SmirnouF Katılım 17 May 2006 Mesajlar 2,547 28 Ocak 2008 Konu Yazar #1 bisey dememe gerek yok,izleyin kopun :queen::queen:,birtek zurnasi eksik :mrgreen: [YT]h6BEF9z49Vw[/YT]
bisey dememe gerek yok,izleyin kopun :queen::queen:,birtek zurnasi eksik :mrgreen: [YT]h6BEF9z49Vw[/YT]
SeRHaTeKiNci Katılım 16 May 2006 Mesajlar 1,761 28 Ocak 2008 #2 Süper yaaaa... :queen::queen::queen::queen::queen:
jesse Katılım 26 Şub 2006 Mesajlar 3,292 28 Ocak 2008 #3 artık düğünlerde davul zurna yerine davul yoshimura gelirse şaşmayın
cbr125faik Katılım 7 Eyl 2007 Mesajlar 2,130 28 Ocak 2008 #4 gercekten mukemmel olmus yaaa...eee tabı benımde motordan bole ses gelseydı ben butun havalarda motorumu ensturuman olarak kullanırdım:mrgreen:
gercekten mukemmel olmus yaaa...eee tabı benımde motordan bole ses gelseydı ben butun havalarda motorumu ensturuman olarak kullanırdım:mrgreen:
thaii_vtec Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 12 Ocak 2008 Mesajlar 1,332 28 Ocak 2008 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hahahhahahah super olmus bnce yaa=))
SmirnouF Katılım 17 May 2006 Mesajlar 2,547 28 Ocak 2008 Konu Yazar #6 acaba ankara havasi calabiliyomu :queen:
HRC Katılım 4 Haz 2007 Mesajlar 323 28 Ocak 2008 #7 sahurda da davul yerine motor sesini tercih ederim valla :mrgreen:
aYe Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Haz 2007 Mesajlar 3,875 28 Ocak 2008 #8 Heleşükür SS makinelerin toplum yararına bir yanı bulunmuş:queen:
N nedenama Katılım 15 Ağu 2006 Mesajlar 211 28 Ocak 2008 #9 ss lerin sesi bitiyor beni eritiyor kemik iligime kadar işliyor :queen: ben olsam o sesle uuuuu:queen:
ss lerin sesi bitiyor beni eritiyor kemik iligime kadar işliyor :queen: ben olsam o sesle uuuuu:queen:
msoysarac Katılım 22 Eki 2006 Mesajlar 697 28 Ocak 2008 #10 cok hoş olmuş... Cidden yani bi zurna eksik..
cezerye Katılım 30 Mar 2006 Mesajlar 933 28 Ocak 2008 #12 zuhahah... bi yerde de kendinden gecio,kafa mafa sallio komik olmuş
nitrious81 Katılım 18 Ocak 2007 Mesajlar 2,413 28 Ocak 2008 #14 HRC' Alıntı: sahurda da davul yerine motor sesini tercih ederim valla :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... +1 Hakket ılgınc bı dusunce SUper olmus yaaa
HRC' Alıntı: sahurda da davul yerine motor sesini tercih ederim valla :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... +1 Hakket ılgınc bı dusunce SUper olmus yaaa
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 28 Ocak 2008 #15 ağalar alet o kadarda tehlikeli değilmiş sadece biraz sıyırtıyo balataları
BikerBoyz34 Katılım 12 Eyl 2007 Mesajlar 689 28 Ocak 2008 #16 çok iyi olmuş valla aynı davul sesi gibi geliyo :cat:
Rigel Katılım 31 Eki 2005 Mesajlar 1,618 28 Ocak 2008 #17 Iyiyiyiyiyiyiyiyiyiyiyiyiyiyiyiyiyiyy, Hoşhoşhoşhoşhoşhoşhoşhoşhoş
ata_06 Katılım 3 Kas 2007 Mesajlar 308 29 Ocak 2008 #18 iyi düşünmüşler motor gezilerinde böyle bir orkestra olusturmak güzel olurdu ankara oyun havası oynardık sanırsam
iyi düşünmüşler motor gezilerinde böyle bir orkestra olusturmak güzel olurdu ankara oyun havası oynardık sanırsam
okyanus43 Katılım 2 Eyl 2006 Mesajlar 869 29 Ocak 2008 #19 Davul zurna sesinden daha süper olmuş. Tizzz tüm davullar toplana, yerine SS verile...:mrgreen:
motorcu_gonzales Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 22 Ocak 2008 Mesajlar 102 29 Ocak 2008 #20 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. beğenmedim ben beaa komedi filan değil