Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paşam nasılsınız??

cooook tesekkurler unsal kardeşim:rendeer: ...aman bu forumlarda bazen makara yapıos ama:wiinkk: böle msn gibi kullanmayalım..:pr: yönetimden uyarı alırız walla...:wiinkk: :rendeer:
S&S
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
özür dilerim sizle konuşmak için demiştim pardon bi daha tövbe :( 15 dak.ka sonra msn deyim

slm arkadaşlar motorlarımız kaç km de??
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw özür dilicek bişi degil..:) konusuruz msn den:wiinkk:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hade bakalım çipi takn takana...007 bakalım ne dicek bu çip takma işine..:)
S&S
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
007 takipte Paşa... :p Ne diim reklam kokan hareketler bunlar... :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
selamlar servise sordum bu çip olayını çanakkaledekine yani.Çok pahalı olduğu için iptal edilmiş fiyatı söylemedi.sanırım çok gerçekçi değil.bu arada sormuştum tekrar edeyim sym lerimiz kaç km de??10000 i geçenimiz varmı??
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
sagol paşa

GTS 250 nin 100km/h üzerinde titreşimde değişim varmı daha doğrusu artıyormu?
Daelim s2 250 de diyorlar max hız 140km/h titreşim sıfır aynı durum sym lerde geçerlimidir?
Yakıt sarfiyatı nedir 100km/?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
benim 13.500 km oldu.ben yokuş aşağı 138 hatta 139 fln gördüm ama düz yolda 130 dan fazla gitmiyor.çip olayını ben servise sordum öle bişiyin olmadığını söledi sadece bana gts 250 nin kayışının kısa olduğunu ve bundan dolayı diğer 250 cc motorlara göre kısa mesafede daha iyi olduğunu ancak uzun mesafede daha yavaş kaldığını söledi.ama arkadaşlar geçen gün kymco grandınk 250 cc sürdüm gerçekten bizim motorlarımız ne kadar yavaş olursa olsun onların yanında burgman 650 gibi.abi makinaların süspansiyonları berbat konfor yok.adam benimkine bindi ve kymco aldığına çok pişman oldu.oradaki diğeer insanlar 2 motora bakıp yorum yaparlarken ben kulak misafiri oldum veee çok övgü dolu sözler sölediler motorlarmız hakkında.. güle güle kullanalım arkadaşlar hıza mıza kafayı takmayalımmm.bizdeki görüntü estetik hangi motorda var aslanlar gibi valla:))))))))))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chip falan yok arkadaşlar, motorda o chipi takacak yeri gösterenin elini öperim.
Kilometre saati ve transistör hariç mekanik bir motosiklet kullanıyorsunuz. Nereye takacaksınız o chip'i merak ettim.

Ünsal seni tenzih ederek söylüyorum, bir deli kuyuya bi taş atmış 40 akıllı çıkaramamış....
Her duyduğunuza inanmayın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bencede.. thai bu motoru taaa tayland ta tayvan da inceledi her türlü teknik konuda size yardımcı olur..
Ayrıca bu son hız konusuna fazla takılmayın..Ayrıca daelim ve kymco ile asla kıyaslamayın..Nedenini o motorlar ile ilgili yazıları okuduktan sonra anlarsınız..:wiinkk: Her motorun kendine göre artı ve eksileri var..Mühim olan teknik servis parça problemi yaşamayacağınız, en önemlisi binerken mutlu olacağınız motora binmek..:wiinkk:
Yakıt konusunda ise ortalama herkes full depo ile 280-300km. arası yapıo sehir içinde..Uzun yolda bu rakamlar %10-%15 fazlalasır..:bounce:
Konfor ve estetik açısından sölenecek bişi yok.. en azından benim açımdan...Burgman dan sonra hiç yadırgamadım desem..:bounce:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
92
ses süper oldu eksozun cıkıs kısmında bi aparat war sokunce ses artıo aparat takılıken normal tok bi ses werio eksoz çok kaliteli kromdan yapılma özel yapımdır

yaw bu gts 250 lik ler kaç km de açılıyor bana tam olarak soyleyebilirmisiniz daha benim ki açılmadıda 3300 km de
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
melik, ileride başına iş alırsın valla, çok dikkatli kullan eksozu....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam herkese bende aranıza yeni katıldım..... gürhan
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
pazar günkü Bolu gezisi harika olmuş.serkan senin gts de müthiş görünüyor,yolculuk nasıl geçti?rüzgar yağmur çokmuydu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst