- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 604
yakın olması avantaj bize birazaga sen egzoz u parlatmak için nasıl bişey kullanıyosun neyle uyguluyosun ? satmazsam benimde aklımda parlatmak aslında sarı hali daha çok hoşuma gidiyo ama
![]()
Benim de şu sıralar aklımda egzozu parlatma işi. İnce telli bulaşık teli ve cif düşünüyorum ilk aşamada