Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayatımdaki en büyük hatalarımdan biri de gs500 ümü satmaktı :pr::pr: çok özlüyorum O'nu :salut:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Aynen katılıyorum.Tabiri caizse tam bir katırdı.Bu kadar sorunsuz,ekonomik ve kullanışlı bir motora sahip olmadım şimdiye kadar.

sv 650 s almaya çok niyetlendim ama saçma sapan satıcı politikalarından ötürü vazgeçtim...

ama illa ki yine 1 tane gs500 alacam gibi...
şehir içi ve dışı için, sorunsuz...
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
::)))) 100km/4 lt ben de satma yanlısıydım yazdıklarınızı okuyunca vazgeçer gibi oldum abi 20 binde virago 535 var sizce deymez mi virago daha keyifli gibi geldi bana????
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
inanç ne gerenk var bu tarz atraksiyonlara ALACAKsan gs dursun öyle al nasıl olsa bıkacaksın sonra yine GS diye bağarcan bize Yürekçe gibi :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:53 ----------

Arkadaşlar Bursadan 2004 kasa 25bin kmde kazasız bir GS daha aldım.Ama bu sefer arkadaşıma :)
254834_10150217316926132_756211131_7142350_214992_n.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/89763-suzuki-gs-400-sanzuman.html

parça ihtiyacı olan mt dostlarına hediye edilecektir...


suzukı gs 400 500 ü olan arkadaşlar izlesinlerde biraz koltukları kabarsın :) bu alet (gs 400) tam 650 kg yükü 1976 model olmasına karşın tam 8 ay dağ bayır ,direndi ve taşıdı ama tabiki parça yetersizliğinden emekliye ayrıldı izleyin kendiniz görün :)

http://www.izlesene.com/video/400-cc-suzuki-buggy/2217361


http://www.izlesene.com/video/400-cc-suzuki-buggy-part-2/2258723 yapım aşamaları :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Bursa'yı neremden uydurdum onu anlayamadım ama motoru İzmir'den aldım arkadaşlar :D ...
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
Arkadaşlar merhaba.benim bir sorum alacak.2004 model gs 500 için alt motor yağı boşaltma civatası yalama oldu.nasıl bir çözüm önerirsiniz?
yağı boşalttım.makina yı bıraktım olece.alt karter kapağını söksem takarken sıvı conta ile mi kapatacağız yoksa kendi lastik contası varmı.yalama olan yere diş açtırmak lazım galiba.çözüm için önerilerinizi bekliyorum.iyi sohpetlerr
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Arkadaşlar merhaba.benim bir sorum alacak.2004 model gs 500 için alt motor yağı boşaltma civatası yalama oldu.nasıl bir çözüm önerirsiniz?
yağı boşalttım.makina yı bıraktım olece.alt karter kapağını söksem takarken sıvı conta ile mi kapatacağız yoksa kendi lastik contası varmı.yalama olan yere diş açtırmak lazım galiba.çözüm için önerilerinizi bekliyorum.iyi sohpetlerr

Aynen o şekilde sökeceksin alt karteri sıvıconta ile kapatırsan sorun olmaz.
Ayrıca sen izmit'tesin sende GS500 varda bizlerin neden haberi yok ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

Karter altında metal conta var sökünce problem yaşamazsın bu arada ;)
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
kardeşim çok saol.suzuki yi istanbuldan bir kardeşimizden aldık.sakaryada bir dostumun motoru.ben şuan honda 600 f kullanıyorum.1994 mavi suzuki var izmitte devil egzoz lu o senin miydi?
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
DOSTUM karteri söktüm.bide yağ filtresi nerde bu cihazın.bide yağ filitrsini nerden bulurum.fiyatı hakkında bilgin var mı.kazık yemiyelim.
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
gs 500 cüler herkes uyuyor mu? arka amortisörü yükseltmek için amortisör üzerindeki dişliyi cevirerek yapıyoruz dimi.bugün tüm gününmü motora ayırdım.her yerini söküp ayar yapıp taktım....sırada binmek kaldı.:)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Tolga sana facebook tan yazdım oradan yanıt verirsin diye buraya bakmadım.
Konuları okursan benim GS500 leri görürsün :)
bende 2004 10bin kmde vardı yaz başında sattım şuan 1999EX 17bin kmde var :D
Geçen ay sonuda izmir'den 2004 25bin kmde GS500 aldık.
Bu arada yağ filtresi egzost manifoldunun orta kısmındaki kapağın içinde bulunuyor :)
Ön amortisör oradan yükselmez sadece sertleşir :D Ayrıca o motor chopper değil niye yükseltiyorsunuz düşürsenize ..??

Ayar konusunda sorun yaşadığın takıldığın bir nokta v.s. olursa haberim olsun.Ayrıca çeşitli parçaları da elimde mevcut ;=)
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
ilkan arka amortisör çok alçak kullanan arkadaşım 190 boyunda.iki kişi binince tümseklerde altı değiyor.yağfilitresini söktüm.yarın yenisini alıcam.nerde bulurum.bide servis manuel kitapçığını bulabileceğim bir link yazarsan sevinirim.az da olsa anlarım biraz.4 yıl teknil lise motor 5 yıl otomotiv öğretmenliği okuyunca yapışıyo motorculuk insanın ruhuna:)

---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:46 ----------

motorun işini bitirince bi akşam gezelim motorlarla.bu gün sarı geçti yanımdan sahil yolunda izmitte o da çoık temiz gs 500 dü
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
O SARI BENDİM :)) BELKİ de başka yoktur o sarıdan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

Özür dilerim ben ön amortisör sandım.
Gs500 de ortasehpa sürtmesi yüklü durumda büyük bir sorun.Amortisörden daha çok egzosttaki sehpa istinaatını kestirip kısalatak kaynattırmak kesin çözüm oluyor.
İki motorumda da performans egzost taktırırken bu şekilde uygulama yaptırdım yoksa çok büyük risk iki kişi veya tek kişi viraja girmişim 170-180 km hız ile ufak bir esnemede arkamda kıvılcımlar görüyordum aynadan cart cart :D
Ancak ciddi bir esnemede sorun büyük olur fırlatıp atabilir bile :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

Bu arada benim şuan ki makine bu
Ayrıca sahil yolunda gördüğün:)

bikepics-2237233-800.jpg


bikepics-2237203-800.jpg


bikepics-2237207-800.jpg


bikepics-2237206-800.jpg


bikepics-2237232-800.jpg


bikepics-2237235-800.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
motorun çok güzelmiş nazar değmesin.bu motoru 2 sene önce sakaryada bir diş hekimi satıyodu o bu motor mu.deponun sol kısmında çok küçük bir göçük var minikçe.bakmıştım .bide dostum ban numaranı yazarmısın bir soru olduğunda fikrini almak isterim.yağ filitresininde cavabını bekliyorum senden iyi geceler
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Aynen öyle ama sakarya'da değil izmit'te olması lazımdı.Dediğin noktada bir fındık tanesi kadar iz var.
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
motoru bu akşam tamamladım.yağını değiştirince hem sesi hem 1.vites hızlanması manyak değişti.jilet oldu.Yeni conta yaptırdım.alt karter tıpasını değiştirdim.fakat yağ filitresi ni bulamadım.bidaki sefere kaldı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst