Sym Joymax 250i 2013 model 1600 km.de daha uygunu yok..

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Merhaba Arkadaşlar,
2013 Ağustos sonu aldığım Sym Joymax 250i motosikletimi satıyorum.
Satmamın sebebi ikinci bir motosikletim olması ve iş yoğunluğum sebebiyle fazla
kullanmadığım içindir. Henüz 1600 km'dedir. Garantisi devam etmektedir. Alındığı gün
nasıl ise aynen durmaktadır. Herhangi bir düşme kalkma çizk vs. söz konusu değildir.
Zonguldak/Ereğli'de ikamet etmekteyim.İlan malum sitede vardır. Aşağıdaki verdiğim numaramdan arayınız.
2014 modellerde olmayan orjinal fabrika çıkışlı far sensörü ve usb şarj çıkışı vardır.
Fiyat : 11.000 liraya indirdim. Sıfır alacaklar için fırsattır.
Şükrü YÜKSELEN
0 532 240 30 35
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst