Suzuki Neden Ufak Hacimli SuperSport üretmiyor .?

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Arkadaşlar belki daha önceden açılmış olabilir böyle bir konu eğer açıldıysada özür dilerim , sizce neden Suzuki , diğer rakipleri gibi ufak hacimli supersport motor üretmiyor ? güzel olmazmı bi suzuki gsx-r 250 :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------

evet arkadaşlar sizce bunun nedeni nedir ? suzuki gibi bir dev neden supersport başlangıç motoru üretmiyor olabilir ?
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Eskiden üretiliyordu ;

2004%5C05%5C04%5Cbikepics-145146-full.jpg


4 markanında küçük ss leri vardı ama artık üretilmemekte.. Belkide çok büyük maliyet farkları olmadığı için 600 lük makinalardan satış fiyatları çokta düşük olmayacağı için üretilmiyordur.
Bu soruyu mt yerine suzuki nin müşteri hizmetlerine sorsan daha iyi bir cevap alabilirsin..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
en basiti SS de düşük CC nin saçma olması olabilir.başlangıç içinde vitesli motosiklet kullanmak lazım.ülkemizde 1000cc ss ile 600cc ss ile motosiklet kullanmayı öğrenenler var ki daha önce vitesli herhangi tip bir motor kullanan adamlar ss e geçeceği zaman 600 yada 1000cc alıyor.şimdi bu sitede 4-5 yıl twister 250 kullanan cbf 250 kullanan adam gidipte zxr250 yada hyosung250r gibi makine alır mı? tabiki almaz gider 636,r6,600rr vs alır. bence nedeni üretim maliyeti,satış fiyatı,bu nedenlerle az satılması ve gereksizliğidir..
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277


1988 model

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 ----------

gsx-r 125 2010 model



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:03 ----------

1989 model gsx-r 250




---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------

1990 gsx-r 250 ,,,,,,,,,,,,,,1987 ve 1991 yılları arasında üretilmiştir

 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
gsx-r 125



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 ----------

suzuki tu 250

 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Yalnız şunu unutmamak gerekir ekonomik yönden Suzuki bir Honda yada Yamaha değil..
Basit bir modeli üretmek bile milyonlarca dolar demek. Ayrıca Honda nın kapmış oldğu pazardan pay almakta kolay olmasa gerek. AYrıca Suzuki kullanmama rağmen V-Strom dışında bir Suzuki modeli kullanmam. Suzuki bazen çizgileri çok komik hale getirebiliyor. Bazen GS500 gibi son derece tutan bir modeli de bitirebiliyorlar. Belli mi olur Türkiye'de efsane olan V-Strom'u ani bir karar ile bitirebilirler.
Yani Honda nın ekonomistlerinin pazarcılarınn daha iyi olduğunu düşünüyorum. Teknik olarak değil...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
evet pazarlama ve işini ciddi ve güzel yapan düzgün bir temsilci firma ile çalışmak
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
bence 250 ccc den super sport olmaz. Bence süper sport dediğin 6 vites olmalı ve en az 600cc olmalı ki sıktın mı 250 260 görsün ki SÜPER liği bir seye yarasın. ama su da var 250 cc racer kategorisinde kaliteli motosilet ihtiyacı var. kavazaki ninja ile vs geçmez bu segment
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst