Sym iyi motor(severim taiwanlı kerataları) ama ülkemizde biraz kullanıcılar arasında efsaneleştirilen bir motor olduğunun düşünüyorum. Konforu yakıtı performansı çok abartılıyor. Oysaki sınıf ortalamalarında. Dizaynı bence oldukça eski ve demode ve jant ebatlarıda biraz facia.
1) ikinci elde çok olması iyi sattığını gösterir. Diğer örnek cbr 250. 2. el ondada gırla ama genelde sıkıntısız motor.
2) Bide bizde 250 lik scooter niyeyse 10.000 i geçmeden satılır. bilemedin 15-16 bin. Niyeyse artık
3) yeni kasa çıktı geliyor eli kulagında. Değeri düşer adamın elinde patlar mazallah
