Suzuki DL650, BMW F650GS

Suzuki DL650 mi BMW F650 GS mi ?


  • Kullanılan toplam oy
    41

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Merhaba arkadaşlar. 650cc lik bir enduro araştırmasındayım Bana asagıdaki motorlardan hangisini önerirsiniz....
Suzuki DL650, BMW F650GS arasında kaldım.


1: Boy 1.65,bunu dikkate alınız lütfen en önemli durum
2: %40 asfalt ve uzun yol. %60 starbilize yol. bozuk yollarda rahat ve peformanslı kullanım
3: Uzun yolda konforlu olsun. Titreşim olmamalı..
4: Servis ve yedek parca fiyatları katlanılabilir durumda olacak.
5: 2 motor için de kronik sorun duymadım. Kronik sorunları varmı.?
7: Sürat takıntım yok. Zaman zaman otobana cıktıgımda 120-130 km gibi hızlarda guven vermeli.

Bu konularda bana yardımcı olursanız, açıklamalarınız yanı sıra anketide işaretlerseniz memnun olurum şimdiden tesekkürler.
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Stabilize yol ve boy sorununu dikkate almazsak DL 650.
Titreşim ve parça fiyatlarını dikkate almazsak da F650.

İşiniz zor, bir şeylerden feragat etmeniz gerekecek gibi görünüyor.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
125
%40 asfalt, %60 stabilize gibi bir kullanım planınız varsa DL'yi aklınızdan çıkarın derim. Zira bir enduro'dan bahsediyorsunuz. %60 ciddi bir oran. Arazi kabiliyeti daha yüksek olan 640 adv ya da xtz660 tenere (bunlarda da boy kurtarmayacak muhtemelen, ama bunun için çeşitli çözümler var) gibi seçenekler daha gerçekçi olacaktır. Ama sadece bu iki seçenek söz konusuysa f650gs derim
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
85 cm sele yüksekliği ile DL650 bizim gibi 1.65-1.70 boyunda adamlar için handikap...F650 GS daha doğru bir seçim olacaktır...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Atladığımız mevzu boy 1.65.. Bu motorların her ikisi de hatta önerilen Tenere, 640Adv yi bu arkadaşımızın konforlu ve güvenli sürmesi imkansız. Enduro tarzında güvenli ve konforlu sürebileceğinizi düşündüğüm tek motor F650CS.

Buradan boyunuzu ve iç bacak boyunuzu girip seçtiğiniz motosiklet üzerinde iken ayaklarınızın yere basma durumunuzu görebilirsiniz.

http://cycle-ergo.com/
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
1-1.65 boy ile her iki motosiklette uygun değil sana.
2-Asfalt yol için V-strom,stabilize için f 650 GS derim.
3-Uzun yolda her ikiside konforludur.
4-V-strom un yedek parça ve servis ücretleri daha makul.
5-V-stromda benim kullandığım yıllarada(2006-2007)buji yakma sorunu vardı.Bilhassa nemli havalarda motoru çalıştırıp iki çizik kadar ısınmadan stop ederseniz,bir daha çalıştırmak mümkün olmuyordu.Bujilerin sökülüp temizlenmesi yada yenisi ile değiştirilmesi gerekiyordu.
6-Sürat konusunda otobanda her ikiside 180 i rahat ve konforlu bir şekilde görür.
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Evet malesef boy durumu sıkıntı, F650 GS nin sele alçaltıldığını okudum bu şekilde kullanan varmı acaba ?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Alçak seleler var evet. Süspansiyonu en düşük konuma getirip alçak sele yaptırırsan bir ihtimal kullanabilirsin. Ama bacak boyun gerçekten önemli bu durum için
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
F650 derken sıfır km ve iki silindirli olandan mı söz ediyoruz yoksa tek silindirli eski modelden mi ?
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
1)F 650 GS Hangi kasa (Tek Buji,Çift Buji?)2008 sonrası ve öncesi
2)Bmw nin sorunsuz modellerinden biri 650 CS SCARVER 50beygir 62 tork.2004 son üretim ve 2005ler çift buji(2sparks)titreşim daha az.yakıtta.iyi ABS ELCİK ISITMA BOY sorunu YOK
hem tura hemde araziye birazcık girer.her ne kadarda enduro sınıfına sokmuşlarsa.:cat:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
değerli dostum 1. 70 boyumla KTM hariç kullanmadığım enduro kalmadı diyebilirim... f650gs,r1150gs,r1200gs (test) dl650, transalp vb. size tavsiyem f650gs dir, ister yeni kasası isterse eski kasası ... dl650 almıştım ve şehir içerisinde bir kaç denemeden sonra fazla risk almak istemediğim için değiştimek zorunda kaldım...bu boy ile f650gs ve transalp xl700(şuan kullanıdığım) alçak seleli modeli işinizi görür ama transalp de ayak burunlarınızın yere temas etmesini beklemeyin yeterli tecrübeniz varsa tek ayağınızı yere koyarak çok rahat kontrol edebilirsiniz, yok ise işiniz zor....
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
42
1: Boy 1.65,bunu dikkate alınız lütfen en önemli durum (Kesinlikle F650GS)
2: %40 asfalt ve uzun yol. %60 starbilize yol. bozuk yollarda rahat ve peformanslı kullanım (Kesinlikle F650GS)
3: Uzun yolda konforlu olsun. Titreşim olmamalı.. (F650GS)
4: Servis ve yedek parca fiyatları katlanılabilir durumda olacak. (F650GS)(Bakım aralığını bir düşün)
5: 2 motor için de kronik sorun duymadım. Kronik sorunları varmı.? (F650GS)
7: Sürat takıntım yok. Zaman zaman otobana cıktıgımda 120-130 km gibi hızlarda guven vermeli. (F650GS)

duygusal davranmış olabilirim (3.maddede) ama GS al pişman olmazsın diyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst