Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Mert bilgiler icin tesekkür ederim seninki 4.5 YTL tutuoo bilgine :cherry:
Sayın Paşam lastik konusunda takipteyis acelemiz yok güsel bisey olsunda :wiinkk:

4,5 YTL nedir sema yaa... :silent: :silent: :silent:

Sym VS-150 diye bir motor çıkarmış. Fiyat 3.600 YTL Plaka dahil, ben ürünü test ettim fena değil. Bu motor hakkında bilgisi olan arkadaşımız var mı? Ciddi olarak almayı düşünüyorum. Bir sorun yaşarmıyım.



Marka / Model : SYM - VS 150
Garanti : 2 yıl veya 30.000km

Motor :
Tipi: 4-zamanlı, OHC, karbüratörlü, 1-Silindir
Sübaplar: 4
Soğutma sistemi: Hava soğutmalı
Silindir hacmi: 150,6 cm3
Çap: 57,4 mm
Strok: 58,2 mm
Sıkıştırma oranı: 9,6 : 1
Maksimum güç: 12,0 hp / 8250 dd
Maksimum tork: 11,8 Nm / 6500 dd


Aktarma :
Tipi: C.V.T. Kayışlı
Şanzıman sıralaması: Otomatik


Elektrikal :
Ateşleme tipi: Elektronik ateşleme Transistörlü)
Çalıştırma sistemi: Elektrikli ve ayaktan marş



Ölçüler :
Toplam uzunluk: 1910 mm
Toplam genişlik: 700 mm
Toplam yükseklik: 1150 mm
Aks arası mesafe: 1335 mm
Zeminden yükseklik: 145 mm
Sele yüksekliği: n/a
Kuru ağırlık: 123 kg
Yakıt depo kapasitesi. 7,5 Litre


Şasi :
Ön süspansiyon: Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon: Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı amortisörlü
Ön fren: Disk
Arka fren: Kampana
Ön lastik ölçüsü: 100/90-12 (59J) Tubeless
Arka lastik ölçüsü: 130/70-12 (59J) Tubeless


Sym hava soğutmalı ...hmmmm bilmiyorum ...kullanan var mı...motor alırken su soğutmalıyı bence tercih et..birazdaha çıkabiliyorsan HD veya joyride dı tavsiye ederim kullananlar çok memnun...ancak bu motor sym olduğu için sanırım seni üzmez...12 hp şehir içi trafiğinde yeterli ancak otoban veya şehirler arası yollarda çok zorlanırsın.....köprüden geçerken özellikle gece trafik azken..çok zorlanırsın..bence ideal şehir içi motoru 30 hp civarında olmalı..gerektiğinde gitmeli..emniyet açısından..bizim GTS ler bile bazen yetersiz kalmakta..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şahsen bende bu motoru tanımıorum ama SYM kendini riske atacak bir marka değil..Bu nedenle hava soğutmalı da olsa kötü sonuçlar çıkaracağını sanmam.
Ancak bende mert gibi su soğutmaı bir motoru tercih etmeni öneririm..Joyride olabilir..
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resmi varmı o motorun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün mert ile baya bi lastik mesaisi yaptık...anlasılan oki bizim motorlar için Türkiye de tek şans ebatlarımız nedeniyle "pirelli" gibi görünüor.. Aslında net den yaptıgım arastırmada michelin de bir secenek var ama mal sadece fransa da var gibi...bakalım naapıcaz..aslında arka tekerlerimizde yagmur kanalı olsa vaziyeti idare etcez ama maalesef yok..bu nedenle arastırmalarımız devam edicek..
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
800cc 70hp özel sipariş motor gelio hemüde scooter trptonic şanzuman siz sürünmeye devam edin gitmiyo bu sym 250 gts yaw :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belliydi ama tavrından...:))) o zaman benim 1000 cc.lik g-strider ı seneye yaza cıkariim piyasaya da havan devam etsin azıcık..:))
S&S
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Mert klima taktırmamış mı hala... :p Ama kış gelio çorum kalörifer taktıracakmış son habere göre... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mertin motoru artık sym gts 250 deil
sym gts abcdefgh........................................vyz 250
adam motora takılacak ne varsa taktı yakında ac abs ebs srs vs de ekler :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün azdaa bişi daha yapıodu zor tuttum valla...:)
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yapıyodu :)
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Arkadaslar MERTDG arkadasımızın AR-GE ve MODIFIKASYON calısmalarını bu kadar hafife almayın ltf. Kendısı bu konuda oldukca alıngan ve hassas. Her ne kadar sahsı olarak tanısma fırsatı bulamasamda sımdıye kadar yapmıs oldugum gorusmelerde edındıgım ızlenım bu. Bak bı kuserse yazcak bısey bulamassınız topıc kapanır.

Ayrıca kendısıne SYM 'den AR-GE departmanında calısması ıcın teklıf gelmıs ama o halen alcak gonullu ve mutevazı kısılıgını koruyup sızınle , bızımle bu topıcte yazısıp bır seyler ogretmeye calısıyor.

Yakında en son gelıstırdıgı SYM 500 modelının prototıpını gorunce belkı bu yaptıklarınızdan bırazcıkta olsa bır pısmanlık duyarsınız ama cok gec olur.

MERT BEN SENIN YERINDE OLSAM SIMDIYE KADAR SAKLADIGIN BU PROJEYI FORUMDAKILERIN BILGISINE SUNAR VE HERKESI UTANDIRIDIM...
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
hahahahahahah çorum k. hahahhaha güzeldi.... cücü....

hepsi güsel.... allahtan nazar boncuum var..ne kıskanıosunuz kardeşiimmmm....

daha da yapıcam ...... bu arada konuşanlşarın hepsi ben ne yaparsam

yapmaya çalışıo..oda ayrı mesele ehehhehehehehehhehe...


Neyse gelelim konumuza.... Lastik meselesini bir an önce çözmemiz gerek.... dün paşayla baya uğraştık... ve farkına vardık ki bizim arka tekerleklerde su kanalı yok...bakınız kendi motorunuzun arka tekerleği ve ön tekerleği..ön tekerlekte var.... yani kısacası yağmurda bu motor yolda durmazzzzzzzzz.....

Paşanında söylediği gibi.. sadece ebatları uyan pirelli var.... michelen is avrupada bu ebatlarda satıyor türkiyede yok....bir tanıdık bulsakta TIR la falan getirebilsek..tanıdığı olan var mı???

aksi taktirde pirelli alıcaz.......

Bildiğiniz gibi bende 2 gts var... 2 sini birleştirip 500 cc motor yapmayı planlıyorum :p
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
Selam arkadaşlar,
Lastikte ben de araştırmıştım, Pirelli yanısıra Dunlop da bizim lastik ebatlarımızda lastik üretiyordu, ama fiyatları Pirellix2.
Kasko ben de isterim, tıpkı lastikler gibi. İnsanın iyi ayakkabısı, bindiği taşıdın iyi lastikleri olmalı.
Evet paşam Bursa'ya bekliyoruz, ne zaman isterseniz.
Sasa, ara görüşelim.
Sağlıklı ve huzurlu günler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet durum mecburen pirelli ye dogru gidiyor...haberiniz ola..:(
S&S
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
17
voyager abi selam murat ben daha önce tanışmıştık abi müsait isen buluşalımmı egemen tıcaretteyım ben numaramıda gondermıştım sana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oooh insanlar ne güsel görüşüüoo..biz surda koca sehirde sadece 2-3 kişi görüşebilioz..:(
S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst