Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
valla şansınıza küsün :).Benimki 4 gün sonra geldi.Çoktan taktım bile sorun bitti.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
BENİM DE SOL ÖN AMARTİSÖR KEÇESİ yıpranmış. cumartesi farkettim :( gel de bul şimdi. arkadaşlar nereden ve nasıl temin ettiniz? fiyat olarak bilgisi olan var mı?
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba ..10 yıl GS 500 kullandıktan sonra..sattım 600 lük 1000 lik makinalar kullandım...fakat 500 tadını ve ekonomisini bulamadım..şimdi GSR 600 ü satıyorum ..satılır satılmaz yerine çok temiz 1. sınıf bir GS 500 alacağım...kesinlikle orta sıklette bu makina harika..Kawasakiyede bindim ,,,hondanın 500 ne de bindim..asla ve asla GS 500 gibi olamazlar.....satlık makinanın linki.................................................

http://www.sahibinden.com/2006_model_cok_temiz-12WQQaXQQ14932621WQQpXQQdisplayitem...gerçekten 1. sınıf bir makinadır..satıp GS 500 alacağım ve sonsuza kadar GS 500...Tabi Cıbırı unutmamak lazım onun tadını hiç bir makina vermez..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Brezilyalı biri kendi grenaj uydurmuş motora ama çok güzel durmuş, paylaşayım dedim

gs500r3.jpg


gs500r.jpg


gs500r4.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:49 PM ----------

Ve GS500'de son nokta =)

ohags.jpg
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
44
ss veya race olmayan bir motora grenajla eksozla bu görünümü vermek, tahta kılıca krom boya atıp savaşa girmek gibi bişey.kardeşim naked nakedtır.tarzdır.
mesela alt resimdeki motor hintli.grenaj görünüş marka hepsi çakma.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Herkese merhabalar. Aranıza yeni katıldım. Sencer Abinin(Yürekçe) motorunu almış bulunuyorum:cherry:. Burda da geçtiği gibi keçe problemi hala devam ediyor. Hatta bugün Mersin-Adana arası gelirken problem biraz daha ileri boyutlara taşındı, ciddi miktarda yağ kaçırma var. Ön amortisörler gömük kalıyor ya da gereksiz yukarda kalıyor. Sanırım içindeki yağ oldukça azalmış. Ama başka bir problem var bununda amortisörden kaynaklandığını ümit ediyorum. Makinada gidonu bırakınca sağa çekiyor. Hemde baya fena. Bir an önce bu problemi çözmek istiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Herkese merhabalar. Aranıza yeni katıldım. Sencer Abinin(Yürekçe) motorunu almış bulunuyorum:cherry:. Burda da geçtiği gibi keçe problemi hala devam ediyor. Hatta bugün Mersin-Adana arası gelirken problem biraz daha ileri boyutlara taşındı, ciddi miktarda yağ kaçırma var. Ön amortisörler gömük kalıyor ya da gereksiz yukarda kalıyor. Sanırım içindeki yağ oldukça azalmış. Ama başka bir problem var bununda amortisörden kaynaklandığını ümit ediyorum. Makinada gidonu bırakınca sağa çekiyor. Hemde baya fena. Bir an önce bu problemi çözmek istiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

hayırlı olsun.keçe sorunu bendede var keçeyi aldım daha takmak nasip olmadı.


sağa çekme olayı biraz şüpheli geldi,umarım düşündüğüm şey değildi
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
hayırlı olsun.keçe sorunu bendede var keçeyi aldım daha takmak nasip olmadı.


sağa çekme olayı biraz şüpheli geldi,umarım düşündüğüm şey değildi

Teşekkür ederim. Keçeyi nerden aldığını söylermisin bende fena kaçırıyor. Sağa çekme olayını tam çözemedim. Şase eğriliği aklıma geldi ama böyle bir durum olsa zaten Sencer abi farkederdi. Yolda gelirken bir ara çok sıkmadan ama çekme yapamayacak kadar bıraktım gidonu. Kafa salladı. Baya moralim bozuldu. Şu keçeyi bir değiştirelim bakalım.:pale:. Sencer abi beni geri aradı zaten(Vardım mı diye) de ona sormayı unuttum. Yarın arayıp sorayım
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
keçeyi bi arkadaşım ingiltereden getirtti,adanayı boşuna arama derim yok çünkü
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Çok sağol. Bende Adana da bulabilirmiyim bilmiyordum. Zaten ölçülerine bakmak için önce sökmek gerekiyormuş. Senin keçelerle benimkiler aynı mıdır acaba? Aynı olma ihtimaline karşı senin keçelerin boyutlarını bana söyleyebilir misin?
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Tamam bunu aklımda tutucam. Sağol. Ayrıca sökünce de baktırrım belki model farklılığından değişmiş olabilir. Bahsettiğim dengesizlikle ilgili bişiler buldum yabancı forumlarda. Bir taraftan yağ eksilince motor özellikle dönüşlerde kararsızlaşırmış ve dengesiz olurmuş. Pazartesi motoru bırakcam. Söksünler bakalım bulabilceklermi uygununu bulamazlarsa sahibinden de bi adam buldum her ölçüde keçe var bizde diyo. Bakalım varmıymış:cherry:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
selam arkadaşlar gs 500 arıyorum feci bi şekilde.rüyalarıma girmeye başladı bu alet tam bi erkek motoru:) cbf 250 ye niyetlenmiştim ama 184 boya biraz küççük kaldı altımda ve yedek parçaları fecii pahalı.yaklaşık 5 aydan beri girmediğim forum okumadığım yorum bakmadığım ilan kalmadı öğrenci olduuğm için de rahat hareket edemiyorum:(ama 4500 tl ye kadar limitim war şu an.biliyorum belki yaz sonunu beklememgerekiyor fiyatların biraz oynaması için ama dayanacak vaktim kalmadı yaz bitio ve gezeceğim çok yer war:)arkadaşlardan emanet motor almaktanda bıktım.bi kaç 100 km sonra sürdüğüm motora(örn. xt 600) lada duygusal bağ kuruyorum:)) ama gönlüm hala gs 500 de..bana yardımcı olun lütfen tanıdığınız bildiğiniz bindiğiniz temiz bi gs 500 varsa 4500 tl ye kadar talibim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst