Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
2001 model gsf 600 s bandit 22 bin km de orjinal tekerleri dahi yıpranmadan 9 yılı tamamlamış kazasız boyasız bir bandit size ( satılıktır . fiyat 11 bin)



---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:40 ----------



Uploaded with ImageShack.us


şimdiye kadar bujisi ve yagı haricinde başaka birşeyi degişmemiş hatta tekerleri dahi patlamamıştır.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Daha önce banditin parçalarının bulunabileceği siteleri bulacağımı ilan etmiştim.Yaptığım araştırmaya göre birkaç tane suzuki-bandit sitesi bulunmaktadır. 1) http://www.wemoto.com/, 2) http://www.banditmania.co.uk/, 3 http://www.bikebandit.com/, 4) http://www.justbandits.com/, 5) http://www.chromeworld.com/, 6) http://www.louis.de/promotion/ersatzteile_suzuki.asp, 7 http://www.bigbike.de/index.php?seite=ersatzteile&marke=Suzuki,

Gördüğünüz gibi basit bir araştırma ile bandit parçalarının alınabileceği alışveriş sitelerini bulmak mümkün. Türkiye'de yoksa yurtdışında, özellikle İngiltere'de çok sayıda fan kulübü var, onlardan da ayrıca yardım istenebilir.

Bu sitelere ilave olarak,www.ebay.de nin arama motoruna sadece ''Bandit'' yazarak çok eski modellerinden tutunda en son üretilmeye başlanan 650S ve 1250S için de bir çok orjinal parça ve aksesuarını bulabilirsiniz.
Ben sadece yukarıdaki 2 siteden bir çok aksesuarını getirdim kendime,hiçte bir sorun çıkmadı.Bilmiyorum diğer marka ve modelleri ama gördüğüm o dur ki bu güzel Haydutlarımız için bir çok aksesuar ve parça mevcut,hatta diyebilirim ki buradaki nazlı ve sazlı dağıtıcıya bile gerek yok yedek parça anlamında :) :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Son yazdıklarınıza can-ı yürekten katılıyorum, buradakilere mahkum olmaya gerek yok, biraz ingilizce bir kredi kartı ile küresel alışveriş yapma imkanımız var. Bir ara Almaya'da açılan bir site ile temasa geçmiştim. Orası da her türlü bandit parçasını Türkiye'ye gönderebileceklerini söylemişti.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
28
slm banditciler, kullanicilarina bir soru sormak istiyorum, 650 banditin kronik bir sıkıntısı varmıdır,
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
6 aydır kullanıyorum ve 7 bin km'ye yakın yol yaptım;bunun büyük bir kısmını uzun yolda 2 kişi ile ve sadece 3 bin km'sini yazın sıcağında yaptık. Bu esnada herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Daha önce de belirtildiği gibi 20-25 yıldır üretilen bir model bandit. Bu topiğin başlarında da üretim tarihlerini ve yıllara göre yapılan değişimleri belirtmiştim. Kısaca; daha önce bir bandit kullanıcısının da vurguladığı gibi, bandit her geçen gün mükemmele doğru yol alan bir model olmuştur. Kış aylarında jikleyi çekerek çalıştırın. İşte, bence, tek kusuru budur. Kimileri yağ soğutmalı ve karbüratörlü olmasını "dezavantajmış" gibi lanse etmek için çaba harcıyor, bilir bilmez konuşmaktan başkaca bir şey değil bu. Bu kilo, beygir ve torkta elde edilebilinecek en iyi ahengi bandit yakalıyor. Uzun ömürlü ve toplam bakım maliyetini göz önünde bulundurduğumuzda, tercihler ve takipler arasında öne çıkıyor. Uzadı biraz,bağışlayın, bildiğim ve duyduğum bir müzmin sorunu yoktur.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
slm arkadaşalr şu an erken belki motor kullanmaya bundan uzunca evvel başlasam da düzenli oalrak ve viteşli bir motoru kullanamya 6 ay onceden başladım ve 8000 km yaptım ve bir sene içinde mıhtemelen 16 000-20 000 km civarı yaparım ilginçtir bandit s çok hoşuma gitti şu an için kullandığım motor 100 cc ve bana ait değil aslında ilk motorum olarak düşünüyorum banditi sizce nasıl olur ? yani 16 20k km civarı tek silindirden 4 silindire atlamak mümkün olur mu ?
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Size derhal cevap vereyim. Tabi ki 'mümkün olur'. Öncelikle bunun için bütçenizin uygun olması, yeteneğinizin olması, araç kullanmaya eğiliminizin olması, sonra da ve belki de en önemlisi sizi rahat bırakan, boğan, baskın olan, sizin yerinize her şeyi planlayan, düzenleyen, hayatınızın her alanını planlayan bir çift helikopter anne/babanızın olmaması halinde bandit gibi 600-650 cc'lik motosikletlere binebilir ve kullanabilirsiniz.

Bandit sürücüsünün hatalarını telafi edebilen bir motosiklettir, zira öyle dengeli, stabildir ki üzerindeki insana 'iğnenin deliğinden geçme hissini/sendromunu hissettirir; frenleri sağlamdır, çocukluk hastalıkları yoktur, evrimini neredeyse tamamlamış, kemale ermiştir. Siz üzerinde kendinizden eminseniz, gazı açabilir, agresifliğini tadabilirsiniz, hoş olmayan süprizler yoktur, orta devirlerde en güçlü ve düzenlidir. Şehir içinde fazer gibi yüksek devirde gitmez, bu nedenle gereksiz bağırtı duymazsınız. Bazıları çok yaktığını söyler ancak siz onlara inanmayın, çünkü onlar motosiklet kültürünu yeterince idrak edememiş kişilerdir ve banditi otomobiller ile kıyaslayan garip varyemezlerdir, unutmayın motosiklet bir hobi değil yaşam biçimidir ve tutkudur (Yakıt tüketimine dair bilgiler bu topikte vardir ve ayrıca bu tür bilgileri, bildiğiniz gibi, internetten bulmak mümkündür). Hobi olduğunu düşünenler yüzünden vergileri % 37'dir.

Kısaca; 250 cclik motosiklet kullandıktan sonra bandit aldım ve ilk kullanışımda Bursa'dan Istanbul'a geldim. Umarım aydınlatıcı olmuşumdur. Yukarıdaki bilgiler hem tecrübeye hem de kitabi bilgiye dayanmaktadır. Bunu yazıyorum çünkü mesnetsiz ve bilen bilmeyenlerin itirazlarının önüne geçebilmeyi umuyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
Size derhal cevap vereyim. Tabi ki 'mümkün olur'. Öncelikle bunun için bütçenizin uygun olması, yeteneğinizin olması, araç kullanmaya eğiliminizin olması, sonra da ve belki de en önemlisi sizi rahat bırakan, boğan, baskın olan, sizin yerinize her şeyi planlayan, düzenleyen, hayatınızın her alanını planlayan bir çift helikopter anne/babanızın olmaması halinde bandit gibi 600-650 cc'lik motosikletlere binebilir ve kullanabilirsiniz.

Bandit sürücüsünün hatalarını telafi edebilen bir motosiklettir, zira öyle dengeli, stabildir ki üzerindeki insana 'iğnenin deliğinden geçme hissini/sendromunu hissettirir; frenleri sağlamdır, çocukluk hastalıkları yoktur, evrimini neredeyse tamamlamış, kemale ermiştir. Siz üzerinde kendinizden eminseniz, gazı açabilir, agresifliğini tadabilirsiniz, hoş olmayan süprizler yoktur, orta devirlerde en güçlü ve düzenlidir. Şehir içinde fazer gibi yüksek devirde gitmez, bu nedenle gereksiz bağırtı duymazsınız. Bazıları çok yaktığını söyler ancak siz onlara inanmayın, çünkü onlar motosiklet kültürünu yeterince idrak edememiş kişilerdir ve banditi otomobiller ile kıyaslayan garip varyemezlerdir, unutmayın motosiklet bir hobi değil yaşam biçimidir ve tutkudur (Yakıt tüketimine dair bilgiler bu topikte vardir ve ayrıca bu tür bilgileri, bildiğiniz gibi, internetten bulmak mümkündür). Hobi olduğunu düşünenler yüzünden vergileri % 37'dir.

Kısaca; 250 cclik motosiklet kullandıktan sonra bandit aldım ve ilk kullanışımda Bursa'dan Istanbul'a geldim. Umarım aydınlatıcı olmuşumdur. Yukarıdaki bilgiler hem tecrübeye hem de kitabi bilgiye dayanmaktadır. Bunu yazıyorum çünkü mesnetsiz ve bilen bilmeyenlerin itirazlarının önüne geçebilmeyi umuyorum.

teşekkürler cevabınız için :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Size derhal cevap vereyim. Tabi ki 'mümkün olur'. Öncelikle bunun için bütçenizin uygun olması, yeteneğinizin olması, araç kullanmaya eğiliminizin olması, sonra da ve belki de en önemlisi sizi rahat bırakan, boğan, baskın olan, sizin yerinize her şeyi planlayan, düzenleyen, hayatınızın her alanını planlayan bir çift helikopter anne/babanızın olmaması halinde bandit gibi 600-650 cc'lik motosikletlere binebilir ve kullanabilirsiniz.

Bandit sürücüsünün hatalarını telafi edebilen bir motosiklettir, zira öyle dengeli, stabildir ki üzerindeki insana 'iğnenin deliğinden geçme hissini/sendromunu hissettirir; frenleri sağlamdır, çocukluk hastalıkları yoktur, evrimini neredeyse tamamlamış, kemale ermiştir. Siz üzerinde kendinizden eminseniz, gazı açabilir, agresifliğini tadabilirsiniz, hoş olmayan süprizler yoktur, orta devirlerde en güçlü ve düzenlidir. Şehir içinde fazer gibi yüksek devirde gitmez, bu nedenle gereksiz bağırtı duymazsınız. Bazıları çok yaktığını söyler ancak siz onlara inanmayın, çünkü onlar motosiklet kültürünu yeterince idrak edememiş kişilerdir ve banditi otomobiller ile kıyaslayan garip varyemezlerdir, unutmayın motosiklet bir hobi değil yaşam biçimidir ve tutkudur (Yakıt tüketimine dair bilgiler bu topikte vardir ve ayrıca bu tür bilgileri, bildiğiniz gibi, internetten bulmak mümkündür). Hobi olduğunu düşünenler yüzünden vergileri % 37'dir.

Kısaca; 250 cclik motosiklet kullandıktan sonra bandit aldım ve ilk kullanışımda Bursa'dan Istanbul'a geldim. Umarım aydınlatıcı olmuşumdur. Yukarıdaki bilgiler hem tecrübeye hem de kitabi bilgiye dayanmaktadır. Bunu yazıyorum çünkü mesnetsiz ve bilen bilmeyenlerin itirazlarının önüne geçebilmeyi umuyorum.

Bandit her halde ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Tertemiz makina! Ben ögrendim ki mevzu motosikleti nasıl kullandığın kadar motosiklete nasıl baktığındır da. Herhalde hiçbir zaman bu kadar 'temiz' bir motosikleti ol(a)mayacak!
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Tertemiz makina! Ben ögrendim ki mevzu motosikleti nasıl kullandığın kadar motosiklete nasıl baktığındır da. Herhalde hiçbir zaman bu kadar 'temiz' bir motosikleti ol(a)mayacak!

eğer böyle temiz naked bir bandit ülkemizde varsa en500 ümün üstüne 2000-3000 lira koyup almak isterim.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
bir kaç gün önce arkadasa maske almak için motortürkiye ye gittik kapatıyorlardı. tabi çok güzel motorlar vardı içimiz gitti :( benim gözüme bandit takıldı hmn sordum satılmış çok güzeldi motor bordo badit 1200s abs 2008 model 4500 km 12.500tl gibi bişey dedi :) fiyat o paranın 10da 1i bile bende olmadığı halde uygun geldi bilmem neden :) darısı başımıza diyerek ayrıldık oradan aklımız bandit te
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
96
[yt]W8roYs9JN4M[/YT]

3 Aydır ilk defa motoru çalıstırdım.

Inanin kulagimin pası silindi.:p

Malum bizim buralarda kar vardı.

Bu hafta iyi gidiyor.

Dayanamadım hemen aküyü baglayıp.

Calıştırdım.

Bandi´tin Ixil Egsoz ile çikardigi ses.

BUYRUN...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:54 ----------

[yt]DZgoVKzWIIc[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=DZgoVKzWIIc
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
bir kaç gün önce arkadasa maske almak için motortürkiye ye gittik kapatıyorlardı. tabi çok güzel motorlar vardı içimiz gitti :( benim gözüme bandit takıldı hmn sordum satılmış çok güzeldi motor bordo badit 1200s abs 2008 model 4500 km 12.500tl gibi bişey dedi :) fiyat o paranın 10da 1i bile bende olmadığı halde uygun geldi bilmem neden :) darısı başımıza diyerek ayrıldık oradan aklımız bandit te

12500'e vermezler, verirlerse sezondan dolayıdır. Bu kadar temizi bende var diyesim geliyor ama iyice bir temizlemek gerekiyor.İlanım malum yerde mevcut. Ciddiyseniz irtibata geçiniz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:14 ----------

eğer böyle temiz naked bir bandit ülkemizde varsa en500 ümün üstüne 2000-3000 lira koyup almak isterim.

Size satabilirim isterseniz. Tabi önce bir güzel temizlerim. Bu arada bunu sattıktan sonra bahsettiğiniz gibi bir 1200s bulursam alırım. Şöyle bir 12002lük vardı.http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-bandit-1200s-abs-li-14-500-tl-36656711/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
1200'lük o kadar ucuz olması, en azından benim için,mümkün değil gibi. Bu konu daha net ve sağlam bir bilginiz var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst