Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Sonunse 2. el bir kaç egzoz bula bildim ama fiyat lar çok ucuk deyilmi;?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-motosiklet-mivv-gsr600-icin-32815641/detay?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-gsr600-icin-ozel-devil-egzos-31731103/detay?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...at-gsr-600-devil-sifir-egzoz-kutusunda/detay?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:07 ----------

buda yurt dışından bulduğum bir kaç fiyat ve model sizce?

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...712&ssPageName=STRK:MESINDXX:IT#ht_1677wt_905

http://cgi.ebay.at/Suzuki-GSR-600-Y...aftradteile&hash=item415354d831#ht_500wt_1156

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 ----------

bir kaç kişiden duyduğumda orjinal egzoz kalsın diyorlar kat iptali yaptır diyorlar ses mükammal çıkıyor diyorlar ama bilmiyorum tabi oda şöyle birşey

http://cgi.ebay.at/KAT-Ersatz-CAT-r...ftradteile&hash=item588271b6da#ht_2744wt_1139
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
16122008048ng6.jpg

16122008046rp4.jpg

16122008050ol0.jpg

16122008051re7.jpg

16122008052oi4.jpg

16122008052bisrz3.jpg

16122008058gs1.jpg

16122008059rw9.jpg

17122008063jx9.jpg

18122008065su0.jpg

29122008079jh2.jpg


buda önceki sesi ve orjinal egzoza mod. yapıldıktan sonraki sesleri
http://www.youtube.com/watch?v=4cy0n3UyL6k&feature=related
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
8
arkadslar slmlar siteye yeni katıldım inş paylaşımlarınızdan fazdalanırım ve yemekte tuzumda olur
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
6
MErhabalar. GEctiğimiz haftalarda Suzuki GSR 600 sahibi oldum. BEnde aranızdayım. Daha foto vs çekemedim . Güzel paylaşımlar ümidiyle
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Hayırlı olsun Hercul.... Z 750'yi de çok beğeniyorum ama GSR'mi satmazdım heralde onun için...

Bende de şu sıralar bi süper sport sevdasıdır gidiyor. Önceden hayatta işim olmaz dediğim halde şimdilerde sahibinden'de sürekli GSX-R ve R6 ilanlarına bakıyorum. Allah sonumuzu hayır ede... :)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Hayırlı olsun Hercul.... Z 750'yi de çok beğeniyorum ama GSR'mi satmazdım heralde onun için...

Bende de şu sıralar bi süper sport sevdasıdır gidiyor. Önceden hayatta işim olmaz dediğim halde şimdilerde sahibinden'de sürekli GSX-R ve R6 ilanlarına bakıyorum. Allah sonumuzu hayır ede... :)

aslında 2 gün önce bir ss aldım ama resim cekemedigim icin henüz konu acmadım zamanla yıllardır naked kullanan biri olarak + ve - lerini anlatıcam .
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Hayırlı olsun Hercul.... Z 750'yi de çok beğeniyorum ama GSR'mi satmazdım heralde onun için...

Bende de şu sıralar bi süper sport sevdasıdır gidiyor. Önceden hayatta işim olmaz dediğim halde şimdilerde sahibinden'de sürekli GSX-R ve R6 ilanlarına bakıyorum. Allah sonumuzu hayır ede... :)

yazını şimdi okudum z750 den vaz gecip r6 aldım :cat: aynı durumdaydık aslında bende asla racing almam derdim ilk defa böyle bir karar verdim ama ben s modelini aldım rahatlık konusunda gsr yi aratacağını bildiğim halde aldım =) ama ondan daha az rüzgar yicek olmam benis evindirdi ıspartadan antalyaya her gidişimde sanki ev taşımışım kadar yoruluyordum zamanla deneyip görecem
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
yazını şimdi okudum z750 den vaz gecip r6 aldım :cat: aynı durumdaydık aslında bende asla racing almam derdim ilk defa böyle bir karar verdim ama ben s modelini aldım rahatlık konusunda gsr yi aratacağını bildiğim halde aldım =) ama ondan daha az rüzgar yicek olmam benis evindirdi ıspartadan antalyaya her gidişimde sanki ev taşımışım kadar yoruluyordum zamanla deneyip görecem

Hayırlı olsun Hercul, kazasız belasız kullanman dileğiyle... R6s egzozu dışında tip olarak çok şık bi makine. Şöyle minik tüp bir egzozla çokdaha şık hale gelebilir. GSR'ye göre artılarını ve eksilerini anlatmanı merakla bekliyoruz... saygılar
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
aahhh GSR ah...
hercul ve engin, hem naked sevip, hem maddi olanakları sıkıştırıp hem gönlümüzdekini yaşamaya çalışmak gerçekten çok zor.
gönül z 750 diyor
mantık gsr diyor
rüzgar ss diyor...

ama şu anki motosikletimden de çok memnunum. fazer sevmediğim halde sırf ön grenajıyla alternatifler arasına almak geliyor ama...
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
18
GSR 600 için elcik koruması takan gören var mı ? biraz araştırdım ama bişe bulamadım malum havalar soğudu ve ben motoru bırakamıyorum. ısıtmalı elcikten ziyade bu manetlerin önüne gelen korumalar daha isabetli gibi. Bilginizi paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
18

Evet. çok teşekkür ederim.

Daha önce hiç kullanmadım işe yarar mı bilmiyorum. takılıp çıkarılması kolaysa zaten beğenmessem çıkarırım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------

dreamdark, aslında ben onu da epey araştırdım ama ne biliyim elimin içi sıcak olacak ama benim elimin üstü üşüüyor :D yani karşıdan gelen rüzgar kesilse zaten üşümez elim diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
18
Çözümü buldum sirkeciden axe marka kalın bir eldiven aldım. Fırtına esse ellerim sıcacık. Kendimi evde gibi hissediyorum :D
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Slm arkadaşlar ,
Forumda kış dolayısı ile kimse yok sanırım. 25 ocak yani bu gün itibarı ile bende 2007 model kırmızı bir gsr600 sahibiyim.etkinliklerde görüşmek üzere :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst