Suzuki Suzuki VZ 800 / 1400 / 1500 Intruder Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı

Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
2015-14 hafta diye gönderdiler, ancak tarihleri kazınıp tekrar basılmış gibi geldi,
zaten rakamların biri anyaya diğeri konyaya bakıyordu,
lastik ise kaya gibi sertti, iade ettim gönderdim.

En iyisini yapmışsınız. Motolastik.com 'dan şaşmayın. Direk telefon açıp gönderecekleri lastiğin üretim tarihini de sorabilirsiniz. Motora uygun diğer alternatifler hakkında da bilgi verirler. Oldukça ilgili davranıyorlar.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
88
marka olarak eksoz bulamadım denk gelmedi bende el yapımı eksoz yaptırdım. gayette güzel olduğunu düşünüyorum.

video sunu ekledim https://youtu.be/2IomTD_s1T8

Z9bpog.jpg
2JXq3L.jpg
EPaNdv.jpg
jykpO9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
Sesini gaz açtığında dinlemek lazım, bende Vance Hines var gaz açmadan giderken sesi iyi ancak gazı açtığında çok bağırıyor,sessiz buffle alıp takmayı düşünüyorum ben.Senin egzosun içindeki susturucu nasıl fotografı varsa paylaşırmısın.Arka fren balatan bitikmi ayar vidası çok sıkılmış gibi geldi.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
88
Sesini gaz açtığında dinlemek lazım, bende Vance Hines var gaz açmadan giderken sesi iyi ancak gazı açtığında çok bağırıyor,sessiz buffle alıp takmayı düşünüyorum ben.Senin egzosun içindeki susturucu nasıl fotografı varsa paylaşırmısın.Arka fren balatan bitikmi ayar vidası çok sıkılmış gibi geldi.

Arka fren suanlık iyi ama bitiyorda olabilir. Eksozları yazmayı unutmuşum izmir tire avcrom eksozda yaptırdım.montajıda onlar yaptı içi boş değil delikli boru etrafında carbon elyaf sarılı birde çıkışlara aparat yaptı pasolu istersem sesi kısabilecem. Normal seyir halinde giderken sessiz rolantide sessiz gazı acınca seste acıyor. Ama bir cobra yada vance hines kadar değil cobra eksozda çok meragım vardı bulamadım uğraşmakta istemedim.eksoz videosu attım ama videoda ses cok belli değil gercekte olan sesini beğenmeyen çıkmadı içime sindi güzel oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

Sesini gaz açtığında dinlemek lazım, bende Vance Hines var gaz açmadan giderken sesi iyi ancak gazı açtığında çok bağırıyor,sessiz buffle alıp takmayı düşünüyorum ben.Senin egzosun içindeki susturucu nasıl fotografı varsa paylaşırmısın.Arka fren balatan bitikmi ayar vidası çok sıkılmış gibi geldi.

buda içinin resmi boru etrafı carbon elyaf

D7nEav.jpg
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
88
Merhaba arkadaşlar Servisten debriyaj balatası icin fiyat aldım orjinal balata ve balata saçları motul 7100yağ yag filtresi conta işcilik 1500 dediler çok geldi.Motorunuzda ebc balata kullanan oldumu işe yararmı diye düsünüyorum. Yada farklı balata markası önerirmisiniz.
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
21
Selamlar. Bostancı Buz Motordan ön ve arkada lastiği değiştirdim... bir lastik 2016 51. hafta bir lastik 2017 2. hafta montaj dahil 2100 tl
ama biraz ağladı "abi zam gedli onu yanısıtırım yannnızzz" desede yemedim.
bu arada kaliteli cıkma lastik var dedi istersen onu verelim diye ekledi. ben sıfıra kendimi hazırladığım için pek gerek duymadım
lastik değiştirmeyi düşünen 2. al olsun fark etmez diyen varsa oradan alabilir.
commander II aldım çıkmalarıda aynı
hayırlı günler.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Merhaba arkadaşlar Servisten debriyaj balatası icin fiyat aldım orjinal balata ve balata saçları motul 7100yağ yag filtresi conta işcilik 1500 dediler çok geldi.Motorunuzda ebc balata kullanan oldumu işe yararmı diye düsünüyorum. Yada farklı balata markası önerirmisiniz.

Ben kullanmadım ama EBC zaten balatada lider bir firma. Şüpheniz olmasın.

Selamlar. Bostancı Buz Motordan ön ve arkada lastiği değiştirdim... bir lastik 2016 51. hafta bir lastik 2017 2. hafta montaj dahil 2100 tl
ama biraz ağladı "abi zam gedli onu yanısıtırım yannnızzz" desede yemedim.
bu arada kaliteli cıkma lastik var dedi istersen onu verelim diye ekledi. ben sıfıra kendimi hazırladığım için pek gerek duymadım
lastik değiştirmeyi düşünen 2. al olsun fark etmez diyen varsa oradan alabilir.
commander II aldım çıkmalarıda aynı
hayırlı günler.

Sanki yansıtmış gibi fiyata. Geçen sene bu lastiklerin bir takımı 1500 TL idi. Şubat ayında 1800 TL. Mayıs ayındayız ve 2100 TL diyorsunuz. 3 aşağı 5 yukarı pek çok yerde fiyat bu civarda şu an.
 
Katılım
12 Nis 2017
Mesajlar
21
yok yansıtmadı, çünkü ben telefonda pazarlığımı ettim ve 2100 Tl den aldım...
motora taktırmaya gittiğimde fiyatın arttığını söyledi...
Abi iki haftada iki defa fiyat değişti benimde kafam allak bullak! demişti.
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
Bende nisan ayında taktırdım, Bostancı buz motor da 2100tl 3 veya 5 taksit verdim. Bana da fuarda 1500tl demişti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

Motul 7100 niye kullanıyorsun,pahalı bir yağ değilmi birde çok yüksek devirli motorlar için tercih ediliyor.
ben en son motul 5100 kullanmıştım, ayrıca ipone vroad var,
veya repsol vtwin var,
komsun repsol yagları satıyordu bir koli aldım bayağıda ucuza geldi.
1lt=30tl
 
Katılım
10 May 2017
Mesajlar
25
Motorumda Motul 5100 10/40 kullanıyordum, komsum repsol yağ satıyordu, bir koli (12*1LT) V-Twin motorlar için yağ aldım sanırım 20/50 idi.Motorun vites geçişleri bayağı zorlanmaya ses yapmaya basladı, özellikle boştan birinci vitese atarken motor yerinden fırlayacak sanki daha 500km olmadı yağı değiştireli. Kimseye tavsiye etmem, elimde daha 8lt yağ var ne yapacağımı bilmiyorum.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Motorumda Motul 5100 10/40 kullanıyordum, komsum repsol yağ satıyordu, bir koli (12*1LT) V-Twin motorlar için yağ aldım sanırım 20/50 idi.Motorun vites geçişleri bayağı zorlanmaya ses yapmaya basladı, özellikle boştan birinci vitese atarken motor yerinden fırlayacak sanki daha 500km olmadı yağı değiştireli. Kimseye tavsiye etmem, elimde daha 8lt yağ var ne yapacağımı bilmiyorum.

Geçmiş olsun. 5100 10/40 kullanıyordum bende.
Bir keresinde bakımı dışarıda yaptırayım dedim. Bakımdan sonra, 3,4,5'nci viteslerde debriyaj kaçırmaya başladı. Şehiriçinde falan direkt fan açılmaya başladı, sıcaklık acayip değişti, bacaklarım yanmaya başladı.
Gelip geçerken motorcuya sordum ne koydun yağ buna diye. Repsol koymuş:santa:.
Debriyajı, telini ayarlayarak idareten de olsa hallettim. Isınma sorunu devam etti. Fazla binmiyorum diye üstüne düşmedim.

En son gittim aldım yine, 5100 10/40. İlaç gibi geldi. Tiril tiril geziyoruz şimdi.

Hocam senin ki de biraz maliyetli olmuş ama yapacak bişey yok. Değiştirmek en iyisi.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Motorumda Motul 5100 10/40 kullanıyordum, komsum repsol yağ satıyordu, bir koli (12*1LT) V-Twin motorlar için yağ aldım sanırım 20/50 idi.Motorun vites geçişleri bayağı zorlanmaya ses yapmaya basladı, özellikle boştan birinci vitese atarken motor yerinden fırlayacak sanki daha 500km olmadı yağı değiştireli. Kimseye tavsiye etmem, elimde daha 8lt yağ var ne yapacağımı bilmiyorum.

Internet üzerinden satabilirsin. Bizim makineler için Motul'den şaşmamak lazım. Her denk geldiğimde yazıyorum.

Bu arada İbocum hayırlı olsun, sen de ilana koymuşsun motoru.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Internet üzerinden satabilirsin. Bizim makineler için Motul'den şaşmamak lazım. Her denk geldiğimde yazıyorum.

Bu arada İbocum hayırlı olsun, sen de ilana koymuşsun motoru.

Aa abi teşekkür ederim.
Hanımla yola gittik, o da rahatsız oldu. Arka koltuk çok dar oldugundan bir süre sonra rahatsız ediyor.
Farklı makina düşünüyorum, enduro tarzı. Çok seviyorum ancak beraber gezmek için bunu yapmak zorundayım.

Daha önemlisi de abi, dükkan açtık da. Şu aralar bayağı bi sıkışık. Paraya çevirip kullanmam lazım.
Belki diğer sezona alabilirim. Ya da bir sezon binmeyecegim.
İçim gidiyor ama yapmak zorundayım. :)
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
3
ilk olarak herkese iyi bayramlar 3-5 gun once 98 model suzuki vl1500 sahibi old yag degisimi yapicam kac litre yag koymam lazim bazi yerlerde 4.250 bazisi 5 lt diyor yardimci olursaniz sevinirim
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
ilk olarak herkese iyi bayramlar 3-5 gun once 98 model suzuki vl1500 sahibi old yag degisimi yapicam kac litre yag koymam lazim bazi yerlerde 4.250 bazisi 5 lt diyor yardimci olursaniz sevinirim

İyi bayramlar.
Hayırlı olsun, kazasız belasız bu arada.
O iki sayının farklılığı filtre değişiminden kaynaklanabilir mi.
Bizim makinalarda sadece yag değişimi 3 litre, filtreyi de değiştirirsek 3,4 litre yazıyor.
Sizin makinadaki 750 ml lik fark da, bu filtre değişimi gibi duruyor.

Hocam makina bu mu bilmiyorum ama şöyle yzıyor.
Sadece yag değişimi 3.7 lt
Filtre ile yag 4.3 lt
Overhaul engine 5 lt

Overhaul engine dediği de sanıyorum ki, motor komple sökülüp takılınca falan galiba.
Bilgiye de buradan ulaştım.
22.sayfa/2-7 bölümünde hocam.

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Suzuki_VL1500_Intruder_98_00_Service_Manual_BY_DEN.pdf
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
3
İyi bayramlar.
Hayırlı olsun, kazasız belasız bu arada.
O iki sayının farklılığı filtre değişiminden kaynaklanabilir mi.
Bizim makinalarda sadece yag değişimi 3 litre, filtreyi de değiştirirsek 3,4 litre yazıyor.
Sizin makinadaki 750 ml lik fark da, bu filtre değişimi gibi duruyor.

Hocam makina bu mu bilmiyorum ama şöyle yzıyor.
Sadece yag değişimi 3.7 lt
Filtre ile yag 4.3 lt
Overhaul engine 5 lt

Overhaul engine dediği de sanıyorum ki, motor komple sökülüp takılınca falan galiba.
Bilgiye de buradan ulaştım.
22.sayfa/2-7 bölümünde hocam.

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Suzuki_VL1500_Intruder_98_00_Service_Manual_BY_DEN.pdf

Tesekmur ederim hemen inceliyorum
 
Katılım
22 Ocak 2020
Mesajlar
13
Motosikleti
Suzuki Burgman An400
Herkese merhaba, vz800 almayı düşünüyorum ama şu an 60 bin kmden düşük satılık motor yok. Bildiğiniz temiz, motorunu satan var mıdır ? Ayrıca alırken nelere dikkat etmek gerek ?
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Herkese merhaba, vz800 almayı düşünüyorum ama şu an 60 bin kmden düşük satılık motor yok. Bildiğiniz temiz, motorunu satan var mıdır ? Ayrıca alırken nelere dikkat etmek gerek ?

Merhaba.
Temmuzda satmıştım benimkini 06 model 22 bin km deydi.
Ara ara bakıyordum ilanlara. 11-12 ilan olurdu, bugün baktım 4 tane ilan var şaşırdım.
Şu an için bilinen pek yok gibi ama. Denk gelirde görürsem yazayım.

Dikkat etmek için, şaftı bir dinleyin. Boşluk yada ses var mı?
Geri kalan bildiğiniz şeyler. Motor sesidir. rolantidir, gidişidir.
Kontağı açınca ki enjeksiyon sesi.

4 yıl kullandım benimkini, başka aklıma gelen şuna dikkat et diyebileceğim birşey.
Km çok düşükse eğer, şüphe duyuyorsan sinyal butonunun gezdiği yere bak. Orayı biraz boyasını(kütüğün) parlatır sinyal butonu, sağa veya sola çevirirken.
Güneşte kaldıysa, hız göstergesinin arkasında gümüş renkli kablo demeti var, o sararır. (tabi sürerken de güneş görüyor makina. Zaten dışarda duruyorsa, bilirsin makinayı. Saçma sapan yerleri küf yapabilir.)
Hız göstergesinin çerçevesi (yuvarlak) krom kaplamalı plastiktir. Zamanla kromu atar, bej rengi bir plastik kalır. O da fikir verir km ile ilgili.
Debriyaj balatasının durumunu sorunuz.
Makina da egzos varsa olabilir. Sıkıntı yok. Ama orjinal egzosa müdahale edilmesi hoş değil. Çok acayip pahalı egzos'lar. Orjinali 10 bine yaklaşır.

Yorumumu okuyan belki der. Bunelan. Kaç yıllık makina tabi oalcak derler ama. Öyle işte.

Yeni makinalar da dediğim parçalar farklı olacağı için, onları bilemiyorum.
 
Katılım
22 Ocak 2020
Mesajlar
13
Motosikleti
Suzuki Burgman An400
Teşekkür ederim bilgiler için. 2012 model gri bir motor vardı ilanlarda 17000 kmde gördüyseniz o artık benim. Geçen gün bir sorunla karşılaştım. Motor rolantide çalıştı ama vitese atınca stop etti. En yakın motorcuya gittim yağ kalmamış dedi. Açmışken yağ filitresi ve bujilerini de değiştirdim. Sorun çözülmüş gibi gözüküyor ama başka bir sebepten olabilir mi hala aklıma takılıyor. Yetkili servisten ziyade istanbulda güvenilir bir chopper tamirhanesi de arıyorum bu arada. Bildiğiniz varsa yönlendirirseniz sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst