Suzuki Suzuki VZ 800 / 1400 / 1500 Intruder Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Teşekkür ederim bilgiler için. 2012 model gri bir motor vardı ilanlarda 17000 kmde gördüyseniz o artık benim. Geçen gün bir sorunla karşılaştım. Motor rolantide çalıştı ama vitese atınca stop etti. En yakın motorcuya gittim yağ kalmamış dedi. Açmışken yağ filitresi ve bujilerini de değiştirdim. Sorun çözülmüş gibi gözüküyor ama başka bir sebepten olabilir mi hala aklıma takılıyor. Yetkili servisten ziyade istanbulda güvenilir bir chopper tamirhanesi de arıyorum bu arada. Bildiğiniz varsa yönlendirirseniz sevinirim.

Merhaba. ne demek. Hayırlı olsun. Kazasız belasız inşallah.

Vitese takınca stop etmesi yan ayaklık açıksa stop eder hocam direkt. Yağ kalmayınca, vitese atınca lap diye stop etmesi biraz zor.
Siz yine bir sağlam ustaya gösterin.
Buji'lere dikkat edin hocam. Kitapçıkta ki buji yi takın direkt olarak. Geçen arkadaşın biri gaz kesme problemi yaşıyordu forumda, kitapçıkta ki farklı buji çıkmış içinden. soğuk memleket bujisi.
2006 modellerde ngk dpr7ea-9 du hatırladığım. Yenilerde farklıdır belki de. Kitapçığa bakınız.

Usta tavsiyesi olarak, istanbulda değilim hocam ben. Ama önceki sayfalara bakarsanız Muhtemelen bir yerde HAZZILLHAR ustanın yazmış olduğu usta vardı diye hatırlıyorum. Ona bir götürebilirsiniz. Bayağı iyidi diye hatırlıyorum.

Makina nazik değil, hani burasını elledik elimizde kaldı diye bir şey yok. Ama hani bazı parçalara önem vermek gerekiyor. Bakımları kendim yapıyordum. motul 5100 koydum hep. Bir gün motorcuya verdim bakıma. Bir yağ koydu; debriyaj kaçırmaya başladı.
Tuttum tekrar 5100 koydum.

Zamanınız oldukça önceki sayfalara göz gezdirin. Hazzılhar üstad çok şey paylaşmıştı bu konuda sağolsun. Onda da sizin kasadan vardı.

Şaft yağını da değiştirin tavsiyem. 200 ml gibi birşey alıyor zaten. Alın bir litre. Koyun kenara. Canınız sıkıldıkça değiştirin.
 
Katılım
22 Ocak 2020
Mesajlar
13
Motosikleti
Suzuki Burgman An400
Merhaba. ne demek. Hayırlı olsun. Kazasız belasız inşallah.

Vitese takınca stop etmesi yan ayaklık açıksa stop eder hocam direkt. Yağ kalmayınca, vitese atınca lap diye stop etmesi biraz zor.
Siz yine bir sağlam ustaya gösterin.
Buji'lere dikkat edin hocam. Kitapçıkta ki buji yi takın direkt olarak. Geçen arkadaşın biri gaz kesme problemi yaşıyordu forumda, kitapçıkta ki farklı buji çıkmış içinden. soğuk memleket bujisi.
2006 modellerde ngk dpr7ea-9 du hatırladığım. Yenilerde farklıdır belki de. Kitapçığa bakınız.

Usta tavsiyesi olarak, istanbulda değilim hocam ben. Ama önceki sayfalara bakarsanız Muhtemelen bir yerde HAZZILLHAR ustanın yazmış olduğu usta vardı diye hatırlıyorum. Ona bir götürebilirsiniz. Bayağı iyidi diye hatırlıyorum.

Makina nazik değil, hani burasını elledik elimizde kaldı diye bir şey yok. Ama hani bazı parçalara önem vermek gerekiyor. Bakımları kendim yapıyordum. motul 5100 koydum hep. Bir gün motorcuya verdim bakıma. Bir yağ koydu; debriyaj kaçırmaya başladı.
Tuttum tekrar 5100 koydum.

Zamanınız oldukça önceki sayfalara göz gezdirin. Hazzılhar üstad çok şey paylaşmıştı bu konuda sağolsun. Onda da sizin kasadan vardı.

Şaft yağını da değiştirin tavsiyem. 200 ml gibi birşey alıyor zaten. Alın bir litre. Koyun kenara. Canınız sıkıldıkça değiştirin.


Baktım ona Delta Motordan bahsetmiş ama anadolu yakasında 24000 bakımında onlara götürmeyi planlıyorum. Bu shaft yağını nasıl değiştirebilirim. Şimdi lastikleri değiştirdim ama benim motorcunun pek anladığı söylenemez. Kurcalatmak da istemedim.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Baktım ona Delta Motordan bahsetmiş ama anadolu yakasında 24000 bakımında onlara götürmeyi planlıyorum. Bu shaft yağını nasıl değiştirebilirim. Şimdi lastikleri değiştirdim ama benim motorcunun pek anladığı söylenemez. Kurcalatmak da istemedim.

Hocam oraya götürdüğünüzde de yaptırabilirsiniz.
Ama anlatmaya çalışyaım.

İlk olarak üstteki civatayı sökün. (alttan söktüğünüzde rahatça hava alarak boşalması için.)
sonra altına bir kap yerleştirip alttaki civatayı sökün, komple boşalaacaktır.
Alttakı civatayı temizleyip yerine takın. Sıkın.
Üstten taşana kadar doldurun. yaklaşık 200 ml gibi birşey alıyor. Az alıyor yani. Hafifçe doldurun, az bişey taşınca tamamdır.
Üst civatayı tekrar yerine takın.

Olay bu kadar. Çok da basit.
Ama hangi yağ koyacaksınız. Onu tam hatırlamıyorum. Eneos marka benim bir yağım vardı ama. 80-90 gibi birşeydi. Emin olmak için servis kitapçığına bakın.

Kullanım kılavuzu ve servis kitapçığını da önceki sayfalarda paylaşmıştım hocam.
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
Merhaba gri 2012 intruder İstanbul da iken iki sene önce manisa ya satılmıştı, alan arkadas turuncu renk kaplatmıstı, o zaman ben almayı düşünmüştüm olmadı, gecenlerde manisa da tekrar satışa cıktı,pazarlık etmiştik ancak siz almışsınız hayırlı olsun.Ben de aynı kasa siyah rengi vardı iki sene eski kasa iki sene de yeni kasasından kullandım.Bu yaz sonu sattım, ben hava filtresini değiştirmenizi ve cıkanı atmamanızı öneriyorum ( sanayide yeniliyorlar).Servis olarak Kadıköy hasanpasa da Delta motora götürüyordum, ayrıca Kartal sanayi de Altan motor vardı ,orayada bir kaç kez götürdüm.
 
Katılım
22 Ocak 2020
Mesajlar
13
Motosikleti
Suzuki Burgman An400
Merhaba,

Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler ve iyi dilekleriniz için. Hava filtresini kompresörle temizledim ama malum ortamdan dolayı şu an motora pek yatırım yapacak durum yok. Orjinal egzozlarını taktığımdan beri de kmde 35 kuruş yakıyor yaklaşık. İlk başta üzerinde olan el yapımı egzozla neredeyse 2 misli yakıyordu. Şimdilik memnunum. Şu krizi atlatırsak 24000 bakımında deltaya götürüp inciğini cinciğini halledicem.
 
Katılım
13 Mar 2020
Mesajlar
1
herkese selamlar bende 2008 model vz800 sahibi olarak aranızdayım umarım sayfa halen aktiftir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst