- Katılım
- 23 Tem 2005
- Mesajlar
- 454
Arkadaslar
Lastık konusunda kafam bunaldı. Ufak bir anket mı acsak.? Hem off hem on road hangi lastıgı almalıyım. En ıyı bılen arkadaslar ılk uc alternatıfı sayabılır mı?
Selamlar
Michalen Anakee al ... :cat: Bu konu üzerine çok kafa yordugunu biliyorum . Güven bana ...