Suzukilerin hangisi???

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Suzukilerin hangisi??? Bandit mi yoksa Sv650 mi???

Şimdi ilk adayımız Suzuki SV650s
iki silindirli kafa grenajlı bi naked


SV650-Blue.jpg



Model: Suzuki SV 650
Year: 2005
Displacement: 647.00 ccm (39.48 cubic inches)
Engine type: V2
Stroke: 4
Compression: 11.5:1
Bore x stroke: 81.0 x 62.6 mm (3.2 x 2.5 inches)
Fuel system: Injection
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Dry weight: 165.0 kg (363.8 pounds)
Seat height: 800 mm (31.5 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,085 mm (42.7 inches)
Overall length: 2,080 mm (81.9 inches)
Overall width: 745 mm (29.3 inches)
Ground clearance: 150 mm (5.9 inches)
Wheelbase: 1,440 mm (56.7 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension: Telescopic, coil spring, oil damped, fully adjustable preload
Rear suspension: Link-type, 7-way adjustable spring preload
Front tyre dimensions: 120/60-ZR17
Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17
Front brakes: Double disc
Rear brakes: Single disc
Fuel capacity: 17.00 litres (4.49 gallons)


ikinci adayımız yine bir suzuki gsf600s bandit
bu da 4 silindirli ve hava soğutmalı yine kafa grenajlı bir naked
Model:

600bandit2.jpg


Suzuki Bandit 600 S
Year: 2004
Displacement: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Engine type: In-line six
Stroke: 4
Power: 77.50 HP (56.6 kW)) @ 10500 RPM
Torque: 54.10 Nm (5.5 kgf-m or 39.9 ft.lbs) @ 9500 RPM
Compression: 11.3:1
Bore x stroke: 62.6 x 48.7 mm (2.5 x 1.9 inches)
Fuel system: Carburettor
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Cooling system: Air
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Dry weight: 208.0 kg (458.6 pounds)
Overall height: 1,220 mm (48.0 inches)
Overall length: 2,060 mm (81.1 inches)
Overall width: 770 mm (30.3 inches)
Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
Wheelbase: 1,440 mm (56.7 inches)
Rake (fork angle): 25.4°
Trail: 100 mm (3.9 inches)
Front suspension: 41mm telescopic fork
Rear suspension: Swingarm, progressive linkage, 4-way rebound damping, 7-way spring preload
Front tyre dimensions: 120/60-ZR17
Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17
Front brakes: Double disc
Front brakes diameter: 290 mm (11.4 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
Power/weight ratio: 0.3726 HP/kg
Fuel capacity: 20.00 litres (5.28 gallons)

şimdi benim motorum ise gs500
Görüntü034.jpg
[/URL][/IMG]

Model: Suzuki GS 500
Displacement: 487.00 ccm (29.72 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 52.00 HP (38.0 kW)) @ 9200 RPM
Compression: 9.0:1
Fuel system: Carburettor. MIKUNI BST33 double
Fuel control: DOHC
Starter: Electric & kick
Lubrication system: Wet Sump
Cooling system: Air
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Clutch: Wet MultiPlate
Dry weight: 169.0 kg (372.6 pounds)
Chassis and dimensions
Front tyre dimensions: 110/70-17
Rear tyre dimensions: 130/70-R17
Front brakes: Single disc
Rear brakes: Single disc
Power/weight ratio: 0.3077 HP/kg
Fuel capacity: 17.00 litres (4.49 gallons)
Reserve fuel capacity: 3.50 litres (0.92 gallons)


şimdi acaba gs500 den terfi etmek için bu makinelerden hangisi daha mantıklıdır ? ikinci el fiyatları aşağı yukarı aynı seviyede, en önemli farklar silindir sayıları ve soğutma sistemleri.

benim motordan beklentim kalıplı ve hacimli olması, 4 silindir sesi hoş tabi ama aşırı yakıt tüketimi de korkutucu.

ayrıca bu makineler arasına 1200bandit de dahil edilebilir mi ? edilirse mantıklı olur mu ?

yoksa gs500 den bu motorlara geçmek için fark vermek çok da gerekli bişey değil midir ?

kafam çok karışık türler arasında gidip geldiğim gibi modeller arasında da dolaşıyorum.

fikirlerinizi almak istedim.
selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
GS500 de güzel, diğer iki motor da güzel :) Yalnız SV650 pek sık rastlanan bir motor değil, Sahibinden2de sadece 7 ilan var, yedek parça sorunu olabilir belki. Bandit'leriyse çok ucuz fiyatlara bulmak mümkün.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
DL 650 desem de bi seçenek daha eklesem:p.Hem çok tutulan piyası olan bir makine...
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
ben eski bi bandit sahibi olarak banditi tavsiye ederim ancak sv650 nin bir artısı var enjeksiyonlu oluşu. kafana estiinde kabüratörü söküp temizlik yapabilceen bi makina değil biraz daha elektronik servise full bağımlı bi makine artık karar senin
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
169
1 yıldan fazladır bandit kullanıyorum, daha sogutma ile alakalı hiçbir prblem yaşamadım.Zaten avrupada da oldukça tutulan bir tur motoru.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Teknik açıdan bir değerlendirme yapamam ama görüntü ve dört silindirli olması bakımından bandit kulağa daha hoş geliyor sanki. Bir de geçen hafta bir bandit sahibiyle ayak üstü sohbet ettim.Kendisi de bu siteden sanırım. Çok fazla yakmadığını söyledi.Tabi neye göre çok fazla yakıyor veya yakmıyor onu da bilmiyorum.Sonuç olarak ben tercih edecek olsam kesinlikle bandit alırdım.Şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teknik olarak tabii ki Suzuki Bandit 600 S .Görüntü de öyle.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
bandit s şehir içinde yüklenmeden kullanıldığında 15krş falan yakıyor.yağ soğutmalı şehir içi kullanımı için çok güzel bir motor. şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
bizim mahallemizde abimizde var bandit S akrapoviç karbon eksoz tublu gayet klas bır makıne iride kıyım bır makıne taesiye ederim .ama tek dez avantajı yag sogutmalı olması

unutma hiçbirsey su sogutmayı tutmaz.
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
Suzuki servisinde çalışan ustalar bandit i çok övüyorlar.
bu iki sçeim arasında bandit derim
ama en güzeli 01 gsxr 750 140hp full tank 190kg
600lükler saygı duyar 1000 likçilerin korkulu rüyası olursun :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyide Emir Senin motorun bunlardan aşağı değil ki?.... Emin ol peşinden ayrılmaz....

Daha farklı modellere bakmanı öneririm....

Ayrıca gs500 52 değil 49 hp.....:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
hiç biri suzuki HAYABUSa............1!!!

Suzuki servisinde çalışan ustalar bandit i çok övüyorlar.
bu iki sçeim arasında bandit derim
ama en güzeli 01 gsxr 750 140hp full tank 190kg
600lükler saygı duyar 1000 likçilerin korkulu rüyası olursun :)

Yahu motor sadece hız mı sizin için :farao: Bir depo benzin parasına uçak bileti alın, Boeing'ler saatte 900km yapıyor, Hayabusa'cılar ağlıyor arkalarından :farao: Adam naked motorlardan bahsediyor, siz racing diyorsunuz.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
İyide Emir Senin motorun bunlardan aşağı değil ki?.... Emin ol peşinden ayrılmaz....

Daha farklı modellere bakmanı öneririm....

Ayrıca gs500 52 değil 49 hp.....:cat:

hocam doğrusun 52 hp değil ben 2006 modelin teknik verisini almışım galiba.

diğer konuda da doğru söylüyosun arada güç uçurumu yok ama zaten benim aradığım daha fazla güç değil ama biraz daha benim ebatlarıma uygun yüksek bi motor ve de uzun yolda rüzgardan koruyacak kafa grenajı, malum tam çıplaklarda cam da yeterince korumuyor.
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
42
valla ben de nakedcıyım ve sv650s derim bazı arkadaşlar sahibnden de ilanı az diyolar başka bi açıdan düşünsünler sizce kullananlar çok mu memnun satmıyo yada hiç kimse motora rağbet mi göstermiyo bence ilki daha mantıklı sv650 kendini ispatlamış motor dünyadaki motorsiteleri içinde üyesi en çok olan ve hiçbir motor sorunu yaşatmayan ender bi makina ve zevke göre ister naked istersende racing gibi giydirilebiliyo çok klas bi makine bence ama tercihlerinin hepsi güzel
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
suzuki olması şartmı? bu fiyat aralığında 2002-2003 yamaha fzs600 fazer (eski kasa boru şaseli olanlar) bakabilirsin bence.yakıt tüketimide banditten iyi olduğu söyleniyor.Araştırmanı tavsiye ederim ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst