Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
varmı 2007 gsr satan. lacvivert dışında bütün renler olabilir :p
satılık varsa özelden mesaj atın. istanbul'da tabi...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Yürekçe h.sonu gazladım Çerkezköye, 200-220 derken omuzlarım rüzgardan içine geçti kaskım dudaklarıma yapıştı vizörüm vibrasyona uğradı, dönüş yolunu ormandan seçtim titredim titredim öldüm. Rüzgarı severimde hiç rüzgar omzu oynatırmı ya? 4 silindir böyle olsa gerek. Şu cam ne işe yarar nerden aldın kaça aldın bi akıl fikir ver yoksa bu makinada 120yi geçmemeye karar vericem :)

cam 150 den sonra hikaye camın hiç bir espirisi yok o omuz ağrılarına alışsan iyi edersin
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
avadanlık selenin sol alt tarafındaki yan kapağı sökünce orda bir demir çubuk var onu da çıkarınca plastik muhafaza kapağının içinde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

soğutma sıvısını motorunun sağ kısmında marş motoru kısmının üst tarafında beyaz plastik tankı var seviyesini orda görüyorsun
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
selamlar herkese..
15000 km oldu motorum yağı değişecek ilk defa servise götürecğim
altan motor dısında anadolu yakasında onerdıgınız servis var mıdır..
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
avadanlık selenin sol alt tarafındaki yan kapağı sökünce orda bir demir çubuk var onu da çıkarınca plastik muhafaza kapağının içinde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

soğutma sıvısını motorunun sağ kısmında marş motoru kısmının üst tarafında beyaz plastik tankı var seviyesini orda görüyorsun

Dediğin gibi yaptım plastiği söktüm ama yusuf yusuf ya kırılırsa kem küm. Neyse çıkardık avadanlığı ama adamlar ne düşünmüş ayar çekmiş helal olsun! Motor sıvısının kutusunuda gördüm ama ayar derecesini göremedim, minicik bir kutu zatı. Ve tam çıplak değil önünde bişiler var görüşü engelleyen. Şimdiki ihtiyacım rahat zincir temizliği için bir çözüm. Sehpa için vida taktırmayı ve bir sehpa edinmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Dediğin gibi yaptım plastiği söktüm ama yusuf yusuf ya kırılırsa kem küm. Neyse çıkardık avadanlığı ama adamlar ne düşünmüş ayar çekmiş helal olsun! Motor sıvısının kutusunuda gördüm ama ayar derecesini göremedim, minicik bir kutu zatı. Ve tam çıplak değil önünde bişiler var görüşü engelleyen. Şimdiki ihtiyacım rahat zincir temizliği için bir çözüm. Sehpa için vida taktırmayı ve bir sehpa edinmeyi düşünüyorum.

zincir temizliği için sprey temizliyicler var bugun kullandım ama hemen bitiyor:)10 tl çöpe gidiyor bunun yerine bazı benzin istasyonlarında satılıyor gaz yagı ile temizleyin ilk günkü gibi tertemiz oluyor:wiinkk:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
zincir temizliği için sprey temizliyicler var bugun kullandım ama hemen bitiyor:)10 tl çöpe gidiyor bunun yerine bazı benzin istasyonlarında satılıyor gaz yagı ile temizleyin ilk günkü gibi tertemiz oluyor:wiinkk:
Demek istediğim o değil. Zaten gaz yağı haricinde başka bişi kullanmam. Demek istediğim rahat temizlemek için ne yapmalı sehpa haricinde. Şimdilik kriko ile kaldırıyorum ama sıkıntılı oluyor.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Demek istediğim o değil. Zaten gaz yağı haricinde başka bişi kullanmam. Demek istediğim rahat temizlemek için ne yapmalı sehpa haricinde. Şimdilik kriko ile kaldırıyorum ama sıkıntılı oluyor.

benim motorun eski sahibinde sehpa vardı ondan motorda sehpa için gerekli aparatlar var ama sehpa yok,bir ara alacağım ama ne zaman bilmiyorum

yıllardır orta sehpalı motorum olsun istedim sırf zincir işi için bi türlü olmadı..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Bende ER6 Naked peşinde çok koştum ama 2 silindir dediler, etme dediler, eyleme dediler bin daha ver dediler, dediler dediler, kanıma girdiler...:)

Söylenebilecek en güzel şeyleri söylemişler :)
ER6 dediğiniz gibi 2 silindir olduğu için ses konusunda pek tatminkar etmiyor.
GSRde karar kılmamın nedeni; Oturduğum siteye böğüttüre böğüttüre girmek:queen:

Şaka maka sınıfında kusursuz diyebileceğimiz tek makina.:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
zaten genelde aynı ikilemde oluyor ınsanlar er6n gsr 600 seçiminde
ben cok temız bır gsr bulunca gsr almıstım sartlarımı asırı zorlayarak
yoksa er6 da cok iyi bı motosıklet..
az yakması şehir içinde 2 silindirin bence daha avantajlı olması gibi + ları var..
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
kawaların türkiyede servis ve ikici el sıkıntılarınıda göz önüne alın tercih sırasında bence...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar.
Bir er6n kullanıcısı olarak motorumdan çok memnunum.Sesten çok performansa önem veriyorum şuan.4silindire nazaran tabiki cılız kalıyor ama küçümsenecek bir sesi yok :)
gsr600 ün orj. egzosundaki homurdanmayı seviyorum..
gsr600 üm olsaydı emin olun exhaust taktırmazdım ...
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
€nergy;2040876' Alıntı:
Merhabalar.
gsr600 ün orj. egzosundaki homurdanmayı seviyorum..
gsr600 üm olsaydı emin olun exhaust taktırmazdım ...


valla bende katılıyorum bu görüşe kesinlikle orjinal egzozun sesi diğerlerinden iyi bencede..
akro, devil, leo...... hepsini dinledim GSRlar üstünde..

birde GSRtürkiye.org 'da hep muhabbeti geçen konu var egzoz ne için takılıyor? performans içinse powercommander, hava filtresi, headers vs. değişmesi lazımki bir işe yarasın, ses içinse eğer yinede orjinali daha iyi bence...... :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Egzozun susturucuyu değiştirebilirim belki... İçinide boşaltırabilirim.
Komple devil tüpde takabilirim... Belli olmaz pek :)
Bu arada bugün arkadaşım 267 km gördüğünü söyledi. power-filtre-buji-headers+yazılım... Anlıyacağınız dolu bir makine :)
Ama bu sürate ulaşmasına çok şaşırdım. Bir başkası olsa belki inanmazdım fakat "lan" kelimesini kullanmıyacak kadar saygılı, dürüst birisi olduğu için... :)

er6 ile gsr arasında yakıt konusunda çok çok bir fark yok bildiğim kadarı ile.
4 silindir her zaman iyidir :mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
er6 n için okuduklarımla ve gsr a yaktırdıklarımı dusununce fark oluyor:)
sehir içi gsr 6 6.5 litre yakarken er6n okuduğuma göre 4.5 litre yakıyormuş..
tabi performanslı kullanım vs. gibi faktörleri eşit değil ama yinede er6n az yaktığı bilinen bi gerçek..
ben motoru aldığımda üzerinde yoshi vardı ama belki bir dahaki bakımda orijinal egsozu takabilirim.
ancak ses ve farkındalığı arttırması açısından egsoz avantajlı bence:)

CanTR, bende yeni üye oldum gsrturkiye ye belki toplantılarda karşılaşırız..
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
er6 n için okuduklarımla ve gsr a yaktırdıklarımı dusununce fark oluyor:)
sehir içi gsr 6 6.5 litre yakarken er6n okuduğuma göre 4.5 litre yakıyormuş..
tabi performanslı kullanım vs. gibi faktörleri eşit değil ama yinede er6n az yaktığı bilinen bi gerçek..
ben motoru aldığımda üzerinde yoshi vardı ama belki bir dahaki bakımda orijinal egsozu takabilirim.
ancak ses ve farkındalığı arttırması açısından egsoz avantajlı bence:)

CanTR, bende yeni üye oldum gsrturkiye ye belki toplantılarda karşılaşırız..


sadece farkındalık katıyor zaten tek takıldığı zaman... forumda bi iki kez yazmıştım, gerçekten performans için yapıldığında egzoz hariç PC, headers değişimi, buji, hava filtresi, PC için düzgün bi map atılması gerekli bunlarında dyno ile kontrolü gerekli kabaca 4bin TL idi zamanında tüm işlemler...
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
4 Silindir hayali hepppp büyüledi.
Hep 4 silindirlere arkadan baktım.
Ybr125 ile yol alırken teyyyyyyy dedim
Ybr250 aldım, sabır dedim,
GSR600 aldım. Heyttt be dedim
Homur homur devillen devillendim
Yakar dediler, masraflı dediler, bi takım lastiği şu kadar dediler,
bakımdan şu fiyattan aşağı çıkamazsın dediler,dediler, dediler...
dedim ki çooookkk arkadan baktım bennn
Hem aldığın makina belli, işine geliyor ise al, yakıtsa sorun ybr125 al, lastikse sorun ybr125 al, bakımsa sorun ybr125 al...
Aldım Gsr600 çok memnunum iyiki almışım, nakedin kralı şuan TR de GSR
Fz6 yanında nakavt duruyor. Fz8 bilemem ama GSR750 onuda bilemem
Yakar da kaçar da, gülü seven dikenine katlanırda....
Memnunum, tavsiye ederim, edecemde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst