruma yaw
Nerdeyse bu başlığın en tecrübeli üyesisin, hiç yakıştıramıyorum sana....

@revolution
Özel mesaj yolluyorum benimle irtibata geçersen nasıl yardımcı olabilceğim konusunda detaylı bilgi alabilirsin

@KARASUZU ve diğer SYM dostları
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=23024
Çanakkale gezimiz hakkında detaylı bilgiyi burada bulabilirsiniz. SYM'cilerin tatlısu olmadıklarını ispatlayın artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst