- Katılım
- 5 Eyl 2005
- Mesajlar
- 1,490
- Konu Yazar
- #1
Geçen hafta yavru vatan Kıbırıstaydım.ortamdan bahmeden gecemeyıcem modifiye araba ve motor cenneti çok güzel bir memleket.kıbrıslı bir arkadaşım vardı orda onun motoruydu.makineyi anlatmama gerek yok ,ne kadar psikopat olduğunu biliyosunuz.arkadaşım önde ben arkasında çıktık yola 70-80 ile giderkn arkadaş gaza bi asıldı belki 200-250 metre tek teker gittik.
Virajı döndükten sonra düzdüz bir yol çıktı karşımıza(hava alanı yolu)ve sürat burada başladı , ibre 80 di,gazı verdikten sonra ortalama 6 saniye sonra ibre 220 yi gösteriyodu, ama motorun öyle bir gücü varki size tarif etmem gerçekten imkansız ,yaklaşık 5 saniye sonra ibre 290 ı gösteriyoduJ şaka gibi dimi? Motora tutunmak için sarfettiğim gücü size anlatamam .umarım sizlerde bir gün yaşarsınız bu güzelliği
:queen: :queen: :queen: :queen:
Virajı döndükten sonra düzdüz bir yol çıktı karşımıza(hava alanı yolu)ve sürat burada başladı , ibre 80 di,gazı verdikten sonra ortalama 6 saniye sonra ibre 220 yi gösteriyodu, ama motorun öyle bir gücü varki size tarif etmem gerçekten imkansız ,yaklaşık 5 saniye sonra ibre 290 ı gösteriyoduJ şaka gibi dimi? Motora tutunmak için sarfettiğim gücü size anlatamam .umarım sizlerde bir gün yaşarsınız bu güzelliği
:queen: :queen: :queen: :queen: