suzuki hayabusaya bindim.izlenimlerim...

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Geçen hafta yavru vatan Kıbırıstaydım.ortamdan bahmeden gecemeyıcem modifiye araba ve motor cenneti çok güzel bir memleket.kıbrıslı bir arkadaşım vardı orda onun motoruydu.makineyi anlatmama gerek yok ,ne kadar psikopat olduğunu biliyosunuz.arkadaşım önde ben arkasında çıktık yola 70-80 ile giderkn arkadaş gaza bi asıldı belki 200-250 metre tek teker gittik.
Virajı döndükten sonra düzdüz bir yol çıktı karşımıza(hava alanı yolu)ve sürat burada başladı , ibre 80 di,gazı verdikten sonra ortalama 6 saniye sonra ibre 220 yi gösteriyodu, ama motorun öyle bir gücü varki size tarif etmem gerçekten imkansız ,yaklaşık 5 saniye sonra ibre 290 ı gösteriyoduJ şaka gibi dimi? Motora tutunmak için sarfettiğim gücü size anlatamam .umarım sizlerde bir gün yaşarsınız bu güzelliği
:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
sana sürdürmedi mi bende başlıktan sürdün onu anlatıyon sandım öyle arkadaş olmaz olsun sana niye vermedi bi tur :p :p
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
dürüstce sölemek gerekirse versede korkarak binerdim.muazzam kontrolsüz bir güç var alette
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
dostum şaka yapıyorum :cat: avatardaki motor heralde. güzel poz :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
evet o motor .hemde alet standartta degil.super modifiye var motorunda
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
dostum bence ne yapılırsa yapılsın hayabusa yaramaz makine ben sevmiyorum yani (bizde burda kendimiz çalıyoz kendimiz oynuyoz watercolours la vlad1462 bile gelmemiş yani o derece)
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
harika bi tecrübe.bir kere de olsa denemek lazım.bu arada hayabusalar daha fazla yapıyo duydum. sen mi basmadın daha fazla yoksa yol mu bitti :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
kadran 340 .yol müsayit değildi.zaten 2 kişiydik.
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
68
valla o suratte makinaya yatmayıp ibreye bakma birde saniyeleri sayma yeteneğini insallah bizede nasip ederler.
biz normal kullar gaza asılınca anca onumuze bakıyoruz.
allah allah bizim neyimiz eksik acaba ?
 
Katılım
14 Ara 2005
Mesajlar
50
cbrvv' Alıntı:
valla o suratte makinaya yatmayıp ibreye bakma birde saniyeleri sayma yeteneğini insallah bizede nasip ederler.
biz normal kullar gaza asılınca anca onumuze bakıyoruz.
allah allah bizim neyimiz eksik acaba ?
Amin..:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
belli aralıklarla hız artırmış herhalde...güzel bir tecrübe...yaşamak lazım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst