Suzuki sv650s vs Honda Cbf600 sa

Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Siz Olsanız Hangisini seçerdiniz.
SV 650s
Tipi 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV
Sübaplar 4, silindir başına
Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi 645 cm3
Çap 81,0 mm
Strok 62,6 mm
Sıkıştırma oranı 11,5 : 1
Maksimum güç 71 hp / 9000 dd
Maksimum tork 64 Nm / 7200 dd
http://www.suzuki.com.tr/index.asp?...torlinkl=15&aciklamamama=SV650S&motolink2=205

Cbf 600 sa
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599,9
Silindir çapı& strok (mm) 65x45.2
Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
Yakıt sistemi 4 adet 34 mm´lik VP tipi karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 77,5 / 10500
Max tork (Nm @ dev/dak) 58 / 8000
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ring zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2170x765x1230
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1480
Sele yüksekliği (mm) 785 (±15)
Yerden açıklık (mm) 130
Yakıt kapasitesi (litre) 19 (3,5lt rezerv dahil)

http://www.honda.com.tr/motosiklet/model/?model=42&extra=Teknik
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ben yabancı bir dergide SV650S gördüğümde vurulmuştum. Keşke Türkiye'ye gelse dedim ve ertesi gün geldiğini duymuştum :)
SV650s sport bir motosiklet. Pedalları falan geride, CBF ise daha çok fazer tarzında, pedallar vücut hizasında daha konforlu.

Oha yeni görüyorum motor özellikleri aynıymış :cyclopsan

Düzenleme; abi sen yanlış yazmışsın aynı değilmiş :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bu sınıfta bence fazer en iyisi ama bu ikisi arasından cbf600 ü seçerdim. 4 silindirli motorun sesi bi başka :cherry:

honda 77,5 hp bi de.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
OK bir an motorlar arasında benzerlik buldun sanmıştım :)
Ben de sanırım CBF seçerdim, geçen gördüm fotoğraflardakinden daha yakışıklı bir motor. SV650S göremedim ama, onu da yakından görmek istiyorum. Aradaki HP farkına rağmen V-Twin torku gözle görülür bir biçimde fazla.

CBR 125'te bu tork eksikliğini çok yaşıyorum :pale:
 
Katılım
13 Ara 2003
Mesajlar
373
Araşdırdım Suzukinin ivmelenmesi Daha iyi gibi Gözüküyor Son süratde ise Cbf önde Fren mesafelerini bulamadım . Uzun yolda cbf tüm rakiplerinden daha konforlu.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1
bende konu hakkındaki araştırmalarımın sonucunda silindirli motorun sesi bambaşka honda kalitesi ise tartışılmaz sen en iyisimi cbf600 al çünkü fiyatıda uygun
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ben olsam 2 sinide alırdım:cherry: :cherry: :cherry: saka bıyana suzukı derım ben...
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sv 650 s sahibiyim,ses için de bi motor alınmaz yani,bende devil eksoz var hayvan gibi bağırıyor makina,o 4 silindirci arkadaşlar gelsin mecidiyeköye benim canavarın sesini bi dinletiyim ona,bi tur bindiririz ayrıca torkunun ne kadar iyi olduğunu görsün,ben uzun araştırmalar sonucu bu motoru aldım,ülkemizde toplam 79 tane var,12 tanesi istanbulda,satın aldığım eleman rahat bi 130 kg var,motorda gördüğü son hız 238 km,daha da gideri var diyor,ohoooo yeter de artar bile,4 silindir tabiki başka ama 2 silindirin de tadına bakmak lazım,ayrıca sv 650s modeli avrupada en çok satılan ve tutulan motor,onun için kurşun gibi gider benzetmesi yapıyorlar,72 hp 86 nm tork bence çok yeterli,makina hafif zaten 169 kg,çok da bakım gerektirmiyor,kawa636 ninja 3 ayda bir gidiyosa mesela,sv650s senede 1 kere,bence gelmiş geçmiş üretilen en iyi motorlardan 1 tanesi,hondamda var ama bi tane daha almam
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
sv 650 s sahibiyim,ses için de bi motor alınmaz yani,bende devil eksoz var hayvan gibi bağırıyor makina,o 4 silindirci arkadaşlar gelsin mecidiyeköye benim canavarın sesini bi dinletiyim ona,bi tur bindiririz ayrıca torkunun ne kadar iyi olduğunu görsün,ben uzun araştırmalar sonucu bu motoru aldım,ülkemizde toplam 79 tane var,12 tanesi istanbulda,satın aldığım eleman rahat bi 130 kg var,motorda gördüğü son hız 238 km,daha da gideri var diyor,ohoooo yeter de artar bile,4 silindir tabiki başka ama 2 silindirin de tadına bakmak lazım,ayrıca sv 650s modeli avrupada en çok satılan ve tutulan motor,onun için kurşun gibi gider benzetmesi yapıyorlar,72 hp 86 nm tork bence çok yeterli,makina hafif zaten 169 kg,çok da bakım gerektirmiyor,kawa636 ninja 3 ayda bir gidiyosa mesela,sv650s senede 1 kere,bence gelmiş geçmiş üretilen en iyi motorlardan 1 tanesi,hondamda var ama bi tane daha almam

polemik gibi olmasın:) ama 72 hp bi motosikletin o sürate ulaşması olası değil.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
by_dengesiz





Üyelik tarihi: 14-08-09
Bulunduğu yer: Şükrü Saraçoğlu'nda bir loca
Motosikleti: Ahanda buraya yazıyom 20 Nisanda 2010 model 600 RR



azdıkalarıyla söyledikleri uymuyor.... Nickini güzel seçmiş.. :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
polemik gibi olmasın:) ama 72 hp bi motosikletin o sürate ulaşması olası değil.

86nm tork diyor, bence olası... neden? çünkü aynı değerlerdeki hyo gt650 de aynı hızlarda olduğu söyleniyor...
benim makinayı satar satmaz niyetim zaten sv650 dir ya da gt 650 :)

takas önerilerine açığım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:23 ----------

by_dengesiz





Üyelik tarihi: 14-08-09
Bulunduğu yer: Şükrü Saraçoğlu'nda bir loca
Motosikleti: Ahanda buraya yazıyom 20 Nisanda 2010 model 600 RR



azdıkalarıyla söyledikleri uymuyor.... Nickini güzel seçmiş.. :p

hay ağzından öpeyim ::arrow:: ( :queen: )
ben de tam onu diyordum
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
86nm tork diyor, bence olası... neden? çünkü aynı değerlerdeki hyo gt650 de aynı hızlarda olduğu söyleniyor...
benim makinayı satar satmaz niyetim zaten sv650 dir ya da gt 650 :)

takas önerilerine açığım


Sencer hocam, tork var makinada kabul ama ara hızlanmada hissedebileceğin bi fark yaratır bu sadece. üst devirlerde zaten tork eğrisi dibe vurmuş durumda., devir bandının sonunda HP yoksa alt ve orta devirdeki maksimum torque değeri, motorun son süratte böyle bi değere ulaşmasını imkansız sağlayamaz.
örneğin benzer güçte er6-f maximum 210 gibi nefesini tüketiyor.

ya bu arada gsr600 gibi bi canavardan sonra sv650 ya da gt650 ciddi düşünüyo musun yoksa espri mi yaptın anlamadım:salut:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sencer hocam, tork var makinada kabul ama ara hızlanmada hissedebileceğin bi fark yaratır bu sadece. üst devirlerde zaten tork eğrisi dibe vurmuş durumda., devir bandının sonunda HP yoksa alt ve orta devirdeki maksimum torque değeri, motorun son süratte böyle bi değere ulaşmasını imkansız sağlayamaz.
örneğin benzer güçte er6-f maximum 210 gibi nefesini tüketiyor.

ya bu arada gsr600 gibi bi canavardan sonra sv650 ya da gt650 ciddi düşünüyo musun yoksa espri mi yaptın anlamadım:salut:

şaka değil, ciddi anlamda düşünmem gerekiyor ekonumik olarak :(
kaç yıldır hayalini kurudğum makinamı alıp istediğim gibi kullanamadım ki :pr::pr::pr:

teknik verilerde bahettiğin konu doğru, yalnız ben hfc ve gt650 comet sayfasında 225+ hızlardan bahsedildiğini okumuştum yanılmıyorsam. o yüzden söyledim.

motosikletimi şimdi satsam hemen bir 650 comet bulup sarmaş dolaş olucam...

gel vatandaaaş, yeni evlenmiş adamın satılık motoru geeeeell...

( bir daha evlenirsem 2 olsun lan :pr::pr::pr:, ya da zengin bir baba şart. hah buldum;

" UYGUN FİYATA ZENGİN EVLATLIĞI OLUNUR "

evet evet, bu işe giricem :queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
şaka değil, ciddi anlamda düşünmem gerekiyor ekonumik olarak :(
kaç yıldır hayalini kurudğum makinamı alıp istediğim gibi kullanamadım ki :pr::pr::pr:

teknik verilerde bahettiğin konu doğru, yalnız ben hfc ve gt650 comet sayfasında 225+ hızlardan bahsedildiğini okumuştum yanılmıyorsam. o yüzden söyledim.

motosikletimi şimdi satsam hemen bir 650 comet bulup sarmaş dolaş olucam...

gel vatandaaaş, yeni evlenmiş adamın satılık motoru geeeeell...

( bir daha evlenirsem 2 olsun lan :pr::pr::pr:, ya da zengin bir baba şart. hah buldum;

" UYGUN FİYATA ZENGİN EVLATLIĞI OLUNUR "

evet evet, bu işe giricem :queen:


:) ben en son nişan topiğini okumuştum evlendiğini bilmiyodum hayırlı uğurlu olsun. epey uzak kaldım forumdan

bana sorarsan yapma derim comet olayını. yazılanları da çok ciddiye almamak lazım bence. sonuçta hyo gtr250 nin de 190 yaptığı yazılıyo.
benzin konusunda haklısın gsr600 ün az yakmadığından eminim ama motor değiştirme masrafını, alacağın motorun sorun çıkarma ihtimalini vs. üst üste koyarsan değişen pek bişey olmaz derim.
bi de 4 silindir bi japon kullandıktan sonra hyo tat vermeyecektir, az bin öz bin gsr ye bence :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
:) ben en son nişan topiğini okumuştum evlendiğini bilmiyodum hayırlı uğurlu olsun. epey uzak kaldım forumdan

bana sorarsan yapma derim comet olayını. yazılanları da çok ciddiye almamak lazım bence. sonuçta hyo gtr250 nin de 190 yaptığı yazılıyo.
benzin konusunda haklısın gsr600 ün az yakmadığından eminim ama motor değiştirme masrafını, alacağın motorun sorun çıkarma ihtimalini vs. üst üste koyarsan değişen pek bişey olmaz derim.
bi de 4 silindir bi japon kullandıktan sonra hyo tat vermeyecektir, az bin öz bin gsr ye bence :)

sv650 düşünüyorum aslında. geçen sene 7-8 bin olan fiyatlar bu sene 10.000tl ve 2005-2006 modeller. hem piyasası zayıf, hem de tok satıcı pozisyonundalar.
ancak, en kötü ihtimal bir gs 500 alıp binerim :wiinkk:

elbette tat vermeyecek olması kötü yanı ama, er6n de olabilir :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst