- Katılım
- 22 Ocak 2011
- Mesajlar
- 525
- Konu Yazar
- #1
2012 de yeni maxi scooter modellerleri ile karşımıza çıkacak olan sym, işçilik kalitesi ve uygun fiyatıyla dikkat çekiyor.
Her ne kadar scooter kullanmasam da, bir sym kullanıcısı olarak, bu habere çok sevindim. Rekabet güzeldir. Maxi scooter için japonların koltuğu sallanıyor bana göre... Kymco ve SYM gibi tayvan mallarını çok daha fazla göreceğiz yollarda...
Japonlar bu maxi scooter işini doğru model, doğru fiyat açısından tutturamıyorlar kabul edelim. Başka seçenek olmadığından japona kalıyorduk. Şimdi ise tayvan ikilisi adeta can verdi bu alana...