Sym gts 250i evo Neden Çok Satılık İlanı var ?

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
67
sahibinden.com a baktığımda bir sürü 2011-2012 model satılık gts 250ievo var ve çoğu da 10.000 km yi geçmemiş. Neden bu kadar satılık var motorda bilinmeyen bir kronik arıza mı var ve ya başka birşey ?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sym iyi motor(severim taiwanlı kerataları) ama ülkemizde biraz kullanıcılar arasında efsaneleştirilen bir motor olduğunun düşünüyorum. Konforu yakıtı performansı çok abartılıyor. Oysaki sınıf ortalamalarında. Dizaynı bence oldukça eski ve demode ve jant ebatlarıda biraz facia.

1) ikinci elde çok olması iyi sattığını gösterir. Diğer örnek cbr 250. 2. el ondada gırla ama genelde sıkıntısız motor.

2) Bide bizde 250 lik scooter niyeyse 10.000 i geçmeden satılır. bilemedin 15-16 bin. Niyeyse artık:)

3) yeni kasa çıktı geliyor eli kulagında. Değeri düşer adamın elinde patlar mazallah:p
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Bana kalırsa bir üst sınıfa geçmek için satılıyor.Çünkü motorun eksik bir yanı yok görünüş konfor süper yakıt iyi benim bile hayallerimi süslüyor bu model apachemi satıp almak istiyorum kısmetse
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
benim ustamın söylediğine göre gts 250 ile gts 250i evo arasındaki fark çok fazlaymış. eski kasanın grenaj kalınlığı ile yeni kasa arasında nerdeyse yarı yarıya fark olduğunu söyledi. Eski kasa gts 250 nin daha güzel olduğunu iddaa etti.
(ben onun yalancısıyım elime metre alıp ölçmedim :p)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
İki yakın arkadaşımda var ve gayette memnunlar

2 side 2011 model ve daha 2000 küsür km lerde satın aldılar.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
çok sattığı için 2. eli de çok. Özellikle ilgilendiğim motor, hiç kötü yorum okumadım.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
sym gts kullanıcısı olarak şikayet yüzünden satıldığına inanmıyorum. Aklınıza Arıza sıkıntı vs. bir şüphe gelmesin.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Söylemeyiz sırdır bu! :)

İnsan nefsi doymadığı için yeni alanları bir süre sonra kesmiyor bu motor...Aksine gayet güzel sorunsuz bir motordur markada öyle...
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Çok satan motorun ikinci elide çok olur :)
Örnek Cbr 250
Honda PCX
vs. vs..
Bazıları cc yükseltmek, bazıları tarz değişmek ister.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst