Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Arkadaslar

Lastık konusunda kafam bunaldı. Ufak bir anket mı acsak.? Hem off hem on road hangi lastıgı almalıyım. En ıyı bılen arkadaslar ılk uc alternatıfı sayabılır mı?

Selamlar

Michalen Anakee al ... :cat: Bu konu üzerine çok kafa yordugunu biliyorum . Güven bana ...
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
18
Onları eğitmek den zor bişi yok. Uzak durmaya calısacaksın ...

uzak duramadım bu sabah barboros bulvarından aşağı inerken yanında geçtiğim durmayan ve yanaşmamış ve sinyalsiz taksinin kapısını açan bayan beni 3 metre uçurdu durup yardım eden tüm motorcu arkadaşlara teşekkür gören hiçbir motorcu durmamazlık etmedi hepsine tsk
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
uzak duramadım bu sabah barboros bulvarından aşağı inerken yanında geçtiğim durmayan ve yanaşmamış ve sinyalsiz taksinin kapısını açan bayan beni 3 metre uçurdu durup yardım eden tüm motorcu arkadaşlara teşekkür gören hiçbir motorcu durmamazlık etmedi hepsine tsk

Çok gecmıs olsun onemli bır seyın yoktur umarım..

Selamlar
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
ss350 arkadaşımıza gecmış olsun hepimiz aynı kazalarla gün icinde defalarca
karşılaşıyoruz !!!!!!!!!!!!!!


murat (TRADER)selam
ya sendemı hala hangi lastık dıye soruyosun ???????
sana tarıfte bulunmak sanki bıraz tereciye tere satmak gibi olucak murat :)))))
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
ss350 arkadaşımıza gecmış olsun hepimiz aynı kazalarla gün icinde defalarca
karşılaşıyoruz !!!!!!!!!!!!!!


murat (TRADER)selam
ya sendemı hala hangi lastık dıye soruyosun ???????
sana tarıfte bulunmak sanki bıraz tereciye tere satmak gibi olucak murat :)))))


Tamer abi sorma kafam karısıyor cok okudukca. Aslında hiç araştıran biri değilimdir bilirsin ama motor işi böyle detay bir iş...

Yanına uğrayacağım abi kısmetse bir kaç gün içinde...

Selamlar
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
uzak duramadım bu sabah barboros bulvarından aşağı inerken yanında geçtiğim durmayan ve yanaşmamış ve sinyalsiz taksinin kapısını açan bayan beni 3 metre uçurdu durup yardım eden tüm motorcu arkadaşlara teşekkür gören hiçbir motorcu durmamazlık etmedi hepsine tsk


buyuk gecmıs olsun kardesım . Aynı olay 3-5 gun once benımde basıma geldı adamın kapıyı acacagını anladım benı gore gore kapıyı actı bende tak diye durdum . 10 cm kaldı ama ben zaten bilerek yaptım . Sonra ozur diledi ... Ozur neyi çözerki herkesi dikkatli olmaya davet edıyorum ... Özellıkle şehir icinde hız yapmayın dostlarım...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Çok geçmiş olsun. Şehir içi her açıdan çok tehlikeli. Aman dikkat diyorum. Allah cümlemizi kazadan beladan korusun.

Görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gs 500 de girse aranıza olmaz mı???ama jawamıda getırırımmmm
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
Merhaba,
Dün itibari ile DL 650 sahibiyim. Motosikletim 2005 model ve 12.000 km'de. Bugün ufak bir tur attım ve ne kadar doğru bir iş yaptığımı anladım. Cevaplarınız ve yönlendirmeleriniz için teşekkürler.

Motosiketime ne ekleyemem gerekiyor diye bakarken aşağıdakini buldum. Bu kadar olmasa da bazı aksesuarları almayı düşünüyorum.
http://public.fotki.com/Rbertalotto/motorcycle/v-strom/
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Merhaba,
Dün itibari ile DL 650 sahibiyim. Motosikletim 2005 model ve 12.000 km'de. Bugün ufak bir tur attım ve ne kadar doğru bir iş yaptığımı anladım. Cevaplarınız ve yönlendirmeleriniz için teşekkürler.

Motosiketime ne ekleyemem gerekiyor diye bakarken aşağıdakini buldum. Bu kadar olmasa da bazı aksesuarları almayı düşünüyorum.
http://public.fotki.com/Rbertalotto/motorcycle/v-strom/

arkadşım hayırlı olsun kazasız saglıklı sürüşler dilierim
aksesuarla ilgili bır ihtiyacacın olursa yardıncı olmak istrim
(koruma demırı arka canta vs gıbı)

herkese hayırlı haftalar dılerım
bıraz soguk ama saglık sızınle olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@batris Hayırlı olsun. Güle güle kullan. Allah kazadan beladan korusun.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
Güzel dilekleriniz için teşekkürler.

Motosikletimde koruma demiri, alt koruma ve arka çanta mevcut. İlerleyen günlerde elcik koruma almayı düşünüyorum. Belki elcik ısıtma da taktırabilirim.
Görüşmek üzere .
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
batris, elcik koruma ve elcik ısıtmayı nerden temin edeceksin ???
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
Batris bu konuda sana Altan motor yardımcı olacaktır.
Tamer abi ne oldu bizim elcik ısıtmalar.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
nurkan cım selam !!!
ellık ısıtma var elımızde saıto marka şu an 5 adet kaldı ama ardı da yolda 10 şubat gıbı gelıyor
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
18
arkadaşlar tsk dizliğim yoktu biraz dizimin kenarı ağrıdı birde vucudumda biraz ezikler 30 km giderken arkadaşlar kask mont olmasa bilemedim bundan sonra dizlikte var full koruma buarada
batris hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst