Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Selam arkadaşlar

Benimde artık bir gsr 'm var :) bu konu başlığını baştan sona okudum güzel bilgiler anlar yardımlar paylaşılmış , bende motorumu almadan önce bilgi edinmiş oldum . Bundan sonrada devam edicem inş , aranıza hoşgeldim :) :) :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Selam arkadaşlar

Benimde artık bir gsr 'm var :) bu konu başlığını baştan sona okudum güzel bilgiler anlar yardımlar paylaşılmış , bende motorumu almadan önce bilgi edinmiş oldum . Bundan sonrada devam edicem inş , aranıza hoşgeldim :) :) :)

Aramıza hoşgeldin. :rendeer:

Yeni motosikletin hayırlı olsun kazasız belasın kullan bu sene büyük bir yol planlıyorum izmirde var rotamda arkadaşım var izmirde senlede tanışma fırsatı bulurum inş...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
İnşallah kısa bir süre sonra GS500 üm ile ayrılan yolluma Gsr600 yönüne saparak devam edeceğim.Herkese merhabalar...
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Aramıza hoşgeldin. :rendeer:

Yeni motosikletin hayırlı olsun kazasız belasın kullan bu sene büyük bir yol planlıyorum izmirde var rotamda arkadaşım var izmirde senlede tanışma fırsatı bulurum inş...

buyur gel arkadaşım inş tanışırız ,iyi dileklerin için teşekkür ederim ;)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
2011 sezon açılışı tanışma etkinliği

Tüm Gsr 'ci dostlara selamlar,

Isınan havalarla birlikte motosiklete binme hevesimiz ve duygularımızın canlandığı bu dönemde bütün gsr sevenleri ve kullanıcıları olarak görüşsek diyorum. Burada yazıyoruz çiziyoruz ama belkide çoğunluk bir birini tanımıyor. Belki başka platformlarda görüşen gsrciler vardır ama motosiklet.net üzerindeki bu topictekiler olarak görüşmedik. Bu site üzerinden haberleşip görüşmeleri başlatsak ve devam ettirsek diye bende bir düşünce oluştu.

Bu topic gerçektende çok sessiz bir topic olarak devam etmekte . Lütfen dostlar biraz canlanalım. Bakıyorum bir sürü siteye insanlar kahvaltılar geziler çaylar kahveler sohbetler muhabbbetler.

Bu pazar mesela veya cumartesi bir etkinlik yapmaya ne dersiniz?

Fikri olan paylaşsın.

Bana göre ;

Garipçede kahvaltı veya Şile ağva ya gidilebilir. Hem doğanın güzelliklerini görmüş oluruz. Hem menzil uzun olur hemde trafiğe fazlaca takılmadan güzel bir gezi yapmış oluruz.
Altarnatif olarak Silivri veya sapanca veya maşukiye taraflarıda olabilir. Bunlar benim aklıma gelenler Diğer altanatifleride paylaşıp değerlendirebiliriz.

Herkezden cevap bekliyorum..
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Tüm Gsr 'ci dostlara selamlar,

Isınan havalarla birlikte motosiklete binme hevesimiz ve duygularımızın canlandığı bu dönemde bütün gsr sevenleri ve kullanıcıları olarak görüşsek diyorum. Burada yazıyoruz çiziyoruz ama belkide çoğunluk bir birini tanımıyor. Belki başka platformlarda görüşen gsrciler vardır ama motosiklet.net üzerindeki bu topictekiler olarak görüşmedik. Bu site üzerinden haberleşip görüşmeleri başlatsak ve devam ettirsek diye bende bir düşünce oluştu.

Bu topic gerçektende çok sessiz bir topic olarak devam etmekte . Lütfen dostlar biraz canlanalım. Bakıyorum bir sürü siteye insanlar kahvaltılar geziler çaylar kahveler sohbetler muhabbbetler.

Bu pazar mesela veya cumartesi bir etkinlik yapmaya ne dersiniz?

Fikri olan paylaşsın.

Bana göre ;

Garipçede kahvaltı veya Şile ağva ya gidilebilir. Hem doğanın güzelliklerini görmüş oluruz. Hem menzil uzun olur hemde trafiğe fazlaca takılmadan güzel bir gezi yapmış oluruz.
Altarnatif olarak Silivri veya sapanca veya maşukiye taraflarıda olabilir. Bunlar benim aklıma gelenler Diğer altanatifleride paylaşıp değerlendirebiliriz.

Herkezden cevap bekliyorum..
Benimde şahsi bir fikrim var;
Edirne falan da yapabiliriz. Hem Selimiyeyi gezer, hem ciğer tava yer hemde nehir üstünde çay içeriz. Maşukiye, ağva bilindik artık. Görüşmelerde 532 674 40 67 den ulaşabilirsiniz.
Murat
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
59
merhaba arkadaslar Bende Gsr600 istiyorum fakat fiyatlari cok ucuk geliyor.11.000tl'den asagi gsr yok sizce bu fiyatlar normal bi yoksa benim gozume ucuk mu geliyor.son Gsr alan arkadasimiz acaba ne kadar aldiginizi soyleyebilirmisiniz ?
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
Millet geziye katılmak için GSR 600 sahibi olmak şart mı :) bizim ekiptekilerin bişey organize edecekleri yok bende size yamanayım bari :cherry:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Benimde şahsi bir fikrim var;
Edirne falan da yapabiliriz. Hem Selimiyeyi gezer, hem ciğer tava yer hemde nehir üstünde çay içeriz. Maşukiye, ağva bilindik artık. Görüşmelerde 532 674 40 67 den ulaşabilirsiniz.
Murat

İyi fikir benim için mahsuru yok isterseniz izmir antalya ben heryere gelirim. uzun yolda çıkıyor zaten bu motosikletin tadı. Geçen tekirdağa gittim geldim 420 km yaptım harikaydı. 0533 543 66 88 de benim numaram umut :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

merhaba arkadaslar Bende Gsr600 istiyorum fakat fiyatlari cok ucuk geliyor.11.000tl'den asagi gsr yok sizce bu fiyatlar normal bi yoksa benim gozume ucuk mu geliyor.son Gsr alan arkadasimiz acaba ne kadar aldiginizi soyleyebilirmisiniz ?

Arkadaşım fiyatlar çeşitlilik gösterebiliyor.9 dan tut 15 hatta 16 bile isteyen var 2007 lere genelde ben devamlı bakıyorum. Ama iyi bir motosiklet istiyorsan temiz bakımlı km önemli değil 5 ,000 km de 2-3 sahip değiştirmiş hor kulllanılmış bir motor almaktanda ben ilk sahibinden faturalarını dahi verdi ve acayip titiz motorumu gördükten sonra anlarsınız sıfır gibi denir ya aynen öyle lastikleri yeni koruma demiri var puig cam var 22850 km de aldım. 12700 yazmıştı 11750 ye bana maloldu. ama 13 verseler durur düşünürüm daha yeni 24 bin bakımına 472 tl ödedim. ayrıcada müthiş memnunum her konuda

Hem konforlu hem ekonomik yakıt olarak hemde performanslı. vede yakışıklı daha ne olsun. birde kırmızı allahhh yemede yanında yat. Yani binilecek bir motor istiyorsan şahsi fikrim 2007 model için 11-13 aralığı uygundur 11-12 aslında 13 olan çok çok temiz ise alınabilir yani ben veriririm şahsen. Ama sıkışıp satanlar oluyor o zaman daha hesaplı v modelli bulabilirsin.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Millet geziye katılmak için GSR 600 sahibi olmak şart mı :) bizim ekiptekilerin bişey organize edecekleri yok bende size yamanayım bari :cherry:
Biraz uzun yazayım;
2006 yılında Ybr125 vardı;
2008 yazında Ybr250 vardı;
Bu motorlar la geziye gittiğimde 4 silindir arkadaşlarımla gitmek çile oluyordu.
Birgün buluştuk Hadımköy gişelerde. Polis geldi. 4 Silindirlerde plaka yok gazlayıp uçtular. BEnim garibana abanıyorum ama ne çare. Çatalca gişelerden geri döndüm gitmedim onlarla. Ve dedim bir daha takılmayacam 4 silindir peşine.
Sonra 2010 da Gsr600 aldım. Şimdi rahatım.
Velhasıl gelme demeyiz ama makinalar küçük olursa arkada kalır üzülür mesele bu. Marka olayı yok, her kim olursan ol Gel demiş Mevlana.:)
Murat
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Millet geziye katılmak için GSR 600 sahibi olmak şart mı :) bizim ekiptekilerin bişey organize edecekleri yok bende size yamanayım bari :cherry:


Ercan merhaba,

Şahsi fikrim motorlar denk olduktan sonra sorun olmayacağını düşünüyorum. ama 600 cc makinaın yanında 200 cc scooter ile gelmekte uygun olmuyor :queen: ama sende fazer var kardeş motor bence sakıncası yok. hava durumuna göre en geç cumartesi günü bu işi bağlayalım gezi olayını katılmak isteyen bütün arkadaşlar aklındaki yerleri yazsın bizde ortak bir karar ile nereye gidilecekse gideriz.

Herkeze sevgiler...:rendeer:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
İşte bu ya canlansın artık şu topic 3 ay arası olan mesajların olduğu sayfaları gördüm. Biz bu motosikleri ne diye aldık gezip tozmak paylaşmak için değilmi. Şehir içinde birkaç km için değil değilmi ?


TAHMİN EDİLEN
Sıcaklık (°C)
En Düşük En Yüksek
1 Nisan Cuma 8 13
2 Nisan Cumartesi 7 13
3 Nisan Pazar 7 12
4 Nisan Pazartesi 6 12
5 Nisan Salı 7 13

hafif yağmur demiş ama ben yağacağını zannetmiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Bugünlerde çok fena sardım gsr600 e hayırlısı bakalım :9

Oğuzsan,

Doğru yere sarmışsın. :queen: Ben hayatta herşeye objektif bakan bir insanım yani kimin sandalına binse onun türküsünü söyler ... diye bir atasozü varya ondaki gibi değil ben bundan önce başka motosikletlerede bindim hepsi kendi tarzında sınıfında güzel motorlar. Ama naked sınıfında gsr gerçekten bambaşka bir motosiklet ne fazerin nakedi ne hondanın ne yamahanın hem teknik hem
kalite hemde çizgi olarak gsr hepsinden üstün bence. Benim ikinci suzukim ikisindende memnunum. 600 rr 600 f de kullandım race tipi motorlar bana rahatsız geliyor insanın beli ve el bilekleri ağrıyor eğilmekten, yorucu oluyor artçıda perişan oluyor arkada gsr da artçı acayip konforlu yolculuk yapabiliyor.

GSR enduro kadar olmasada yüksek ( en azından race den yüksek :queen: ) nispeten tabi , tuoring gibi rahat ve konforlu racing gibi hızlı maxi scooter kadarda ekonomik bir motosiklet.

Böyle bir motosiklete sarılmazda ne yapılır. :queen:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Oğuzsan,

Doğru yere sarmışsın. :queen: Ben hayatta herşeye objektif bakan bir insanım yani kimin sandalına binse onun türküsünü söyler ... diye bir atasozü varya ondaki gibi değil ben bundan önce başka motosikletlerede bindim hepsi kendi tarzında sınıfında güzel motorlar. Ama naked sınıfında gsr gerçekten bambaşka bir motosiklet ne fazerin nakedi ne hondanın ne yamahanın hem teknik hem
kalite hemde çizgi olarak gsr hepsinden üstün bence. Benim ikinci suzukim ikisindende memnunum. 600 rr 600 f de kullandım race tipi motorlar bana rahatsız geliyor insanın beli ve el bilekleri ağrıyor eğilmekten, yorucu oluyor artçıda perişan oluyor arkada gsr da artçı acayip konforlu yolculuk yapabiliyor.

GSR enduro kadar olmasada yüksek ( en azından race den yüksek :queen: ) nispeten tabi , tuoring gibi rahat ve konforlu racing gibi hızlı maxi scooter kadarda ekonomik bir motosiklet.

Böyle bir motosiklete sarılmazda ne yapılır. :queen:
Evet çok haklısın.
Çok güzel bir makine. Yalnız bazıları derki çok yakar, bakım pahalı şu böle şu şöle. Üzerine bindiğinde herşeyi unutturur GSR. Güzeli sevmek kolay mı? Vede sahip olmak!
Dolayısıyla bana göre de sınıfının kralıdır GSR. :)
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
Yagmur yagmasin da baska bisey istemem, her yere gelirim, ama yagmur ihtimali olursa (ki simdilik olacak gibi goruluyor) cok uzak bi yer olmamasini tercih edelim. Maksat biraz motor kullanip sonra sohbet etmek. Havalar iyice isininca gezinin dibine vururuz nasil olsa.
Benim dusuncem boyle arkadaslar.
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
gsr mi alalı yaklaşık 2 hafta oldu , kullanıcı için her bakıma çok iyi ama arkadaki yolcu için pek rahat olduğunu söyliyemicem :) yakıt olarakta ş.içi şuanki benzin fiyatlarıyla 26 krş yakıyor. ben izmirdeyim siz gezin dolaşında ben fotoğraflara bakayım :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
gsr mi alalı yaklaşık 2 hafta oldu , kullanıcı için her bakıma çok iyi ama arkadaki yolcu için pek rahat olduğunu söyliyemicem :) yakıt olarakta ş.içi şuanki benzin fiyatlarıyla 26 krş yakıyor. ben izmirdeyim siz gezin dolaşında ben fotoğraflara bakayım :)

Bence atçı için gayet rahat bir motosiklet. Şimdi olaya bakış açına bağlı bir maxi scooter veya bir tuoring makinayla kıyaslarsan rahat değil, ama bir racing makinayla kıyaslarsan 5 yıldızlı otel gibi konforlu. Ben çok 600 rr arkasına bindim hayatımdaki yartçı olarak yaptığım en rahatsız yolculuklardı. bizim makinalarımız cadde makinası bir cadde motoru içinde gayet konforlu bence.

Yakıt olarakta 0,26 krş yani 100km 6,2 yaparki gayet makul altındaki 98 hp 600 cc 4 silindir. 13800 dd çeviren bir makina dikkatini çekerim. Ben basmadan adam gibi yolculukta yaptım 4,5 lt yaptımki suzuki burgman 400 vardı oda 4,2 lt yakıyordu. Yakıt olayı tamamen kullanıcı ile alakalı.
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Bence atçı için gayet rahat bir motosiklet. Şimdi olaya bakış açına bağlı bir maxi scooter veya bir tuoring makinayla kıyaslarsan rahat değil, ama bir racing makinayla kıyaslarsan 5 yıldızlı otel gibi konforlu. Ben çok 600 rr arkasına bindim hayatımdaki yartçı olarak yaptığım en rahatsız yolculuklardı. bizim makinalarımız cadde makinası bir cadde motoru içinde gayet konforlu bence.

Yakıt olarakta 0,26 krş yani 100km 6,2 yaparki gayet makul altındaki 98 hp 600 cc 4 silindir. 13800 dd çeviren bir makina dikkatini çekerim. Ben basmadan adam gibi yolculukta yaptım 4,5 lt yaptımki suzuki burgman 400 vardı oda 4,2 lt yakıyordu. Yakıt olayı tamamen kullanıcı ile alakalı.


tamam aga kızma ya :D bişi demedim ben :) :queen: banane artçı nın rahatlığından :D ben kendi keyfime bakarım :bounce: :queen: :queen: :queen:
yakıtı normal tabi canım biri sormuştu ben ona istinaden yazdım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst