- Katılım
- 26 May 2010
- Mesajlar
- 333
üçünüzün motorunu da biliyorum,aahhh bu kırmızı SUZİ ye en çok yakışan renktir.sizlerin motorlarının ilanlarını gördüm sahibinden de,hele o kappa 33 lt yan çantalı olanı (çok yakışmış).
benim suziden bahsediyorsun galiba abi


