Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorunu satmadıınıda, burgman almak istediğini ama almadıgınıda bilioruz..
Sana burda kimse geyik diyemez..burası SYM baslıgıdır. gts , joyride, mio farketmez her türlü model için her sey yazılır.. tüm topiklerde oldugu gibi bu topiktede zaman zaman motorcu sevgi ve saygısı cercevesinde her türlü sohbette yapılır..aksini iddia eden gider baska yerde yazar...:bounce:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
zuhtupasa' Alıntı:
motorunu satmadıınıda, burgman almak istediğini ama almadıgınıda bilioruz..
Sana burda kimse geyik diyemez..burası SYM baslıgıdır. gts , joyride, mio farketmez her türlü model için her sey yazılır.. tüm topiklerde oldugu gibi bu topiktede zaman zaman motorcu sevgi ve saygısı cercevesinde her türlü sohbette yapılır..aksini iddia eden gider baska yerde yazar...:bounce:
S&S

bak gene geyik başladı ..buraya sadece sym ile ilgili bilgi yazabilirsin paşa...insanlar sym hakkında bilgi almaya geliyor buraya..bizim geyiklerimizi okumaya değil....

Yazsın arkadaşlar bakalım bilgileri..bizde okuyalım..neymiş bu sym....
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
56
Mert' e...

Sevgili dostum MertDG,

Geçenlerde Thai'nin tavla muhabbetleri üzerine yaptığı şakayla karışık "geyik yapmayalım" mesajına bende katılmıştım.

Sizleri şahsen tanımasamda buradaki seviyeli paylaşımlarınızdan ötürü tek tek sevdiğimi, tekrar belirtmek istiyorum. Buradaki ben de dahil hiç kimsenin başka bir kimseye karşı kötü niyetli olabileceğini yada davranabileceğini düşünmüyorum.

Eğer aramızdan birine kırıldıysan, bunu dile getirmen bizler için çok daha iyi olacaktır. Bana veya Thai'ye, samimiyetinize güvenerek yazdığımız bu düşüncelerimizden ötürü kızdıysan ben kendi adıma özür dilerim senden. :rendeer: Arkadaşlar birbirlerini her konuda destekledikleri gibi istek veya eleştirilerini de dile getirebilmelidirler bence. 2 sayfa önceki konuşmalara tekrar bakıyorum da bence biraz hassas davranmışsın gibi geldi bana sadece. Henüz tanışmasak da senin gibi meraklı ve paylaşımcı bir arkadaşını kim kaybetmek ister. Hem neden darılıyorsunki, koca adamlarız :)

Bu topic'e yazı yazan şanslı bir grup İstanbul'da olduğu için birbirini tanıma fırsatını yakalamış. Fakat dikkat edin buraya not bırakmayıp sadece okuyan ve bilgi alan binlerce arkadaşımız var. Üstelik hiçbirimizi şahsen tanımıyorlar.

Tekrar yazılarını bekliyoruz Mert.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ellerine saglık piper..:rendeer: ben öperim simdi merti..:)
S&S
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
56
BU GEZİ RAPORU PIPER TARAFINDAN MERTDG' ye İTHAFEN BURAYA EKLENMİŞTİR AMAÇ SYM'nin HOŞ FOTOĞRAFLARLA TANITIMIDIR ve GEYİK İÇEREBİLİR ! :rendeer:


1.jpg

1 Ağustos akşam üstü... Bilgisayar başında nasılda bunalmışım ! Sevgili Erdem'i aradım dışarı çıkıp biraz motosiklet yapalım. O da bunalmış, atladık benim Joyride'a çevreyi gezeceğiz. Zaten Atakumdayız, bari dedik şöyle en yakın yerden tırmanalım tepelere kırlara....


2.jpg

Erdem arkada ben önde zaman zaman direksiyonu değişerek Atakum kent ormanında aldık soluğu. Mekan güzel, yanımızda fotoğraf makinası da var, amerikan polisi taklidi, maymunluk derken hem fotoğraf çekiyoruz hem geziyoruz orman içinde.


3.jpg

Akşamüstü orman içerisindeki patikalarda gaz açmak oldukça keyifli. Burada değişik patikalar keşfetmek oldukça zevkliydi.


4.jpg

Orman dışına çıkıp biraz daha tepelere tırmanma kararı veriyoruz. Bol bol fotoğraf çekmek eğlendiriyor bizi.


5.jpg

Tırmandıkça arkada kalan gün batımı ve dağ manzarası ve de hemen altında deniz büyülüyor bizi.


6.jpg

Lastik değmemiş çayırlarda scooter işi enduro yapmak inanılmaz keyif verdi bana. Çoğu kişi scooter sevmez ama ben bayılıyorum bu alete. Kim demiş scooterla enduro yapılmaz diye! :D Hele bir de motor güçlüyse değmeyin keyfine.


7.jpg

Çobanlı mevkiinden Balaç köyü sırtlarına doğru yola devam. Kızzlar! kollayın kendinizi !! Erdem'in çok karizma pozlarını yakaladım. 8)


8.jpg

Güneş Kocadağ'ın ardından yavaş yavaş batmakta... Kızarmaya başlayan gökyüzü ve bulutlar eğlenceden yorulan bizlere harika enstanteneler sunuyor.


9.jpg

Erdem'e biraz motosiklet mankenliği yaptırıyorum. Bu iş aslında kızlarla yapılır ama ne yapalım. Eldeki malzeme bu ! :D


10.jpg

Adam manzaranın keyfini çıkarmak üzere sigarasını yakarken benim nasıl bir poz yakaladığımın farkında bile değil. Bu fotoğrafı beğendim.


11.jpg

Eee, o kadar uğraştık, birazda biz çıkalım fotoğraflarda.


12.jpg

..ve günün son fotoğrafı ! Fena olmadı, bari bunu avatar yapayım. Malesef Makinanın şarjı bitti. Daha çekilmemiş birçok manzara kaldı. Şans ! Artık birdahaki gezimizde çekip sizlerle paylaşırım.
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
pıper

fotolar gerçekten süper olmuş ve joyride'ın da bu bu fotolarla anca bu kadar reklamı olur, karar veremeyen arkadaşlara çok yardımcı olucağına eminim.

Tebriklerr.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geyig yapmayin diyorum size....:p
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
56
Thai, senin SYM sitesi projesi için iyi fotoğraflar birikiyor çaktırmadan.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw bırakın su demode joyride ı:mrgreen: :p GTS varken bu alınırmı..:mrgreen: :p :p :rendeer: (bu geyik thai beye ithaf olunur:cherry: )
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
yazdıklarınız için teşekkürler...aslında yazdığım kadar kırılmadım sadece kapris yapiodum:wiinkk: paşa geldi öptü beni.. düzeldim :p

yeniden sizlerle olduğuma seviniyorum....yazmaya devammmmmm


....bu gün biraz yoğunum..müzik sistemi yaptım motora..anlatırım yarın.....süper olduuuuuuu....... :cat: :cat: egzozada alıştım....vazgeçmem artık..tavsiye ederim......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egzost iide bide sesi olmasa..:p müzik sistemide eski plak calan araba pikaplarını anımsattı bana..:p :mrgreen: :mrgreen: cıttıs cısttıs bile etmioo..:p :mrgreen:
S&S
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
131
ortamın düzelmesine çok sevindim:)
:pale: her şey iyi güzelde ben şu cam işini haala halledemedim,uzun cam yok diyorlar ,yatıyo benim motorda şehir içinde bile binemiyorum:pale:
boy 1.79 uzunda sayılmam ama :salut:
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
yaw arkadaşlar benim motorda bugün yağı değişti benim ışıkta yanık kaldı yaw ndn oluo acaba yaw.bide bu kayış sorununu ne yaptınız ses yapıo bol gelio fln.bide bugün sym fighter 150 die motor çıkarmış çok hoşuma gitti bence honda dylana çok ii bir rakip olur.görüntü bakımından muhteşem denecek düzeyde.özellkile ön farlar harika aerodinamik bir dizayna sahip.motor şeytan gibi bıraksan uçacak gibi bakıo.motoru satrsam büyük ihtimalle o motora geçebilirim...aslına burgman almak istiyordum ama bu ara işler kötü gidince aklıma bu alternatif geldi...
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
gropsy' Alıntı:
yaw arkadaşlar benim motorda bugün yağı değişti benim ışıkta yanık kaldı yaw ndn oluo acaba yaw.bide bu kayış sorununu ne yaptınız ses yapıo bol gelio fln.bide bugün sym fighter 150 die motor çıkarmış çok hoşuma gitti bence honda dylana çok ii bir rakip olur.görüntü bakımından muhteşem denecek düzeyde.özellkile ön farlar harika aerodinamik bir dizayna sahip.motor şeytan gibi bıraksan uçacak gibi bakıo.motoru satrsam büyük ihtimalle o motora geçebilirim...aslına burgman almak istiyordum ama bu ara işler kötü gidince aklıma bu alternatif geldi...


Arkadaşlar daha önce yazmıştım gibi geliyor ama tekrar yaziimm..

YAĞ IŞIĞI :

her 3000 KM de yağ ışığınız yanar..motor üzerinde bir sensör falan yok sadece kilometreye bakıyor ve seni uyarıyor... kadran üzerinde O/D diye bir düğme var..basarsanız söner..taaki 3000 km oluncaya kadar..bu kadar basit....:cat:

250cc bir motordan 150cc ye geçmek bance anlamsız..seni tatmin etmiyecektir.......burgman dersen ona ok......

Biraz uğraştım ama güzel oldu işte müzik sistemim....







Nasıl yaptım:

2 adet kenwood kolon aldım.(110wat 13 cm)..su geçirmez özellkte zor bulunuyor..yatlar için..komple plastik..ancak dedilerki ne olursa olsun 1-2 senede bozulur...bozulursa yenisini takarsın...fiyatı 50 dolar(çifti)

Elyapımı bir anfi yaptırdım 2x40 wat çıkışı var...10 cm birşey uafacık her yere sığıyor...üzerine yanmaz makaron geçirdimiki tarafını kapattım...suyun içinde bile çalışır ....fiyatı kavga dövüş 35 YTL

Anfinin elektiriğini aküden aldım ve anfiyi ön torpido gözünün içerisine tavana sabitledim..üzerinde elektiriği kesmek için bir düğme var..çünkü sürekli elektirik çeker açık bırakırsan akü biter....isteyen uğraşış kontaktan ceyran alabilir ama bunun için ön kafanın sökülmesi lasım...ben söktüğümde değiştircem..şimdilik elle kapatıyorum....

Anfi girişi olan 1 jackı direksiyonun altından geçirip yandan çıkarttım...bir aparat yaptım ve mp3 playerı vidalı olacak şekilde yerleştirdim..istediğimde mp3 playerı döndürerek çıkartıyorum...süper oldu...


sese gelince 13 cm lik kolonlar tabiki çok muhteşem ses vermiyor...ancak giderken ses gayet ii..duyulmakta yani..sadece e5 veya köprü üzerinde hızlı gidiyorsan ses gelmiyor...kolonlara para harcarsan..daha ii bir şey alırsan ve twiter koyarsan bunuda aşarsın sanırım......tavsiye ediyorum süper birşey...yolda artık daha yavaş gidip..müzik zevki yapıyorum..kesinlikle yapın....

mp3 playerınız yoksa 100-200 arasında birşey yeter....kendiniz bu işi yapamassanız sanırım işçilik 50 milyon civarında olur...zaten alet lazım ..ön kapağı kesmek için dekopaj falan lazım oluyor.......


sevgiler saygılar.....
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Ve Ve Ve Ve Ve nihayetttttttt

Bende artık GTS lendimmm :rendeer: :rendeer:

Siyah aldım adıda ''KARA KIZAN'' :queen:

Gelismeleri aktarıcammmmmm :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
131
uzzy' Alıntı:
Ve Ve Ve Ve Ve nihayetttttttt

Bende artık GTS lendimmm :rendeer: :rendeer:

Siyah aldım adıda ''KARA KIZAN'' :queen:

Gelismeleri aktarıcammmmmm :wiinkk:
hayırrrrrlı olsuuun:rendeer:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
16
Arkadaşlar Merhaba;

İlk yazdığım mesajıma kimseden cevap alamadım.Herhalde herkez tatilde.Yanlış zamanlama yaptım sanırım.Sym kullanan arkadaşlarla tanışmak ve ortak sorunlar hakkında konuşmak isterim.Çengel köyde oturuyorum.Bu sebeple Anadolu yakasında oturan arkadaşlarla rahatlıkla görüşebilirim.Bu arada Avrupa yakasındaki arkadaşlar darılımasın Okmeydanında çalışıyorum.Onlarla da görüşebilirim :)

Ama önce lütfen bir Cevaaaaaaaaaaap...:)

Not : İlk mesajım sayfa 41'de bilgilerinize.

Esen kalın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@KARASUZU
Aramıza hoşgeldin öncelikle, mertdg yukarıda sorunun cevabını vermiş, anadolu yakasında aynı zamanda sitemizin sponsorlarından olan suzuki ve SYM servisi Altan Motor'a götürebilirsin motorunu, zaten oil change ışığını söndüremeyen servise bir daha gitmeni pek tavsiye etmem.
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
15
Merhaba MERTDG
Bugun msn den tel numaramı verdim aramam icin Ok dedin ama tık yok...Neys e problem değil..Istanbul damısın..şu sistemin sesini duymak mumkun mu? Ben Ulus tayım ve bi arkadaşım daha var burada beraber aldık GTS 2450 leri..Eger uygun bir zaman olursa sesini dinlemek isteriz..Tesekkurler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeliz seni anlayamadık ya neyse herhalde sym satıosun..:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst