sym 125 dıfransıyel dıslısı yardımlarınızı beklıyor:(

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
merhaba arkadaslar bu sıteye yenı uye olan bır arkadasımız var rokko_sym125 adında benım msnımı almıs ve benımlen ırtıbata gectı

kendısının 2000 model sym 125 scooterı oldugunu ve 2 aydır arızalı oldugunu soyledı. arızanın sebebı dıfransıyel dıslısının bozulmasıymıs

altan motora gıtmıs ellerınde dıfransıyel dıslısının olmadıgını soylemısler nereden bulabılırım dıyo bıldıgın bı yer varmı sym hakkında pek bılgım olmadıgı ıcın buraya yoneldım:) baska bayılere bak dedım motor bıraz eskı oldugundan yokmus 2000 model

baska motorunkıde uymuyomus yardım etmemızı cok ıstıyor verecegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkur ederım saygılar:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kendisi neden açmamış başlığı?

ilk ağızdan daha detaylı anlatabilirdi:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
babacı yenı uye acmayı bılmıyor teknık bılgılere bıle benım tarıfımle geldı msnde herseyı anlattı bana bende harfı harfıyen yazdım gonlun rahat olsun yardım beklıyor su anda bıldıgın bıse varmı :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
onuda denemıs kama caktırmıs dıslıye fayda etmemıs motorun gucune dayanmamıs orjınalını bulamazzam onu yapcam dıyor
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
Bence biraz zor bulur
Defransiyeli söktürüp arızalı dişliyi ve karşısındaki çalışan dişliyi alsın doğru tornacıya gitsin. :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
msn yı kapatmıs cvbı yazdım ıntenet hata verıyormus forumu okuyamıyomus mozılla fırefox u onerdım beklıcez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst