Sym 250gts mi Hyosung 250gtrmı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz farklı bır karsılastırma ama onerılerınızı beklıyorum.
arkadaslar ısık unıversıtesıne gırecegım ıcın goztepede oturuyorum hergun goztepeden maslak arasına gıdıp gelecegım motor almamın sebebı hergun trafık cekmemek ıcın koprude sıra beklememek ıcın aslında suanda mondıal 150rf motorum var cok memnunum ama hergun karsıya dayanmasına dayayanırda daha altıma oturaklı kullanabılecegım motor dusunuyorum bu 2 fıyat olarak dusundugum motor 1 tanesı sym 250gts oburu hyosung 250gtr (stkanunı) yanı 2sınıde arastırdım sym 250gts nın 0km fıyatı 8mılyar hyosungun 8.300 mılyar. bana hangısını onerıyorsunuz
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
valla bana kalsa sym yi tercih eder rahat ederim... gerektiğinde her şeyi yanımda taşıya bilirim.. hyo daHA ÇEKİCİ AMA HER ZAMAN YANINDA EŞYA TAŞIMAN ZOR OLUYOR...
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
farklı model olduğu için senin zevkine kalmış. ama kısa mesafelerde maxi scoter daha kıvrak ve kullanım kolaylığından tercih edilebilir:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısınız benımde rahatlıma sym gelıyor neden dersek maxı scooter ıcıne kaskımı, kalem kıtap, kılıt motor ortusu fln bılmemne koyabılecegım motorda max hızı nedır bana bıraz yavas kalabılır gıbı gelıyor arastırdım. hyosungda dedıgınız gıbı seklı var unıversıteye gıderken altıma yakısır aslındada ama herzaman sırt cantam olmalı kaskım elımde kalıcak motorun kılıtlerını fln cantamda tasıcam oda var.
 
Katılım
12 Şub 2008
Mesajlar
67
Bence de SYM çünkü tarz itibariyle sym 250 çok şık duran bi scooter ayrıca adam öldürüp koyacak kadar da bagaj var:) Birde arka çanta aldın mı sen atla onunla bas gaza bi izmir yap gel. 250GTR güzel gözükmesi yanında race modeli olması sebebiyle bagaj ve bakım sorununu da beraberinde getirecektir ayrıca trafikte oturma pozisyonu vs görüş açısı yönünden seni zorlayacaktır. Uzun yolda kullanmana imkan vermeyecektir. Düşüm tart ama zaten scooter sürüyorsan sym çok daha uygun ve avantajlı bir seçim olacaktır bence.
kolay gelsin
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
44
Gts 250 öneririm yalnız yeni kasa ve enjeksiyonlu olan modeli. SYM GTS250i 1000lira daha yüksek fiyatı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kısaca herkes sym gts250 maxı scooterı onerıyor. pekı max hızı nedır sym nın bıde yakıt oranını bılen varmı? 1 depoyla kac km yaptıgını
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bence tabiki de SYM ama tarzlar farklı. Ben GT250R' a 4 ay falan tahammül edebilmiş biri olarak konuşuyorum... Alet gitse neyse, sadece yorulduğunla kalıyosun, motosikletten soğutuyor insanı. Ama SYM öyle mi, konfor desen var, hız-performans desen gayet ideal. Sonuçta scooter ama kalitedir yani..

Max hızı tahminimce 140 falandır, km de 13-14 kr falan yakarsın şehir içi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım kısaca herkes onerıyor bır sorum daha olıcak bu sym nın kasko bedelı nedır? veya bu motorda ımbobılızer tarzı ne var hanı suan scooterım kucuk 2-3 kılıtle koruyorum onu napmalıyım
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
70
Bence tabiki de SYM ama tarzlar farklı. Ben GT250R' a 4 ay falan tahammül edebilmiş biri olarak konuşuyorum... Alet gitse neyse, sadece yorulduğunla kalıyosun, motosikletten soğutuyor insanı. Ama SYM öyle mi, konfor desen var, hız-performans desen gayet ideal. Sonuçta scooter ama kalitedir yani..

Max hızı tahminimce 140 falandır, km de 13-14 kr falan yakarsın şehir içi.

Sıradaki motor olarak hyo gt250r düşünüyordum bu yorumunla beni çok şaşırttın doğrusu.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Sıradaki motor olarak hyo gt250r düşünüyordum bu yorumunla beni çok şaşırttın doğrusu.

hiç kasmadan 160 170 giden bi 250 cc makine için gitmiyor deniliyorsa başka dicek bişi yok....evet rahat değil ama hangi race rahatki zaten kullanım amaı uzun yol yapmak değil zaaten uzun yol yapıcaksan naked tarzı alıcaksın....

ha dahada hızlısını istiyorsan kıyıcaksın parana alacaksın 4 silindir 290 yapıştıracaksın.....varmı ötesi
bu kadar kolay kötülemeyin makineleri ...yazık..

ama altone senin amacına göre en güzeli sym hem kışında gideceksen rahat edersin hem koltuk altı seleye neredeyse evi bile yüklersin.:)hemde rahatsürüş tarzı....
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Sıradaki motor olarak hyo gt250r düşünüyordum bu yorumunla beni çok şaşırttın doğrusu.

Şöyle söyleyeyim sanırım yanlış anlaşıldım. Hyo kötü bi makine değil, gayet kaliteli ve sorunsuz allah var. Yaklaşık 9000km yol yaptım ben onunla ama benim hiç tarzım değilmiş, aldıktan sonra çok pişman oldum yani. Gitmiyor dememdeki kasıt, hani 250cc ne gidiyorsa o da onu gidiyor... Gördüğüm maksimum hız 162 km idi. 250cc için gayet iyi bir sürat ama race makineden insan daha fazlasını bekliyor, alıpta kullanmaya başladıktan sonra anladım. Verdiği yorgunluk, el, bilek ve sırt ağrıları da bunlara eklenince lanet okudum yani.. Yoksa senin beğendiğin bir tarz ise, race ile devam etmeye niyetliysen başlangıç için çok iyi bir seçim tabiki..

hiç kasmadan 160 170 giden bi 250 cc makine için gitmiyor deniliyorsa başka dicek bişi yok....evet rahat değil ama hangi race rahatki zaten kullanım amaı uzun yol yapmak değil zaaten uzun yol yapıcaksan naked tarzı alıcaksın....

ha dahada hızlısını istiyorsan kıyıcaksın parana alacaksın 4 silindir 290 yapıştıracaksın.....varmı ötesi
bu kadar kolay kötülemeyin makineleri ...yazık..

ama altone senin amacına göre en güzeli sym hem kışında gideceksen rahat edersin hem koltuk altı seleye neredeyse evi bile yüklersin.:)hemde rahatsürüş tarzı....

Yukarıdaki açıklama sizin için de geçerlidir. :cat: Yanlış anlaşılmak istemem..
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
147
SYM bir arkadaşımın babasında var, çok ama çok rahat bir maxi scooter, inanılmaz konforlu, kendisi bide touring camı takmış ona (muhtemelen sende takmak isteyebilirsin) uzun yol falan çok rahat gidiyor.

Çok uzun boylu kullanmadım ama yakıtı normal diye biliyorum, hani varyatörlü bir 250 cc ne yakıyorsa o da az biraz fazlasını yakıyor. Nede olsa kısmen daha ağır emsallerine göre. Depolama alanı çok, kullanışı çok güzel o yüzden, sis farları bile var aletin :)

Hyosung'a gelince kesinlikle senin aradığın tarzda bir makine değil. Malzeme kalitesi symden daha kötü, ve sürüş kalitesi gerçekten yorucu atlantic'in de dediği gibi. GT250 vardı bizde, motorun vibrasyonu olsun, malzemelerin kötülüğü olsun, o parayı haketmiyen bir motordu.

Sym yi ben şahsen çok konforlu buldum, çekişi hızlanması falan güzel. Birde arkadaşlarında dediği gibi adam öldürüp koyacak kadar bagaj alanı var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst