Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
suzuki gsr 600 ün kullanım kılavuzunun Türkçesini nereden bulabilirim arkadaşlar. :(((

Hocam bana mail adresini ver, yollayım sana...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:22 ----------

Yok orası yine burdan canlı en azından ozanlar görüşüyor geziyorlar. Burda bırak görüşmeyi gezmeyi kelam eden bile yok bir sen bir ben :queen:

teessüf ederim :( Biz neciyiz?
Buluşmasına buluşalım da Hazirana geldik havalar kıştan kalma.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Borçlarımın sıkıştırmasından dolayı satmayı düşünüyorum hiç istemeyerek :pr::pr: ama bakalım inş satmak zorunda kalmam:pale::pale:

Böyle motorumu satacağım diyen birini gördümmü üzülüyorum. Birde satılan motor gsr ise kahroluyorum. Tabiboş maddi durumları bilemem ama boş yere harcama yapıp sonra sıkıntıya düşüp motorlarımıza kıymayalım. Ama gayri ihtiyari bir para lazım olur o başka. Walla ben büyük konuşmıyayım ama kolay kolay motorumu satamam. ( fantazi yapmak için ilan versemde siz ciddiye almayın ilanı ) :queen:

Bu gin gittim zincir için en iyi yağı aldım tosunuma motul factory line.
Pazar günüde gazyağı ile temizlemiştim yarında yağladımmı offki offf 4 gün gez.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------

Hocam bana mail adresini ver, yollayım sana...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:22 ----------



teessüf ederim :( Biz neciyiz?
Buluşmasına buluşalım da Hazirana geldik havalar kıştan kalma.

havalar düzeldi sayılır perşembe cuma yağışlı gösteriyor ama öyle soğuk olup çokta yağmur yağacağını zannetmiyorum. Cumartesi pazar ise gayet süper gözüküyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:03 ----------

19 mayıs tan 22 mayısa kadar izinliyim. Muhtemelen bazılarımız cuma çalışacak 19 mayıstada hava bozuk olacak. Geriye kalan cumartesi ve pazar ufaktan bir geziye ne dersiniz ?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Böyle motorumu satacağım diyen birini gördümmü üzülüyorum. Birde satılan motor gsr ise kahroluyorum. Tabiboş maddi durumları bilemem ama boş yere harcama yapıp sonra sıkıntıya düşüp motorlarımıza kıymayalım. Ama gayri ihtiyari bir para lazım olur o başka. Walla ben büyük konuşmıyayım ama kolay kolay motorumu satamam. ( fantazi yapmak için ilan versemde siz ciddiye almayın ilanı ) :queen:

Bu gin gittim zincir için en iyi yağı aldım tosunuma motul factory line.
Pazar günüde gazyağı ile temizlemiştim yarında yağladımmı offki offf 4 gün gez.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------



havalar düzeldi sayılır perşembe cuma yağışlı gösteriyor ama öyle soğuk olup çokta yağmur yağacağını zannetmiyorum. Cumartesi pazar ise gayet süper gözüküyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:03 ----------

19 mayıs tan 22 mayısa kadar izinliyim. Muhtemelen bazılarımız cuma çalışacak 19 mayıstada hava bozuk olacak. Geriye kalan cumartesi ve pazar ufaktan bir geziye ne dersiniz ?

Umut; Pazar günü tatilim ancak geceleri çalıştığım için gündüzleri uyuyorum ben. Bir de kız arkadaşımın tek tatil günü pazar olduğundan onla görüşüyorum genelde. Ama erken buluşmak koşuluyla uykudan feragat edip öğlene kadar bir tanışma gezisine katılabilirim.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Umut; Pazar günü tatilim ancak geceleri çalıştığım için gündüzleri uyuyorum ben. Bir de kız arkadaşımın tek tatil günü pazar olduğundan onla görüşüyorum genelde. Ama erken buluşmak koşuluyla uykudan feragat edip öğlene kadar bir tanışma gezisine katılabilirim.

Yokya uykundan neden feragat edeceksin. Çalışıyorsan geceleri gündüzleri dinlenmek hakkın tabiki. Saygı duyarım. Bakarız sen hangi yakadaydın.
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
27
Slm iki günlük kırmızı bir gsr 600 sahibiyim işe gidesim gelmiyo motor evde diye :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Slm iki günlük kırmızı bir gsr 600 sahibiyim işe gidesim gelmiyo motor evde diye :)

Hayırlı uğurlu olsun.
Nerdensin ? adın nedir biraz kendinden ve motorundan bahsedermisin .
Kaç model kaç km de kaça aldın durumu nedir .

Kazasız belasız kullanmak dileğimle
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
27
çok teşekkür ederim.
İstanbuldayım motorumu üniversiteden bi arkadaşımdan aldım, kendisi çanakkalede yaşıyo şimdi askerde uzun dönem motoru satıyodu denk geldi bi nevi.

motor 2007 model 25 km de biraz masrafı var arka lastik belki ön lastik değişicek, yağ ve yağ filtresi değişimi gerekli bide koruma yada takoz takabilirsem iyi olacak. ufak defek çizikleride var 11000 e aldım masraflarıyla 12000 e gelecek.

bikaç tanıdık motosiklet kullanıcısıyla 2 tamirciye gösterdim ortak fikir beğenildi.

kendimden bahsedeyim bir bankanın çağrı merkezinde çalışıyorum hafta iki tatil günümü geçirmek için aldım şuanda hastayım motora bu arada rengi kırmızı :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Yokya uykundan neden feragat edeceksin. Çalışıyorsan geceleri gündüzleri dinlenmek hakkın tabiki. Saygı duyarım. Bakarız sen hangi yakadaydın.


Beşiktaş'ta oturuyorum ben. Ama problem değil, sizin o tarafa da geçerim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:32 ----------

çok teşekkür ederim.
İstanbuldayım motorumu üniversiteden bi arkadaşımdan aldım, kendisi çanakkalede yaşıyo şimdi askerde uzun dönem motoru satıyodu denk geldi bi nevi.

motor 2007 model 25 km de biraz masrafı var arka lastik belki ön lastik değişicek, yağ ve yağ filtresi değişimi gerekli bide koruma yada takoz takabilirsem iyi olacak. ufak defek çizikleride var 11000 e aldım masraflarıyla 12000 e gelecek.

bikaç tanıdık motosiklet kullanıcısıyla 2 tamirciye gösterdim ortak fikir beğenildi.

kendimden bahsedeyim bir bankanın çağrı merkezinde çalışıyorum hafta iki tatil günümü geçirmek için aldım şuanda hastayım motora bu arada rengi kırmızı :)

Kürşat; imkanın varsa ikisini birden değiştir. Lastik sahiden çok çok önemli. Bundan önceki GSR'ımı eski sertleşmiş lastiklerle kullanmıştım. Şimdiki motorumun lastikleri ise yeni. Aradaki farkı kullanmadan anlayamazsın. Eski motorumla virajlarda biraz gaz kestiğimde arka teker hemen yanlıyordu. Şimdi motorumu daha fazla zorlamama rağmen böyle bir durumla karşılaşmadım.

"Bir lastik 5 sene gider" diyenlere sakın inanma. Biraz şüphe duymaya başladığında hemen değiştir lastiğini. Güvenlik konusundan bahsetmeye gerek bile yok zaten ama motor kullanmanın zevkine varmak istiyrsan yeni lastik derim...
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
27
Lastikleri ay başından sonra değiştirmek istiyorum, uygun fiyatlı ve performanslı lastik öneriniz varmı ?
bir konuda ikinci el lastik ?
yazı geçirecek ikinci el bir lastik almak mantıklı olurmu? kışın fazla kullanmayacağım motoru seneyede güzel bi lastik alırım diyorum kullanılmış lastik alan varsa fikir verirse çok sevinirim. tşk..
 
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454

Satmana üzüldüm açıkcası en temiz gsr600 lerden motorun gerçekten, ben almaya karar verdim öbür sezon inşallah alıcam bitane bende şimdi 2. cbr125r alıyorum 2011 hayırlı satışlar kardeşim..

Bu arada AOSB de filanmı çalışıyosun veya 1 hafta içerisinde oralardamıydın ? :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 ----------

KBC biraz önce önümden geçtin(Alsancak Camii) selam verdim ama görmedin tabi :mrgreen:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Satmana üzüldüm açıkcası en temiz gsr600 lerden motorun gerçekten, ben almaya karar verdim öbür sezon inşallah alıcam bitane bende şimdi 2. cbr125r alıyorum 2011 hayırlı satışlar kardeşim..

Bu arada AOSB de filanmı çalışıyosun veya 1 hafta içerisinde oralardamıydın ? :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 ----------

KBC biraz önce önümden geçtin(Alsancak Camii) selam verdim ama görmedin tabi :mrgreen:

dostum kusura bakma ya :) ya görmedim yada duymadım yoksa alırdım selamını muhakkak özür dilerim. yakın zamanda organizeye gitmedim , ama hergün gece gündüz geçiyorum alsancak camii nin orlardan çiğli evka 5 te oturuyorum evka 5 yeşilyurt devlet hastanesi arası mekik hergün :)

bu arada saol satış için bekliyoruz bakalım. Sanada hayırlısı olsun alacağın motor şimdiden ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454
dostum kusura bakma ya :) ya görmedim yada duymadım yoksa alırdım selamını muhakkak özür dilerim. yakın zamanda organizeye gitmedim , ama hergün gece gündüz geçiyorum alsancak camii nin orlardan çiğli evka 5 te oturuyorum evka 5 yeşilyurt devlet hastanesi arası mekik hergün :)

bu arada saol satış için bekliyoruz bakalım. Sanada hayırlısı olsun alacağın motor şimdiden ;)

Benim işyerim tam lozan meydanına gelmedenki sokağın içinde köşede tekel bayi var gülsokak tulip çiçekçilik beklerim burdan geçtiğin zaman çayımı içmeye :)
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Benim işyerim tam lozan meydanına gelmedenki sokağın içinde köşede tekel bayi var gülsokak tulip çiçekçilik beklerim burdan geçtiğin zaman çayımı içmeye :)

Yarın evden erken çıkabilirsem uğramaya çalışırım inş saolasın :rendeer: öğlen başlıyo mesai geceye kadar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst