Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Yürekçe zaten yazılacağı yazmış.Bir iki şeyde ben ekleyeyim.Yaklaşık 13.000 km dir de ben kullanıyorum.Şu an 45.000km.şehir içerisinde hararet çok sıkışık trafikte ve yaz sıcağında Yürekçe'nin dediği gibi sibop şıkırtısına sebep oluyor,15-50 yağ kullanırsan oda kesiliyor.Scooterla gireceğin her delikten narin yapısıyla emektar gs de geçer merak etmeyin.Şehir dışındada yeterli keyfi verir.Parasının tamamen karşılığını verir,hatta çok daha fazlasını.Frenlere gelince,düzgün balata kullanırsanız fazlasıyla yeterlidir.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Yürekçe zaten yazılacağı yazmış.Bir iki şeyde ben ekleyeyim.Yaklaşık 13.000 km dir de ben kullanıyorum.Şu an 45.000km.şehir içerisinde hararet çok sıkışık trafikte ve yaz sıcağında Yürekçe'nin dediği gibi sibop şıkırtısına sebep oluyor,15-50 yağ kullanırsan oda kesiliyor.Scooterla gireceğin her delikten narin yapısıyla emektar gs de geçer merak etmeyin.Şehir dışındada yeterli keyfi verir.Parasının tamamen karşılığını verir,hatta çok daha fazlasını.Frenlere gelince,düzgün balata kullanırsanız fazlasıyla yeterlidir.

değil mi abi yaaa, sabit 30 la da gitsen aynı gzüellikte 198km le ile gitsen aynı güzellikte...
şaka değil, 198km hız...ve bu hız osmaniye gişelerden adana gişelere, oradan ücret ödeyip adanadan-mersin gişelerine.... tık yoktu şeytan kulağına kurşun...
adamlar ne makina yapmışlar yahu.
haaa 0-100km arası5,5saniye
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Valla ben geçenlerde bodrum yaptım,sadece wc ve benzin molası ile tık yok.:)Birtek afyon otobanına çıktığımda gişelerden çıkıp yapıştırdım hava çok sıcaktı ve çok uzun dip gaz gittim,birtek o zaman hafif tekler gibi oldugazı bir çıt aşağı çektim devam :) Ciğeri çok geniş meretin.:mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Önce er-5 araştırdım vazgeçtim. Daha sonra YBR250 veya COMET250 araştırdım. Şimdi de bir GS500(2001) sahibine teklifte bulundum. Bakalım sonuç ne olacak.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
resimlere baktım temiz motora benziyor.ama dediğin gibi işte 9 yıllık motor olunca insan ister istemez çekiniyor.
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
107
Bugün aşağıdaki linkteki motoru kullandım. Sürüşüne bayıldım. Fakat 2000 model olması ve yedek parça konuları beni düşündürüyor.
Ne dersiniz arkadaşlar bu motor alınırmı?
Acil cevap bekliyorum...
Yarına kadar motosiklet sahibine cevap vermem gerekiyor.
http://www.sahibinden.com/kacirmayin_tamamen_orjinal_kilometresinde_2000_model-85WQQaXQQ17325151WQQpXQQdisplayitem

Anlayan birine göster ...eğer okey verirse kesinlikle kaçırma...çünkü 2000 sonrası sanırım ispanyol fabrikasyon...2000 ve öncesi orjinal japon....
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Anlayan birine göster ...eğer okey verirse kesinlikle kaçırma...çünkü 2000 sonrası sanırım ispanyol fabrikasyon...2000 ve öncesi orjinal japon....

Takas için konuştuk. 3600TL üste istedi. Önce motora usta bakacak tamam derse 3500TL veririm dedim. Adam düşüneyim dedi:silent:Hala ses yok.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
şu gs500leri ne zaman topluyoruz yoksa topladıkta ben mi kaçırdım...:pale:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yaw bırak allah aşkına.ne pislik bi motor almışsın.
içimi dışıma çıkardı.iç organlarım yeni yeni düzeliyor akşamdan beri...
gs 500 ne güzeldi yaw:cherry:


akşam adrenalinden titreyen ebemdi di mi?
nannkörrrrrrrrrr :cherry::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 PM ----------

hem r hemde 100 cc cik eklendi herhalde

ayy pardon, bir de 2 silindircik daha :cherry:
yalnız arkadaşlar, dilerim ki hepiniz gönlünüzün makinalarına binersiniz. ben sevinçten içim kaynarken, kendimi tutmam gerektiğini bildiğim için zor tutuyorum.
inşallah hepinizin gönlüne göre olur :cat::rendeer:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
arkadaşlar karbüratörde iğnenin biri kırılmış nerden bulacağız bu mereti araştırdım ama hiç bir yerde yok.tornacıda yaptırmakta biraz kıllandırıyor insanı
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaşlar karbüratörde iğnenin biri kırılmış nerden bulacağız bu mereti araştırdım ama hiç bir yerde yok.tornacıda yaptırmakta biraz kıllandırıyor insanı

10002538.jpg


wemotoda bu tamir takımı satılıyor . fiyatı 15 sterlin +1-2 sterlin kargo

tornacının yaptığı nasıl olur acaba. conta da mı lazımdı.

istersen satın alırız abicim.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
hızır acil servis osmaniyeli kardeşim yetiş imdadıma.Halil bu tamir takımı aradığımız şey.conta da lazım bu takımdan 2 tane lazım bize

tornacıya yaptırmak riskli Halil hiç olmazsa bu garanti
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
hızır acil servis osmaniyeli kardeşim yetiş imdadıma.Halil bu tamir takımı aradığımız şey.conta da lazım bu takımdan 2 tane lazım bize

tornacıya yaptırmak riskli Halil hiç olmazsa bu garanti

tamam 2 paket mi alayım bundan yarın siparişini vereyim istersen .

yoksa tek contadan mı 2 tane
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst