- Katılım
- 10 Eyl 2009
- Mesajlar
- 356
arkadaşlar ciddi anlamda benim bu konuda bu motorlar hakkında bilgi sahibi olan insanların görüş öneri ve şikayetlerine ihtiyacım var. alıp uzun yıllar kullanmak istiyorum komforlu olmasını istiyorum ve ben bu motorların sesine yolda gidişine iriliğine hayranım yere yakın ama büyük gemi gibi yolda dolaşmak.... benim için tarif edilemez bir duygu bazı başlıklarda honda shadow 750 kullanıcıları arka süspansiyonun sorunlarından bahsetmişler bunların birazdaha açıklanması kara aşamasında çok iyi olurdu yani komfor konusunda ki eksileri nedir zıplatma yapıyormuş eğer suzuki vl c800 de durum nedir kullanan birileri mutlaka vardır artçı olarak binen veya lütfen fikirlerini yazıp yardımcı olun.. hız konusu benim için önemli değil ama çekiş gücünün torkunun çok iyi olması lazım bu konuda suzuki mi honda mı. hondanın frenleriyle alakalı bilhassa arka fireniyle alakalı görüşleriniz neler. yedek parça konusunda servis ağı konusunda ve uzun ömürlülük konusunda suzuki ve honda nasıl kıyaslanır. iki motorda birbirinden güzel ve çekici gerçekten ama benim için konfor ve güç gerçekten çok önemli. şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.