- Katılım
- 8 Kas 2005
- Mesajlar
- 328
Mert bilgiler icin tesekkür ederim seninki 4.5 YTL tutuoo bilgine :cherry:
Sayın Paşam lastik konusunda takipteyis acelemiz yok güsel bisey olsunda :wiinkk:
4,5 YTL nedir sema yaa... :silent: :silent: :silent:
Sym VS-150 diye bir motor çıkarmış. Fiyat 3.600 YTL Plaka dahil, ben ürünü test ettim fena değil. Bu motor hakkında bilgisi olan arkadaşımız var mı? Ciddi olarak almayı düşünüyorum. Bir sorun yaşarmıyım.
Marka / Model : SYM - VS 150
Garanti : 2 yıl veya 30.000km
Motor :
Tipi: 4-zamanlı, OHC, karbüratörlü, 1-Silindir
Sübaplar: 4
Soğutma sistemi: Hava soğutmalı
Silindir hacmi: 150,6 cm3
Çap: 57,4 mm
Strok: 58,2 mm
Sıkıştırma oranı: 9,6 : 1
Maksimum güç: 12,0 hp / 8250 dd
Maksimum tork: 11,8 Nm / 6500 dd
Aktarma :
Tipi: C.V.T. Kayışlı
Şanzıman sıralaması: Otomatik
Elektrikal :
Ateşleme tipi: Elektronik ateşleme Transistörlü)
Çalıştırma sistemi: Elektrikli ve ayaktan marş
Ölçüler :
Toplam uzunluk: 1910 mm
Toplam genişlik: 700 mm
Toplam yükseklik: 1150 mm
Aks arası mesafe: 1335 mm
Zeminden yükseklik: 145 mm
Sele yüksekliği: n/a
Kuru ağırlık: 123 kg
Yakıt depo kapasitesi. 7,5 Litre
Şasi :
Ön süspansiyon: Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon: Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı amortisörlü
Ön fren: Disk
Arka fren: Kampana
Ön lastik ölçüsü: 100/90-12 (59J) Tubeless
Arka lastik ölçüsü: 130/70-12 (59J) Tubeless
Sym hava soğutmalı ...hmmmm bilmiyorum ...kullanan var mı...motor alırken su soğutmalıyı bence tercih et..birazdaha çıkabiliyorsan HD veya joyride dı tavsiye ederim kullananlar çok memnun...ancak bu motor sym olduğu için sanırım seni üzmez...12 hp şehir içi trafiğinde yeterli ancak otoban veya şehirler arası yollarda çok zorlanırsın.....köprüden geçerken özellikle gece trafik azken..çok zorlanırsın..bence ideal şehir içi motoru 30 hp civarında olmalı..gerektiğinde gitmeli..emniyet açısından..bizim GTS ler bile bazen yetersiz kalmakta..
Son düzenleme: