Sym Gts 250 İle İstanbul-Yozgat 750 KM + Devamı Tokat/Reşadiye 350 KM

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
67
Merhaba arkadaşlar. Geçen yaz iş yerimden 1 haftalığına izin alıp bu maceraya atılmak istedim ilk defa uzun yol yapacağım için açıkçası heyecanlandım :queen:
Resimlerdeki tarihlere bakmayın onlar yanlış :) Resimler çok az ama umarım hoş görürsünüz :)
İşte rotam :)

2s697yg.jpg


Akşam vakti hazırlanıp sabah 8 civarı kardeşimle yola koyulduk. Paralı yoldan gitmeye karar verdik yollar sakin olur diye. İlk mola yeri İzmit yakınlarında (adını unuttum) bir dinlenme tesisinde mola verdik. Kahvaltı yapmadan çıkmıştık evden :) Orda ki Mc donald's a girdik fiyatları görünce girdiğimiz ile çıktığımız bir oldu resmen soygunculuktan başka bir şey değil. Benzinliğin yanında küçük bir pastahane tarzı bir yer vardı burada kahvaltımızı yapıp tekrar yola koyulduk. Yollar sakin ve serindi paralı yolun bir kısmı bozuk yollardı ve yol çalışmaları yapılıyordu ama buna rağmen yine hızımızı kaybetmeden yola devam ettik. Uzun bir aradan sonra Ankara Kocalar dinlenme tesislerine ulaştık. Biraz yorgunluk vardı uykusuzluğun verdiği :) Ankara Kocalar dinlenme tesisinden ufak bir görüntü :)

350lz0z.jpg


Burada molamızı yaptıktan sonra devam ettik Ankara'da hava çok sıcaktı. Biraz korktum açıkçası bu kadar sıcak havada motor şişer diye ama sandığım gibi olmadı Sym Gts 250 banamısın demedi hızımızı korudu artçımla beraber :) Ankara çıkışında 6.sınıf KGS ile 12 TL gibi bir ücret aldı. Az mı çok mu bilemedim :) Ve Kırıkkale civarında bir benzinlikte yine bir mola, uykusuzluğun verdiği yorgunluk had safhaya ulaştı az mola yaptığımız için omuzlarımda bir sızı meydana geldi. :cherry:

15p4ylf.jpg


Yolumuza devam ettik. Az kalmıştı Yozgat'a ulaşmaya hava o kadar sıcaktı ki o hızda sıcak hava esiyordu aynı klima gibi ve buda bi 5-10 dk da olsa yolda uyumama sebep oldu yollar düz ve boş olduğu için korkmadım ama hafif hafif dalmıştım motorun üstünde gözlerimi çok zor açıyordum :) Sonra kendimi biraz olsa da toparlayabildim kardeşim yol boyunca arkada güzelce uyudu :))) Omuzlarımda ki sızı hafif hafif artmaya başlamıştı hatta bi ara karıncalanma oldu öyle olunca direk çektim sağa biraz dinlendim. Yola devam ettik. Ve Sonunda ulaştık köyümüze :flower::flower:

14sf98h.jpg

1tau61.jpg

119bkf7.jpg

iee49x.jpg


Uzun bir yolun ardından Bunu haketti :mrgreen:

2en9kpy.jpg

25k7ymd.jpg



Köyümde 2-3 gün dinlendikten sonra tek başıma arkadaşımın yanına ( İbrahimşeyh köyü ) Reşadiye /Tokat a gitmeye karar verdim. Sabah 8 civarı yola koyuldum hava çok serindi hatta üşümeyede başladım diyebilirim bu kadar soğuk olabileceğini tahmin edemedim Sym Gts 250 de rüzgarlığın faydasını en çok burda gördüm. Öğlen 12 ye doğru havalar ısınmaya başladı biraz rahatlamıştım yol kenarında ufak bir mola verdim Sivas semalarında :)

30shm6t.jpg

mceqgy.jpg


Navigasyon cihazını artık nasıl ayarladıysam beni Almus dağlarına götürdü yollar çok kötüydü inişli çıkışlı ve aşırı derecede virajlı yollar. Büyük bir hatanın cezası :pr::pr:

30upnjm.jpg


Uzun bir dolanmaçtan sonra Reşadiye yolu gözüktü :)

23lh5rd.jpg


Reşadiye ye Giden yol ( Amasya-Erzincan ) yolu o kadar güzel bir yoldu ki tabiri caizse kaymak gibiydi. :bounce: Yolda ufak bir çukur bile yoktu. Bu kadarını beklemiyordum açıkçası :) Kelkit ırmağı da ayrı bir tat kattı yola :) Sonunda ulaştım İbrahimŞeyh Köyüne :cat:
Dağın eteklerinde olan bu köyün muhteşem manzarası açıkçası baya bir büyüledi beni :)

ajwmdk.jpg

14x10dx.jpg

2v7t4p5.jpg

3wx1w.jpg


dağın tepesine çıkış :)

rc96h2.jpg


Tepeden bir görüntü :)

2lxj8nb.jpg


:king::king::king::king::king::king::king:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Hoş bir gezi olmuş. Aman diyim gözleriniz ağırlaştığında direksiyon başında hafiften uyuklamaktansa direk sağa çekin ve dinlenin. Özellikle uzun ve düz yollar insanda transa girmiş etkisi uyandırıyor ve farkına varmadan uyuyabiliyorsunuz ...
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
yollar yollar yollar ,ne güzel değilmi yollarda olmak,gezmek yol yapmak,işte hayat gezince güzel,bu güzel paylaşım için çok teşekkürler,yolun daima açık olsun,saygılar...
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
324
Yamaçlı kasabası ;-) güzel bir gezi olmuş hemşerim. Aslan KIYMAZi tanır mısın yamaçlıdan?
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Hocam güzel bir gezi olmuş senin adına yalnız elinde eldiven göremedim. Ekipmanlı binmelisin. Dikkatli sürüşler dilerim...
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
67
Teşekkürler arkadaşlar. :)

yollar yollar yollar ,ne güzel değilmi yollarda olmak,gezmek yol yapmak,işte hayat gezince güzel,bu güzel paylaşım için çok teşekkürler,yolun daima açık olsun,saygılar...
Yolda olmak en güzeli boşuna dememişler hayat gezince güzel tabi ki... :)

Hocam güzel bir gezi olmuş senin adına yalnız elinde eldiven göremedim. Ekipmanlı binmelisin. Dikkatli sürüşler dilerim...

Eldivensiz uzun yol olur mu hiç :) Bi kaç resimde koltuğun üstünde az görünmekte siyah olunca eldivenler pek görünmüyor :)



Yamaçlı kasabası ;-) güzel bir gezi olmuş hemşerim. Aslan KIYMAZi tanır mısın yamaçlıdan?

Onu tanımam ama Abeşin Celal in kızı Fadime Kıymaz ı tanırım :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst