SUZUKI HAYABUSA 1300R LIMITED SATIŞ FİYATI!!!

Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Arkadaşlar motorun yurt dışı 2005 model ve 0 kilometre anahtar teslim fiyatı 15.000 YTL ve 2. el 2004 ve 2005 modelinin internetteki açık arttırma satış fiyatı 5000$ dan 1 cent bile yukarı değil!!! Dayım eski motocrossculardandır ve Finlandiyada yaşıyor az önce bu konuyu araştırmasını istedim ve bana gönderdiği fiyatlar gerçekten inanılmayacak kadar ucuz. Şu an her ne kadar içim gitsede dayım hediye etmediği taktirde alamam :cherry: ama alıp gümrüğünü ödeyebilecek arkadaşlara sanırım epey bir yardımcı olacaktır bu topic...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gümrük vergisi ne kadar? kafa kafaya gelir bence...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Gümrük vergisini tam olarak bilemiyorum. Ama sanmıyorum ki tüm vergilerinin toplamı ile 24.000 YTL yi bulsun. Çünkü buradaki anahtar teslim satış fiyatı 24.000 YTL ...
 
Katılım
28 Ocak 2005
Mesajlar
22
tabii ki kafa kafaya geiliyor.

bir ton da iskence cekiyorsunuz gumrukten mal cekerken
yok dustu kirildi.
ha soyle olur. orda permisi olan birini bulursaniz kendi uzerine alip gelebilir.
vergi odemezsiniz sonra. ama 3 sene falan satisi yapilamiyor diye biliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bulur ;) en azından otomobillerde buluyor :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nmtears' Alıntı:
tabii ki kafa kafaya geiliyor.

bir ton da iskence cekiyorsunuz gumrukten mal cekerken
yok dustu kirildi.
ha soyle olur. orda permisi olan birini bulursaniz kendi uzerine alip gelebilir.
vergi odemezsiniz sonra. ama 3 sene falan satisi yapilamiyor diye biliyorum
ayrıcada bildiğim kadarıyla senede 2 defa sınırdan çık gir yapmak gerekiyor
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Orada dayım var çifte vatandaş ben ona getirticem zaten, 1-2 seneye kadar Yamaha Fazer almayı düşünüyordum ama o alete 14.500 YTL vereceğime 16-17 verir Hayabusaya binerim :cherry: tabii şu an için sadece bir hayal bakalım zaman neyi gösterecek...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Normal prosüdürleri uygularsan eğer gümrükte ödeyeceklerin ve masraflarınla kafa kafaya gelir gibi. Gümrükçü arkadaşlar var ise aramızda detaylı bilgi verse seviniriz. Belki bi ketenpele yapılıp sokulabilir :)
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Babamda bulgaristandan 3 tane tüfek getirirken birşey olmaz demişler ama mallara el koymuşlar. Bu işlerde ince eleyip sık dokumak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst