- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni SW-T600 (2011 model) ile beraber gelen polykarbonat ön cam bana küçük geldiğinden, Givi AF 318 ön camını takmak istiyorum.
Camı takabilmek icn öndeki üçgen plastik parçanın sökülmesi lazım. http://silverwing.org/cgi-bin/image_show.pl?aid=3687
Bu parçanın nasıl sökülmesi gerekyiğini bilen arkadaş varmı...
cevaplar için şimdiden çok teşekkürler
Bozcaada'dan selamlar
BDE-1953
Camı takabilmek icn öndeki üçgen plastik parçanın sökülmesi lazım. http://silverwing.org/cgi-bin/image_show.pl?aid=3687
Bu parçanın nasıl sökülmesi gerekyiğini bilen arkadaş varmı...
cevaplar için şimdiden çok teşekkürler
Bozcaada'dan selamlar
BDE-1953