Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
yakın olması avantaj bize biraz :) aga sen egzoz u parlatmak için nasıl bişey kullanıyosun neyle uyguluyosun ? satmazsam benimde aklımda parlatmak aslında sarı hali daha çok hoşuma gidiyo ama :)


Benim de şu sıralar aklımda egzozu parlatma işi. İnce telli bulaşık teli ve cif düşünüyorum ilk aşamada
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Benim de şu sıralar aklımda egzozu parlatma işi. İnce telli bulaşık teli ve cif düşünüyorum ilk aşamada

bulaşık teli zarar vermezmi ? kuzenimde fazer var o met-par kullanıyormuş pamukla ovalıyorum dedi :) şimdi senden bulaşık telini duyunca garip geldi :) bende bu pazartesi altından girip üstünden çıkıcam motorun :) önce bi bakıma götürücem , sonra yıkama parlatma işlemi en ince noktasına kadar :) 100 tl ye karcher satılıyo onu almak var aklımda :)

bide geçen hafta park lambalarıyla far ı değişirttim ondan sonra dijital gösterge zırıltı yapmaya başladı düşük devirlerde titreşim zırıltısı. ben tekrardan söktüm camı ve yan plastikleri baktım bişi göremedim taktım tekrardan sıktım iyice ama zırıltı gitmedi :S servise götürünce göstereyim bari :pr:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
bulaşık teli zarar vermezmi ? kuzenimde fazer var o met-par kullanıyormuş pamukla ovalıyorum dedi :) şimdi senden bulaşık telini duyunca garip geldi :) bende bu pazartesi altından girip üstünden çıkıcam motorun :) önce bi bakıma götürücem , sonra yıkama parlatma işlemi en ince noktasına kadar :) 100 tl ye karcher satılıyo onu almak var aklımda :)

bide geçen hafta park lambalarıyla far ı değişirttim ondan sonra dijital gösterge zırıltı yapmaya başladı düşük devirlerde titreşim zırıltısı. ben tekrardan söktüm camı ve yan plastikleri baktım bişi göremedim taktım tekrardan sıktım iyice ama zırıltı gitmedi :S servise götürünce göstereyim bari :pr:

Valla ince tül gibi olanlar zarar vermez diye düşünüyorum. Önce küçük bi bölgede uygulayıp bakarım.

Odediğin zırıtı bende de son bakımdan çıktıktan sonra oldu. Grenajları takarken usta tam oturtamamıştı. Uzun uğraşlar sonucu nereden geldiğini buldum ve düzelltim. Bence servise gitmeden önce sağını solunu yoklayarak kendin bulmaya çalış. Servis bizim kadar uğraşmıyor maalesef...
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Valla ince tül gibi olanlar zarar vermez diye düşünüyorum. Önce küçük bi bölgede uygulayıp bakarım.

Odediğin zırıtı bende de son bakımdan çıktıktan sonra oldu. Grenajları takarken usta tam oturtamamıştı. Uzun uğraşlar sonucu nereden geldiğini buldum ve düzelltim. Bence servise gitmeden önce sağını solunu yoklayarak kendin bulmaya çalış. Servis bizim kadar uğraşmıyor maalesef...

benim direk dijital gösterge titriyo , sorun ona o titreşimi ne veriyo :) ben servisimden çok memnunum uğraşırlar saolsunlar :) iyi günler arkadaşım sana benim mesai bitmek üzere çeşmeye doğru yol alıcam 1-2 saate :cat: uykusuz uykusuz nekadar güzel bi gün olur bilmiyorum ama artık .. :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Tamamdır hocam, iyi yolculuklar, dikkatli ol :)
Benim mesaiye daha var maalesef. Benim de aklımda Bursa vardı ama uykusuz uykusuz cesaret edemedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Tamamdır hocam, iyi yolculuklar, dikkatli ol :)
Benim mesaiye daha var maalesef. Benim de aklımda Bursa vardı ama uykusuz uykusuz cesaret edemedim.


Arkadaşlar sakın ha sakın ne bulaşık teli iyimisiniz siz. Diş fırcası bile çiziyorki tel canını okur sakın denemyin. Bu parlatma işini 2-3 sayfa önce yazmıştım. oRya bakınız diş fırçası bille kullanırken yumaşak bir fırça tercih edin . Tel zımpara v.s sakın sakın denemeyin. Benim parlaklık ortada biraz emek ve zaman harcayarak fevkalade olabiliyor. sabırlıca yazdığımı uyuglayın pırıl pırıl olacak. Uğraşmak istemeyenler için bir sıvı varmış yurtdışından getirtmiş bir iki kişi sık bekle durula pırıl pırıl.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Arkadaşlar sakın ha sakın ne bulaşık teli iyimisiniz siz. Diş fırcası bile çiziyorki tel canını okur sakın denemyin. Bu parlatma işini 2-3 sayfa önce yazmıştım. oRya bakınız diş fırçası bille kullanırken yumaşak bir fırça tercih edin . Tel zımpara v.s sakın sakın denemeyin. Benim parlaklık ortada biraz emek ve zaman harcayarak fevkalade olabiliyor. sabırlıca yazdığımı uyuglayın pırıl pırıl olacak. Uğraşmak istemeyenler için bir sıvı varmış yurtdışından getirtmiş bir iki kişi sık bekle durula pırıl pırıl.

Ustamla konuştum ve parlatma işine hiç girmemeye karar verdim.O bölgeleri mümkün olduğunca sudan uzak tutmamı söyledi.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Temiz gsr arayan gsr tutkunlarına

Arkadaşlar severek aldığım ve kullandığım gsr ımı ailevi sebepler ( araba almak adına ) satmaya karar verdim. İlandaki resimlerden ne kadar temiz olduğu ve titiz kullandığım belli oluyordur.

Satmaya karar versemde bu gün gidip yeni yuasa aküsünüde taktırdım. Alan arkadaş rahat etsin bende lafta değil gerçektende masrafsız. Sadece benzine para vereceksiniz. İlanla ilgili detaylar aşağıdaki link te ayrıntılı bilgi isteyenler telefonumdan ulaşabilirler. ciddi alıcılara ciddi fiyat vereceğim. İnanın Gsr arayıp ta bu kadar temizini bulup kaçıran üzülür.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...esi-bulunmaz-2007-kirmizi-gsr-52306908/detay/

Umut öztürk.
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
yok abi nalburdan aldım yaptım,kirler geçti güzel oldu sonra cila sürdüm parladı.Bi zararı olur mu ki?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Valla ben de son günlerde egzoz parlatma işine sardım. Her yerde araştırıyorum. Kalın zımparayla yaptıysan çizer ama gözle görülen bir çizik yoksa sorun da yok.

Bu gün sıvı kir sökücü cifle denedim. yalnızca yüzeysel kirleri alabildi. Lekeler kaldı. Ama eskisine oranla iyi bir görüntü yine de...


Batu bu arada iyiki ABS'li almışsın. Bugün ilk defa ön ve arka ABS'leri devreye soktum. Önümdeki araba ani bir şekilde durunca iki frene birden asılmak zorunda kaldım. Önceleri ABS hiç devreye girmediğinden pek gerekli bir sistem olduğunu düşünmüyordum ama bugün önemini anladım gerçekten.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Valla ben de son günlerde egzoz parlatma işine sardım. Her yerde araştırıyorum. Kalın zımparayla yaptıysan çizer ama gözle görülen bir çizik yoksa sorun da yok.

Bu gün sıvı kir sökücü cifle denedim. yalnızca yüzeysel kirleri alabildi. Lekeler kaldı. Ama eskisine oranla iyi bir görüntü yine de...


Batu bu arada iyiki ABS'li almışsın. Bugün ilk defa ön ve arka ABS'leri devreye soktum. Önümdeki araba ani bir şekilde durunca iki frene birden asılmak zorunda kaldım. Önceleri ABS hiç devreye girmediğinden pek gerekli bir sistem olduğunu düşünmüyordum ama bugün önemini anladım gerçekten.

HAHAHA :queen: Siz hala düşünce aşamasındamısınız ?

Walla benim egzost pırıl pırıldı ama bu gün vaktim boldu oturdum motoru temizledim ince temizlik 2 parmak fırçayla girmediğim aralık kalmadı lastikleride arapla temizledim zincir temizliği ve yağlama artı motora cila koruma. en son oturdum aldım elime Amway metal cleanner i birde diş fırçası 30 dk uğraştım manifold çıkışları gümüş gibi parladı . Resim koyacaktım ama nasıl koyulacağını bilmediğim için üşendim.

Arkadaşlar üşenmeyin zımpara işinide geçin. Sizin egzostlar kirliyse 30 dk dan fazla zamanınızı alır ama inanın işlem bittiğinde buna değiyor. Amway in parlatıcısı krem şeklinde diş fırçası ile sürün ovalayın arada hafif fırçayı suya sokun devam edin sonra arada bölgeyi durulayın dana sonra aynı işlemleri tekrarlayın biraz zamanınızı alacak ama inanın buna değecek ve bir daha eskisi gibi çabuk kirlenmiyor ayrıca daha sonraki temizlikler acayip kolay oluyor. Ben motorumu seviyorum evim bahçeli yerimde müsait zamanımda var haftada bir günümü motoruma ayırıp detaylı temizlik yapıyorum. Ayrıca her binip indiğimde muhakkak tozunu alır üzerini öyle kapatırım her hafta jantlarda dahil komple sonax uygulaması yapıyorum motora :queen:

Artık bu temizlik işi hastalık derecesine ulaştı bende :queen: mahhallede gören yeterv artık sen motoru temizlemek içinmi aldın binmek içinmi diyorlar 200 km olmadan zinciri temizliyip tekrar motul ile yağlıyorum .

Ama bu işleri yapmak bana acayip huzur veriyor. Dediğim gibi evim bahçeli yeşillikler içinde bu işi yaparken sigaramı kahvemide alıyorum en son geçip karşısına ortaya çıkan mükemmel görüntüyü seyretmenin verdiği hazzı burada kelimelerle anlatamam .

Üşenmeyin manifoldlarınızı temizleyin :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:11 ----------

Ben manifoldu zımparayla parlattım daha önce nolcak =)

N e olacağını söyliyeyim senin görmediğin kılcal çizikler oluştu sürdüğün o bölgelerde zamanla manifold haliyle kirlenecek kirler o bölgeye daha çabuk nufuz edecek ve ortaya çıkarılması zor kirler çıkacak sende bıkacaksın uğraşmaktan sonra egzost paslanmış çğrümüş bir görüntüye sahip olacak.

Belki gözle belli olmuyor ama bunlar oluyor ben gözlemledim. o çıkışlardaki metal çok parlak en ufak sert etken o parlaklığı alıyor ve matlaştırıyor.

Arabalara boyacılar cizik olan yere zımpara yapar su zımparası sonra cila çeker ama orası boyalı bir bölge ama manifoldun olduğu yerler boyalı değil metal bir bölge. Neyse yapacak bir şey yok sen yapmışsın ama şahsi fikrim bence aşındırıcı şeyleri o bölgelere sürmemeniz belki ilk anda fark etmeyebilirsiniz etkileri ilerleyen zamanda oluşan kötü görüntüyü fark edersiniz.

Kolay gelsin ben zararsız olan temizliği yazdım paylaştım. Hala zımpara diye direten varsa zımparalasın. :queen:
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
Direten yokta,bigün senin bahçeli evde 3 4 gsr toplanalım temizlik yapalım sen de bizi yönlendir tecrübelerinle =)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Direten yokta,bigün senin bahçeli evde 3 4 gsr toplanalım temizlik yapalım sen de bizi yönlendir tecrübelerinle =)

Hay hay ama motoların temizliğini ben yaparım siz tecrübeyi kendiniz yapa yapa öğrenirsiniz. Ayrıca biliyorsunki tecrübe pahalıdır. motokuaför ücretlerini alırım.

:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Arkadaşlar severek aldığım ve kullandığım gsr ımı ailevi sebepler ( araba almak adına ) satmaya karar verdim. İlandaki resimlerden ne kadar temiz olduğu ve titiz kullandığım belli oluyordur.

Satmaya karar versemde bu gün gidip yeni yuasa aküsünüde taktırdım. Alan arkadaş rahat etsin bende lafta değil gerçektende masrafsız. Sadece benzine para vereceksiniz. İlanla ilgili detaylar aşağıdaki link te ayrıntılı bilgi isteyenler telefonumdan ulaşabilirler. ciddi alıcılara ciddi fiyat vereceğim. İnanın Gsr arayıp ta bu kadar temizini bulup kaçıran üzülür.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...esi-bulunmaz-2007-kirmizi-gsr-52306908/detay/

Umut öztürk.

ne guzel tertemiz motor. Allah sahibine bağışlasın :). yanlız suna kanaat getirdim; motor alıncaksa kışın alınca bunu ilk dfa bu yaz anladım. fiyatlar fena tavan yaptı yaw :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
HAHAHA :queen: Siz hala düşünce aşamasındamısınız ?

Walla benim egzost pırıl pırıldı ama bu gün vaktim boldu oturdum motoru temizledim ince temizlik 2 parmak fırçayla girmediğim aralık kalmadı lastikleride arapla temizledim zincir temizliği ve yağlama artı motora cila koruma. en son oturdum aldım elime Amway metal cleanner i birde diş fırçası 30 dk uğraştım manifold çıkışları gümüş gibi parladı . Resim koyacaktım ama nasıl koyulacağını bilmediğim için üşendim.

Arkadaşlar üşenmeyin zımpara işinide geçin. Sizin egzostlar kirliyse 30 dk dan fazla zamanınızı alır ama inanın işlem bittiğinde buna değiyor. Amway in parlatıcısı krem şeklinde diş fırçası ile sürün ovalayın arada hafif fırçayı suya sokun devam edin sonra arada bölgeyi durulayın dana sonra aynı işlemleri tekrarlayın biraz zamanınızı alacak ama inanın buna değecek ve bir daha eskisi gibi çabuk kirlenmiyor ayrıca daha sonraki temizlikler acayip kolay oluyor. Ben motorumu seviyorum evim bahçeli yerimde müsait zamanımda var haftada bir günümü motoruma ayırıp detaylı temizlik yapıyorum. Ayrıca her binip indiğimde muhakkak tozunu alır üzerini öyle kapatırım her hafta jantlarda dahil komple sonax uygulaması yapıyorum motora :queen:

Artık bu temizlik işi hastalık derecesine ulaştı bende :queen: mahhallede gören yeterv artık sen motoru temizlemek içinmi aldın binmek içinmi diyorlar 200 km olmadan zinciri temizliyip tekrar motul ile yağlıyorum .

Ama bu işleri yapmak bana acayip huzur veriyor. Dediğim gibi evim bahçeli yeşillikler içinde bu işi yaparken sigaramı kahvemide alıyorum en son geçip karşısına ortaya çıkan mükemmel görüntüyü seyretmenin verdiği hazzı burada kelimelerle anlatamam .

Üşenmeyin manifoldlarınızı temizleyin :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:11 ----------



N e olacağını söyliyeyim senin görmediğin kılcal çizikler oluştu sürdüğün o bölgelerde zamanla manifold haliyle kirlenecek kirler o bölgeye daha çabuk nufuz edecek ve ortaya çıkarılması zor kirler çıkacak sende bıkacaksın uğraşmaktan sonra egzost paslanmış çğrümüş bir görüntüye sahip olacak.

Belki gözle belli olmuyor ama bunlar oluyor ben gözlemledim. o çıkışlardaki metal çok parlak en ufak sert etken o parlaklığı alıyor ve matlaştırıyor.

Arabalara boyacılar cizik olan yere zımpara yapar su zımparası sonra cila çeker ama orası boyalı bir bölge ama manifoldun olduğu yerler boyalı değil metal bir bölge. Neyse yapacak bir şey yok sen yapmışsın ama şahsi fikrim bence aşındırıcı şeyleri o bölgelere sürmemeniz belki ilk anda fark etmeyebilirsiniz etkileri ilerleyen zamanda oluşan kötü görüntüyü fark edersiniz.

Kolay gelsin ben zararsız olan temizliği yazdım paylaştım. Hala zımpara diye direten varsa zımparalasın. :queen:

Amway metal cleanner ve benzeri ürünlerin de zımparadan pek farkı yok bilgin olsun :) Hele ki sürekli kullanımda metali aşındırıcı özelliği bile var. Valla ben bu iş için kimyasal kullanımından yana değilim. Bırakırım kirli kalsın daha iyi :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
ne guzel tertemiz motor. Allah sahibine bağışlasın :). yanlız suna kanaat getirdim; motor alıncaksa kışın alınca bunu ilk dfa bu yaz anladım. fiyatlar fena tavan yaptı yaw :)

Haklısın kışın nispeten fiyatlar biraz daha makul olabiliyor. İnsanların bazılarının koyacak yeri yok bazılarınında maddi imkanı hal böyle olunca daha bir satmaya niyetli oluyorlar buda fiyatları esnetiyor. Fiyatlar tavan yaptı evet euro dolarda tavan yaptı Gsr geçen seneki sıfır fiyatı ile bu seneki fiyatı aynımı ?

eeee hal böyle olunca birde yaz olunca ee birde motor temiz ve emsalsiz ise tavanda olması normal. Aslında benim fiyatımı kast ettiysen gayet normal. 13 e 12.5 a bir sürü motor satıldı hiçbiride benim motorum kadar temiz değildi. ne lastik var ne cam var ne demir var nede başka birşey var burdan görünenleri saydım birde gidip baksak allah bilir neler çıkar onlar o fiyatlara sattıysa benim bu fiyatı istemem gayet normal.

Kim satacağı motora gidip 200 tl verip akü alır ? Hemde yuasa ?
fark burda işte bunu anlayan adamda 2 kuruş fazla verir adam gibi motor alır başı ağrımaz. benim fiyatım asla inmez bekleyenler boşa bekler. :queen:


Amway metal cleanner ve benzeri ürünlerin de zımparadan pek farkı yok bilgin olsun :) Hele ki sürekli kullanımda metali aşındırıcı özelliği bile var. Valla ben bu iş için kimyasal kullanımından yana değilim. Bırakırım kirli kalsın daha iyi :)

Yanılıyorsun amway böyle birşey yapmıyor. Cif dersen eywallah ayrıca amwayin hiçbir ürünü kimyasal değil sitesine girip araştırabilirsin. Ambalajlarıda dahil kimyasal değildir.

walla ben kirli kalsın diyemiyorum. Temizlik imandandır :queen:

Hay hay bana da :)
Müsait olduğun zamanı söyle yalan olmasın,Engin abi sen de gel :)

Müsait olduğumda söylerim tatile gidiyorum :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:25 ----------

Çok sevdiğim motoruma bu akşam görücü gelecek her ne kadar satma taraftarı olmasamda aile olduğum ve 4 tekere ihtiyaç duyduğum için satmak zorundayım. Gelecek arkadaş ciddi bir alıcıya benziyor fiyat falan sormadı.
Hayırlısı bakalım ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst