Suzuki GSR 600 & Yamaha FZ6 Naked

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
9
Merhaba Dostlar

Bu 2 motorsiklet hakkında bilgi sahini olan var mı, kıyaslarsak sizler hangisini tercih edersiniz. Özellikle motorlardan kullandıklarınız varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkür ederim..

SUZUKİ
SUZKI+GSR600+%252832%2529.jpg


YAMAHA
p1000790xi5.jpg
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
iki motoruda kullanmış biri olarak gsr 600 fz6 dan çok daha üstün bir makina diyebilirim.:cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
İki motora da sahip oldum. Arada çok büyük farklar olmasa da Twona gibi ben de GSR üstün diyebilirim. Ancak FZ6'nın da GSR'den üstün olduğu yanlar var tabii...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
GSR, FZ6 ağzına çift vurur tek sayar.

Evire-çevire döver.

Hiç tartışmasız şasi, yürür, fren, motor ve gaz dozajlaması GSR'ın nefistir.

FZ6'nın şekli güzel bir var gerisi tırto.

Misal: arka maşaları karşılaştıralım hocam.

FZ6'da arka maşaya arka amortisör direk bağlıdır.

Bu yüzden arka frenin dozajlaması GSR'a göre zor ve hissizdir.

GSR'da ise desteklenmiş (braced) linkli arka maşa vardır.

On numaradır.

Ön fren kaliperlerine bak:

GSR'da 4 pistonlu kaliperler eski GSXR600'den çıkma.

FZ6'da 2 pistonlu kayan tip (en eski tip) kaliperler en ucuz ve dandik alternatif.

Bunları cahil ahaliye söyleyince tepki verirler.

Ancak güneş balçıkla sıvanmaz.

Pistte peşpeşe Hornet, GSR, Fazer sürmüştüm.

GSR alayını çok pis dövüyordu.

Fren mesafesinde hepsinden iyiydi.

Kalkışta hepsinden iyiydi.

Virajda hepsinden iyiydi.

Daha ne olsun?

Hah dersen ki şeklini sevmedim ona bir sözüm olmaz.

Sırf ben değil motorları peşpeşe süren 3 kişi de GSR'ın bu kadar iyi olmasına rağmen yabancı basın tarafından bu kadar sevilmemesini anlayamamıştık.

Slmlr,
Brkn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst