İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
Ben o motoru gordum coktan eledim hocam.
sahibi cok tatlı bir insan sevecen saygı deger güleryüzlü.
Fakat motoru biraz döküktü. Yag atmış motor üst kapaktan cok sıkıştırıyor herhalde zincir dişli seti istiyordu motor cok aşırı kirliydi her yeri yag pas icindeydi motoruna özen göstermeyen kişiden motor alamayız zaten.
Birkac sevmedıgım şeylerde vardıda nerdeyse 1 ay olacak unuttum vallaha.
Temiz banditte bulmak kolay degil.
sahibi cok tatlı bir insan sevecen saygı deger güleryüzlü.
Fakat motoru biraz döküktü. Yag atmış motor üst kapaktan cok sıkıştırıyor herhalde zincir dişli seti istiyordu motor cok aşırı kirliydi her yeri yag pas icindeydi motoruna özen göstermeyen kişiden motor alamayız zaten.
Birkac sevmedıgım şeylerde vardıda nerdeyse 1 ay olacak unuttum vallaha.
Temiz banditte bulmak kolay degil.