suzuki vstorm dl650 mi honda vfr800mü

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
20
bu iki motordan birini almak istiyorum ve ikisi arasında kaldım hangisi daha iyidir bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
motordan istediğin ney ne amaçlıyorsun ne şekil kullanmayı düşünüyorsun
bunlar gibi bir kaç ipucu verirsen sana daha yardımcı olacağıma inanıyorum
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
20
tabiki izinler de 2 gunluk enez-manyasa gidip gelebileceğim çoğunlukla istanbul içinde kullanacağım artçımın rahat edebileceği uzun yollar ve ist içinde rahatsız olmaması için ikiside cazip geldı ama sanki vfr daha göz doldurur gibi duruyor. ama onemlı olan kullanım kolaylığı ve rahatlığı ön planda benım ıcın
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
tabiki izinler de 2 gunluk enez-manyasa gidip gelebileceğim çoğunlukla istanbul içinde kullanacağım artçımın rahat edebileceği uzun yollar ve ist içinde rahatsız olmaması için ikiside cazip geldı ama sanki vfr daha göz doldurur gibi duruyor. ama onemlı olan kullanım kolaylığı ve rahatlığı ön planda benım ıcın
özellikle artçın ve sen vstromda rahat edersiniz ki şehir içi kullanımda 2 silindir herzaman daha iyidir (motorun hem ömrü hemde hareret olayında)
vfr daha çok tek başına gezeceğin motordur
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
20
şehir dışı olayında yorma yaparmı vstorm bazı forumlarda uzun yolda rahatsızlık verdiği yazıyordu şimdiye kadar kullanmadımda bu tarz ondan dolayı bilmek istiyorum alınca pişman olmamak için malum bşr kez alınıyor. almışken sorunsuz ve rahat olsun istiyorum
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
şehir dışı olayında yorma yaparmı vstorm bazı forumlarda uzun yolda rahatsızlık verdiği yazıyordu şimdiye kadar kullanmadımda bu tarz ondan dolayı bilmek istiyorum alınca pişman olmamak için malum bşr kez alınıyor. almışken sorunsuz ve rahat olsun istiyorum
abicim soru şu sen kaç km suratle sürekli yol gideceksin
ben 120 sabitle sürekli giderim dersen eğer yine v strom
neden dersen bi kere sürüş pozisyonu dik ve rahat hele arka çantasınıda taktınmı artçında yaslanarak senin sırtına çıkmayacak
vfr öyle değil sürüş pozisyonu olarak sport olduğundan artçında sana yüklenecek resmen sırtına çıkacak kısa mesafelerde sıkıntı değil ama uzun yolda mahvolursun
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
20
teşekkürler cevap için yeterli oldu sanırım çok beğenmeme rağmen vstorm alacağım bir yük gibi uzun yolda taşımak istemem sırtımda
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
otopsici adami yanlis bilgilendirdin, istemedigi motoru aldiracaksin zorla :)
İki yakin arkadasimda bahsi gecen motorlari kullaniyorlar. Topcase ve yan cantalari taktiginda VFR de en az Dl kadar rahattir uzun yolculuklarda artci icin. 4 silindirli oldugu icin daha keyiflidir, Race motorlar gibi 17 bin devir cevirmediginden uzun ömürlüdür.
Kisaca ikisinide incele, oyle karar ver, begendigin motor VFR ise ve sirf uzun yolda rahat edemem dusuncesiyle tercihini degistiriyorsan yanlis yoldasin bence.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Lucas'a katılmamak mümkün değil, arka ve yan çantaları taktıktan sonra dl tırıs gelir, geçen sene Artçımla Tekirdağ üzerinden çanakkale, ayvalık, etraf gezileri toplamda gidiş geliş 1300km yaptım. Hiçte zorlanmadım. 8 - 9 aydır da Şehir içinde Sabah Akşam 25km yol yapıyorum. Emirgan'dan Taksime bilenler bilir bu yoldaki trafiği

Öne race'ler kadar eğilinmediği içinde sorun değil, arkada çanta oluncada artçı yaslanıyor benden rahat kesinlikle tavsiye ederim. Bu saatten de sonra 4 silindirden vazgeçeceğimi sanmıyorum.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
yakıt ekonomisi açısından bakıyor musun olaya bilmiyorum :) hani iki motorun ne yaktıklarını bir kıyaslamanın iyi bir fikir olacağını düşünüyorum :)... zira vfr performansı ile SSleri ağlatacak nitekliklere sahip.... yakıt ekonomisi ile de :)

öte yandan vfr oldukça iri kasalı ve rahat bir motor. yani her türlü uzun yol macerasını yaşatabileceğini düşünüyorum...
kişisel görüşüm DL650 ile VFR'ı yan yana koyduğumuzda DL650nin tercih edilmesini sağlayacak tek fikir bence yakıt ekonomisi olabilir :)

bir de DL650 daha bozuk yol şartlarında VFR dan daha iyi olabilir gövde yapısı itibari ile.. ama bunu tamamen teorik açıdan söylüyorum. pratikte süspansiyonundan ön teleskopların yere olan açısına kadar bir çok etkene bağlı.

alternatif bir yorumla, DL 650 de kullanmış birisi olarak şu anki motorum spor nitelikli bir naked olan GT650 comet. ve DL 650 ye göre bozuk yollarda, virajda karşılaştığım çöküklerde bozukluklarda comet DL 650 ye göre çok daha güvenli bence.

yani maddi açıdan ve yakıt ekonomisi açısından DL 650 tercih edilebilir. ama zaten fazla kullanmayacağım, kullandığım zaman da yakıtı da feda olsun dersen VFR varken v-strom alınmaz yani :) bence... ki lucas'ın da dediği gibi yeterli aksesuarla VFR'ın uzun yolda v-stromdan hiç bir eksisi yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst