Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
Arkadaslar, acil ihtiyacimdan dolayi motorumu 5500 YTL'den birakmayi dusunuyorum. Ilgilenen arkadaslar beni arayabilirler. Irtibat bilgilerim ilanin oldugu yerde var. Direk linki: http://www.sahibinden.com/2004_mode...ul_aksesuarliWQQaXQQ7684339WQQpXQQdisplayitem

gerçekten temiz ve güzelmiş.fiyatı da bence çok uygun.ihtiyacım olsa alırdım valla.alanada satanada hayırlı uğurlu olsun.sende sıkma canını durumun düzelir daha iyilerini alırsın inşallah.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Öncelikle GS500 kullanıcılarına ve tüm MT ailesine selamlar..1993 Model Suzuki GS500.. 23 bin km'de.. orjinal km'si.. Sizce nasıldır, yakında inşAllah sahibi olacağım.. Ne önerirsiniz arkadaşlar.. Görüşlerinizi alabilir miyim? Saygılar
 
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
28
gerçekten temiz ve güzelmiş.fiyatı da bence çok uygun.ihtiyacım olsa alırdım valla.alanada satanada hayırlı uğurlu olsun.sende sıkma canını durumun düzelir daha iyilerini alırsın inşallah.

Teşekkür ederim. :)
Bugün GS 500'ü tanıyan ve değerini bilen 2 arkadaş motoru görmek için geldiler, baktılar, incelediler, beğendiler, ve kaparo bırakıp gittiler. En kısa zamanda da alım satımını yapacağız ve motoru teslim edeceğim. Biliyorum ki en azından motorum onu severek kullanacak kişilere gidiyor. İyi günlerde kullansınlar inşallah.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Teşekkür ederim. :)
Bugün GS 500'ü tanıyan ve değerini bilen 2 arkadaş motoru görmek için geldiler, baktılar, incelediler, beğendiler, ve kaparo bırakıp gittiler. En kısa zamanda da alım satımını yapacağız ve motoru teslim edeceğim. Biliyorum ki en azından motorum onu severek kullanacak kişilere gidiyor. İyi günlerde kullansınlar inşallah.

senin motora niyetlenmiştim bnde para haftaya hazır olucaktı nasip artık:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Teşekkür ederim. :)
Bugün GS 500'ü tanıyan ve değerini bilen 2 arkadaş motoru görmek için geldiler, baktılar, incelediler, beğendiler, ve kaparo bırakıp gittiler. En kısa zamanda da alım satımını yapacağız ve motoru teslim edeceğim. Biliyorum ki en azından motorum onu severek kullanacak kişilere gidiyor. İyi günlerde kullansınlar inşallah.

Hayırlısı İnşallah güzel güzel Kulanırlar, Ben de niyeti bozdum Bu aletlere, Ben murat mesajda attım sana, Elimde nakit olmadığı için şimdilik şansıma küseyim mi :)
Arkadaşlar Sahibinden bir ilan gördüm, Benim yarı çinli Bisanı takasa sayacak, Kalanıda nakit olarak anlaşacağız. Yaklaşık 5000 ytlye mal olacak bana, Bu ilandaki motorla ilgili bilginiz kulağınıza gelen dedikodusu varmı acaba, alta linkini veriyorum. Haberlerinizi bekliyorum arkadaşlar...

http://www.sahibinden.com/suzuki_20...WQQaXQQ7828059WQQpXQQdisplayitem?keyword=2000
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
23
usta satışını ver satışını al ( devir işlemlerini tam yap sonra uğraştırmasın!!)Şahsi fikrim motor diri duruyor ancak arka sinyal , stop tasarımı iice eskidi.
Allah hayırısını nasip etsin.:)
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
26
selam arkadaslar bende 2004 model gs500 ümü satıyorum.bu sitede ilanını verdim.ilgilenenlere duyurulur.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı İnşallah güzel güzel Kulanırlar, Ben de niyeti bozdum Bu aletlere, Ben murat mesajda attım sana, Elimde nakit olmadığı için şimdilik şansıma küseyim mi :)
Arkadaşlar Sahibinden bir ilan gördüm, Benim yarı çinli Bisanı takasa sayacak, Kalanıda nakit olarak anlaşacağız. Yaklaşık 5000 ytlye mal olacak bana, Bu ilandaki motorla ilgili bilginiz kulağınıza gelen dedikodusu varmı acaba, alta linkini veriyorum. Haberlerinizi bekliyorum arkadaşlar...

http://www.sahibinden.com/suzuki_20...WQQaXQQ7828059WQQpXQQdisplayitem?keyword=2000

motoru açılmış conta izleri var.büyük ihtimalle rektefe oldu,boyada var gibi beni dinlersen 1000 lira daha koy aCELE ETME 2004 alırsın yeni kasa temiz 5500 6000 e alırsın,ama illa bunu alacam diyosan verecen fiyat 3500 olsun kuruş fazla verme sana tavsiyem
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
motoru açılmış conta izleri var.büyük ihtimalle rektefe oldu,boyada var gibi beni dinlersen 1000 lira daha koy aCELE ETME 2004 alırsın yeni kasa temiz 5500 6000 e alırsın,ama illa bunu alacam diyosan verecen fiyat 3500 olsun kuruş fazla verme sana tavsiyem

Sağol kardeş dediğin doğru kaç kişiye sordumsa aynını dedi. 3500 den fazla verme dediler. Benim mmotorun üstüne 1000 ytl daha isterse olur 2500+1000 zaten viteslinin acemisi sayılırıö.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bi motor şiddetle tavsiye ederim ama bu motoru gözüm tutmadı,dediğin gibi 1000 lira ver üste verirse,önce götür bi göster motorcuya seni bi 2 3 yıl idare ederse al ,mekanik olarak problem pek açmaz motor bildiğin kaya,taş gibi sağlam gs 500 ü iyi bilirim,çoooook motor kullandım ama gs 500 safmı saf orjinal japondur. hemde en ufak vidasından kablosuna kadar.dediğim gibi sen sabret 2 3 ay sonra al yüksek model al:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Çok güzel bi motor şiddetle tavsiye ederim ama bu motoru gözüm tutmadı,dediğin gibi 1000 lira ver üste verirse,önce götür bi göster motorcuya seni bi 2 3 yıl idare ederse al ,mekanik olarak problem pek açmaz motor bildiğin kaya,taş gibi sağlam gs 500 ü iyi bilirim,çoooook motor kullandım ama gs 500 safmı saf orjinal japondur. hemde en ufak vidasından kablosuna kadar.dediğim gibi sen sabret 2 3 ay sonra al yüksek model al:cat:

Sağol dostum gidip bakamadım bugün, telden konuştuk adamla, motorcuyuz herşeyini biliriz oraya gelip bizi üzme dedik varsa sıkıntısı anlat, sekaman falan değişimiş egzantiriğ gerilmiş falan dedi, Usta bir motorcu arkadaşlar yarın ziyaret edeceğiz. Çetin bir pazarlık olacak bu, Fiyat konusunda anlaşırsak alabilirim yok yapmazsa önümüzdeki maçlara bakacağız.


Ha bu arada metallord arkadaşımla tanıştım. Kendisi ve hanımı çok hoşsıhbet ve iyi biri, makinasıda çok güzel problemsiz bir makina, fiyatta anlaşamadık inşallah ikimiz için ilerde hayırlısı olur. Şimdi Murat arkadaşımızın biraz yüzü kızarsın, Arıyorum bana 7000 çekiyor, Sahibindene ilan koyu 6800 şim bu arkadaşıma kırk katırmı kırk satırmı reva görelim ne dersiniz :queen::bounce:

Merhaba arkadaşlar :)
Bende aranıza katıldım, Takas yaparak motoru satın aldım, Çağlayandaki motoru aldım, Motora ufak tefek makyaj yapmak ve arka lastiği değiştirmem gerek başkada sıkıntısını görmedim, Motor sekman değiştirmiş ama sesi falan harika, Egzostanda bir ses çıkıyor ki mükemmel, Pazartesi salı işlemleri biter :)
Motor 1.5 sne yatmış arkadaşlar, o yüzden güzel bir bakımdan geçmiş,
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
11
selamlar ben mustafa aranıza yenı katıldım ve bende bugun yarın bır gs 500 alıyorum allah kısmet ederse.bu topıgı acan arkadasa ve degerlı bılgılerı veren gereklı sıtelerı fotoları vs yollayan herkese tesekkurler.ben su anda kanunı seyhan 250 chopper kullanıyorum bırden ıcımde bır enduru kullanma ıstegı alevlendı ama sonunda naked bır motora gecmeye karar verdım.naked a gecme ıstegımıde gs 500 alevlendırdı cunku cok şık ve guclu bır motor sehır ıcı ve ortalama surat seven benım gıbı kısıler ıcın ve bır cok sey ıcın gercekten guzel ve fıyat olarakta en cazıp bır makına olduguna karar verdım.bu actıgınız ve paylastıgınız fıkırler sayesındede artık yenı motorumun gs500 olduguna kara verdım.
bu arada halen kanunı seyhan motorum duruyor yenı baslayan bır arkadasınıza tavsıye ederım ve bulmus oldugum gs500 ü almak ıcın satmak zorundayım bu yuzden fıyatını makul tuttum.sahıbınden com.daılan numarası9395893 tur.
ıstanbullu arkadaslarlada yuzyuze tanısmak ısterım.ben fatıh ılcesındeyım.
tum motorcu arkadaslara sevgıler
 
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
28
Teşekkür ederim. :)
Bugün GS 500'ü tanıyan ve değerini bilen 2 arkadaş motoru görmek için geldiler, baktılar, incelediler, beğendiler, ve kaparo bırakıp gittiler. En kısa zamanda da alım satımını yapacağız ve motoru teslim edeceğim. Biliyorum ki en azından motorum onu severek kullanacak kişilere gidiyor. İyi günlerde kullansınlar inşallah.

Arkadaslar, bugun itibariyle canim cicim biricik mavi boncugumun noter satisini yapip anahtarlarini yeni sahibine teslim ettim. :( Alan arkadas onu iyi gunlerde kullansin, ve birlikte cok keyifli, sorunsuz kazasiz belasiz geziler yapsinlar insallah. Elimden geldigince, dilim dondugunce mavi boncugun huyunu suyunu her seyini anlattim, gosterdim... Yeni motosiklet almayi dusunmedigimden yaninda brandasini, disk kilidini, zincir yagini, yikama sampuanini, vs. vs. onunla birlikte kullandigim her seyi verdim. GS 500'un service manual'ini de CD'ye yazip verdim... Bi tek kendi kiyafetlerim kaldi, onlar da dursun bakalim... Ama gel gor ki, vakit ayrilik vakti olunca cok duygulandim, az kalsin aglayacaktim... :( :salut:

Dur bakalim, ayrilik zamani daha yeni basliyor... :pale: :salut:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlısı olsun diyelim...
bence ayrılık çok uzun sürmez yakında başka bi motorla devam edersin gibime geliyo arkadaşım...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
hayırlısı artık

Arkadaslar, bugun itibariyle canim cicim biricik mavi boncugumun noter satisini yapip anahtarlarini yeni sahibine teslim ettim. :( Alan arkadas onu iyi gunlerde kullansin, ve birlikte cok keyifli, sorunsuz kazasiz belasiz geziler yapsinlar insallah. Elimden geldigince, dilim dondugunce mavi boncugun huyunu suyunu her seyini anlattim, gosterdim... Yeni motosiklet almayi dusunmedigimden yaninda brandasini, disk kilidini, zincir yagini, yikama sampuanini, vs. vs. onunla birlikte kullandigim her seyi verdim. GS 500'un service manual'ini de CD'ye yazip verdim... Bi tek kendi kiyafetlerim kaldi, onlar da dursun bakalim... Ama gel gor ki, vakit ayrilik vakti olunca cok duygulandim, az kalsin aglayacaktim... :( :salut:

Dur bakalim, ayrilik zamani daha yeni basliyor... :pale: :salut:

Bilal kardeşim hayırlısı olsun,Üzme kendini, bu kadar motorunu sevdiğini bilmiyodum, Umarım daha cimcimesini alırsın inşallah.
Servis cd side neki nerdn buluruz :):p
 
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
28
Bilal kardeşim hayırlısı olsun,Üzme kendini, bu kadar motorunu sevdiğini bilmiyodum, Umarım daha cimcimesini alırsın inşallah.
Servis cd side neki nerdn buluruz :):p

Ihtiyar arkadas sagoulsun gectigimiz yil bu topic'in galiba 14.uncu sayfasinda linkini eklemisti. Ben kendim de daha once o kadar aramama taramama ragmen bulamamistim. Ihtiyar arkadastan alinti, buyrun :)

GS 500 repair manual lazım olanlar indirsin.Tarafımdan yüklenmiştir.

http://rapidshare.com/files/5856647...9_Repair_Manual_RepairManualClub.com.pdf.html
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Ihtiyar arkadas sagoulsun gectigimiz yil bu topic'in galiba 14.uncu sayfasinda linkini eklemisti. Ben kendim de daha once o kadar aramama taramama ragmen bulamamistim. Ihtiyar arkadastan alinti, buyrun :)

Yav bu rapid tarz değiştirmiş bir türlü inderimiyoırum, semvolleri yazıyorum 8 tane var 4 tanesi yazlıabiliyor anladımsa hayabusa olayım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst