Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
kramp 59 kardeşim bak şimdi aklın yolu birdir.TA karbüratör-v strom enjeksiyon
TA su soğutmalı,V strom su ve yağ soğutmalı..Vstromla kros yapmadıktan sonra araziyede giriyorsun caddede de reys gibi gidebiliyorsun.Vstrom 650 cc 70 beygir,TA 650 cc 50 beygir...Ha bir de TA tel cantlı ve şamlelli,V strom aliminyum spor cant şamlelsiz.Patladığında lastik sökmeden spreyle hallediyorsun...Ben sıfır TA alacaktım vitrinden çıkarttım sonra vazgeçtim.Ama yanlış anlaşılmasın TA kötü demiyorum ben bir TA hayranıydım...Bilmem anlatabildim mi? Vstrom tamı tamına 100 km de 4 lt yakıyor.TA için 6 diyorlar...karar senin..sevgiler sunuyorum:rendeer:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Honda ile Suzuki yedek parça konusunda eşit sıkıntı yaşarsın eğer yaşayacaksan,ne eksik ne fazla..

Ancak Honda'nın sarf malzemeleri hariç diğer tüm yedek parçaları Suzuki'den pahalı.
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Arkadaslarımın soylediği gibi yedek parcada sorun olmaz diye dusunuyorum . Ben motorumu 2. el aldım zaten arıza falan yok yag ve hava filtresi ki cok onemli ikisi 80 YTL gibi bişi tutuyor. Kapartası ıcınde korucuyular var dusmeye karsı % 100 koruyor . Tabiii allah kaza bela vermesin oyle bir durumda ne olur bilmiyorum ama ben su ana kadar kullanıcısını yolda bırakmış bir DL ne duydum ne gordum ... Nazar değmesinnnnn ...:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Selamlar

Bayramın 3 ve 4 uncu gunlerı motorumla 850 km lik yol yaptım. Gezı ayrıntılarını daha sonra buraya yazacağım. Makinemde en ufak bir sorun çıkmadı. Ayrıntıları daha sonra aktaracagım
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Selamlar

Bayramın 3 ve 4 uncu gunlerı motorumla 850 km lik yol yaptım. Gezı ayrıntılarını daha sonra buraya yazacağım. Makinemde en ufak bir sorun çıkmadı. Ayrıntıları daha sonra aktaracagım

Kardeş ayrıntıları sabırsızlıkla beklıyorum . Birde en cok merak ettiğim yakıt ne kadar yaktın bende aldıgım gunden bu gune yaklasık 1000 km yol yaptım ve 150 YTL lik benzin doldurdum depoma yani 3 kez full ledim . Ama gelen kullanımım sehir ici oldu ...
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
Trader valla hep kendine geziyorsun bize hiç haber vermiyorsun. Yediğin içtiğin senin olsun gördüklerini anlat bari
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Trader valla hep kendine geziyorsun bize hiç haber vermiyorsun. Yediğin içtiğin senin olsun gördüklerini anlat bari

İşlerim sebebi ile detayı daha sonra yazayım.. Kalmalı bir organizasyonda iki arkadaş aşağıdaki guzergahı izledik. Toplam 850 km lik bir yol.. Gezi notlarını daha sonra yazacagım:)

Selamlar

 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Arkadaşlar benim hayalimdeki motor dl 650 askerliğim bitsim alıcam dıyodum (Şafak 45) hem fuar yaklasıyo bakarım dıyodum ama Transalp yakın arkadaşımın transalp ı var ve benımde kanıma gırmeye calısıyo.. özellikle sevis ve yedek parça konularını öne sürüyo bide tüm transalpçıların söyledikleri şeyler işte klasik dağda bayırda gidersin falan.. dl 650 de yedek parça ve servis sorunu yaşarmıyım?

DL ile birlikte Versys e de bi bak istersen derim. :cherry:

TA nın artık geliştirilme zamanı geldi , geçiyor bile...

Hondanın pamuk elleri cebine atıp , güncel bir motor yapması gerekiyor.:bounce:

Versys 650 için , her zaman Z MOTO eksi faktörü olmasına rağmen yine de bir bak derim...:queen:

ANcak bana sorarsan DL derim..... :cat: :cat: :cat:

Ancak yurt dışında yaşasam veya kawasaki türkiyede adam gibi bir distirbütörde olsa ve satış sonrası hizmetleri kaliteli olsa bence bu piyasayı çok sallar....:wiinkk:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Z moto'da derin değişimler söz konusu..Umarım en iyisi olur Kawasaki için...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
6
Ben de geldim!

Merhaba DeLiler

Ben de geldim iyi sohbetler iyi paylaşımlar ve keyifli sürüşler!:cherry:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
18
arkadaşlar öncelikle herkese merhaba
uygun fiyata elcik koruma taktıran varmı, bana dl 1000'in plastik elcikleri 110 YTL dl 650'ye uymadığından bağlantı aparatlarıda 110 YTL takma işlemi 20-30 YTL kısacası toplam 250 YTL fiyat verdiler.Bu konuda fikir sahabi arkadaşlar varsa,paylaşırlarsa sevinirim
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Guney Marmara Gezi İzlenimlerim...

Merhaba arkadaşlar..

Bayramın 3 ve 4. günü yaptıgımız güney marmara gezisinin genel izlenimlerini ancak şimdi kaleme alabiliyorum:

Gezi rotamız..I]



Gezimiz her zamanki gibi Aydın abinin sabahın köründe beni uyandırması ile başladı. Zaten geç uyuyan bir insan olduğum için sabah sabah somurtarak evden çıktım:) Ne yalan söyleyeyim soguktan biraz tırsıyordum. Ama yola çıkınca o kadar da durumun vahim olmadıgının farkında vardım..

Aydın abi yola çıkarken hazırlıklı çık yanına eşya al demişti. Ben de bir atlet ve bir çorap aldım. Ama Aydın abi saolsun yanına 3 tane ayakkabı 3 kazak almış .. Aldığı bütün eşyaları hiç dokunmadan geri getirdi ya ona gilerim yani. Kazak neyse de insan 3 tane ayakkabıyı ne yapar değil mi arkadaşlar... Sanki gece baloya gidicez gündüz davete katılcaz.. Neyse..

Yalova

Yalova feribotuna bindiğimizde rota konusunda ufak çaplı konuşmalar yaparken "abi haritayı ver de rotaya bakayım" dediğim de farkettik ki harita almayı unutmuş Aydın abi.. Ben zaten kendimi zor getirmişim orda fırsattan istifade güzel bir fırça kaydım Aydın abiye.. Yoldan harita almak üzere yolumuza devam ettik.

Bursa
Orhangazi çıkışında yol müsait olunca ben gaza asıldım. Makine 190 a kadar çıktı. Aydın abinin makine side case leri oldugu için o kadar basamadı dogrusu. Çok kısa surede Bursa ya geldik..


Havanın biraz soguk oldugu yolun bu kısmından sonra eldivenleri değiştirdik. Benım eldıvenler revit olmasına ragmen artık iyice yırtılmış oldugu için soguk alıyordu. Aydın abının Held marka eldıvenlerini aldım ama onlarda o kadar kalın ki motoru hissedemedim. Kısa bir süre sonra bir benzinlikte değişim yaptık ve harita bulduk..

Karacabey-Bandırma


Karacabey de kısa bir şehir turu ve resmin ardından bandırma ya ulaştık..

Karacabey şehir merkezi..



Bandırma...



Erdek
Erdek yolunda giderken yolda gördüğümüz sarı tabelalara da girmeye karar verdik. Son kurşun anıtı benim gibi off road tecrubesi ve becerisi olmayan birisi için zor bir noktaydı. Ancak inat ettim ve tepenin üstüne kadar motoru devirmeden çıktım. Bu anıt bizim açımızdan duygusal bir boyuta geçiş oldu. Şehitlerimizi andık . tepeden bandırmayı gözlemledik ve yolumuza devam ettik..

Son kurşun anıtı...



Erdek e geldiğimizde ben rahat rahat gezerken Aydın abi dönüş bileti stresine girdi.. Bandırmaya geri dönip bileti alalım dedi. Bende burda satış noktası vardır burdan soralım dedim. Sorduk fakat yer olmadığını öğrendik. Moral bozmadan yolumuza devam ettik..

Biga- Lapseki
Biga yolundaki petrol istasyonunda birer çay içip radara yakalanana kadar yola devam ettik. Polis arkadaşlara ceza yememek için ne taklalar attığımızı anlatsam sayfalar dolar... hatta en sonunda aydın abi siz eve gidin biz sizin yerinize çalışırız burda dediyse de yemedi:..Hayatımızın en pahalı imzalarını atmak zorunda kaldık.. Kimim yüzünden Tabi ki önden giden Aydın abinin yüzünden .. Allah ne verdiyse (135 km/sa makinesi fazla basmıyo..)basınca olacağı buydu tabi ... Neyse..

Hayatımda attıgım en pahalı imza...



Çanakkale

Çanakkaleye kadar rüzgar altında geldik. Çanakkele şehir merkezinde Aydın abi topun üstüne çıkınca ellerinde beyaz gömlekler taşıyan birileri yanımıza gelip Aydın abiyi götürmek istediler... Hemen ordan kaçtık.....Müzeye girdiğimizde ziyaretçi girişi kapanmış olsa da rica minnet içeri daldık.. Kısa bir turun ardından hava kararsa da yola devam etme kararı aldık... Bir çay molasının ardından Ezineye geldik.

Ezine
Ezine şirin bir ilçe .. Tek oteli var . 600 yıllık bir hamamı var. Otelde konakladık. hamama girip rahatladık.. Yemek fiyatları çok ucuz olunca Aydın abi 4-5 porsiyon ızgara bonfıle felan yedi....

İlk günün sonunda 510 km lik yolu sorunsuz ve fazla yorulmadan alarak yataklarımıza çekildik...

Ezine de konaklama...


Kazdagları..

İkinci gün birincisinden daha keyifli geçti desem yeridir. Kahvaltı sonrasında kazdaglarından aşağı süzüldük.. Mukemmel dag havasını içimize çektik ve bir virajdan sonra Ege nin mukemmel mavisini tepeden gördük.Manzara gercekten gorulmeye degerdi...

Kazdaglarından Ege ye bakış...

Kazdaglarından inince Küçükkuyu isimli güzel ve şirin bir belde var.. Orada Zeytinyagı muzesini gezdik..Ardından altınoluk üzerinden Edremite ulaştık..Edremit mandalin bahçeleri ile farklı bir iklim sunuyordu bize. İkinci gun rotanın toplamı 350 km oldugu için canımızın cektiği her yerde durduk . Edremitten Aydın abi çuvalla mandalina aldı topcase lere doldurduk...

Balıkesir


Buradan sonra balıkesire dogru dagların arasından bir yola girdik. Aydın abi yolda ben domuzun fotografını cekicem diyerek arkamda kaldı . Ben Yavaş yavaş yoluma devam ettim. Balıkesir girişinde Boğaç Bey isimli bri motorcu abimiz yolda rota üzerinde konuşurken bizi buldu . Misafir etti. Et çorbası dedikleri bir çorbadan içirdi ki ben şimdiye kadar bu çorbadan tatmamıştım. Çok güzel bir tadı vardı. Ardından EFE isimli kangal köpeği ile oynadık..


Balıkesirde konaklarkan aklımızda olan feribot bileti için DL ci arkadaşımız Yalova dan Şakiri (BLUEMAN ya da BIGDOCTOR) aradım. Kendisi saolsun bilet temini konusunda bizlere çok yardımcı oldu. Kendi işi gibi takip ederek bize geri döndü.. Teşekkürler Şakir dostum..

Susurluk

Balıkesirden ayrılıp Susurluk yoluna girdik ve Susurluk şehir merkezine girerken KAMIL KOC tesislerinde HOŞMERİM tatlısı yedik. Aydın abi bu tatlıyı ilk kez tattı ve fena bulmadı. Evlerimize birer paket alıp yola devam ettik.. Susurluktan sonraki istikametimiz KUS CENNETİ idi..Aydın abi ben gençliğimde gelmiştim deyip (50 sene önce yani) bir kaç kere yanlış yollara bizi soktuysa da en sonunda kuş cenneti ne ulaştık..Ortamı gezip o civarda yolda gördüğümüz bir çobanla sohbet ettik.

Kuş cennetinin kapısı...


Kus cenneti
Geriye kalan son saatımızı de o civarda köy yollarında gezerek geçirdik. bandırmaya gelip feribot biletimizi aldık ve motorlarıu feribota yerleştirdik.. ardından 2 saatlik gezinin en çekilmez bölümü başladı. Feribot gezisi gerçekten sıcak ve sıkıntılı oldu. Çunku ayakta yada diğer bir değişle yerlerde oturarak yolculuk etmek durumunda kaldık. Onun da ayrı bir anısı oldu..

Gezimiz sirkeci harem ferıbotunun ardından saat 22 gibi evlerimizde olarak bitmiş oldu..

Açık Teşekkür:

Gezi için öncelikle Aydın abiye teşekkürü borç biliyorum. Bitmek tükenmek bilmeyen enerjisi ile benim gibi tembel bir adamın kahrını çektiği ve son dakikaya kadar enerjisini gezinin iyi organizasyonu için harcadığı için teşekkür ederim..
Balıkesir de Bogaç bey e sıcak misafirperverliği için teşekkür ederim..
Şakir arkadaşıma feribot bileti için verdiği destek ve moral için teşekkür ederim..
Bu forumda geziye destek veren vermeyen ve begenilerini sunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim...

Ve Motorlarımız..

DL beni her zamanki gibi hiç mahcup etmedi. 850 km yol içinde beni hiç üzmedi . yakıt sanrım km bası 160gibi oldu . Rampada yolda off road ta beni tam tatmin etti.. BMW nin benim motora bariz üstünlüğü frenlerinin daha saglam olması sanırım. Bunun dısında performans bakımından çok farklı oldugunu dusunmemenı gerektırecek bırsey olmadı dogrusu..İkisi de guzel makine herkese tavsıye ederim

Sirkeci feribotunda gün sonu..


Gezi izlenimlerim bu kadar arkadaşlar başka gezilerde beraber olmak umudu ile...

Selamlar

Not : Resim kısıtlaması sebebi ile bazı mimikleri koyamadım.. Okurken esprili yerleri sizlerin espri anlayışınıza bırakıyorum..
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
okurken gezmiş gibi oldum.Paylaştığınız için çok teskklr.İnşallh sıcak havalarda bizim buralarada geziler düzenlerseniz biz de katılırız.:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
56
Vallahi okudukça motora atlayıp yol nereye götürürse deyip kendimi yollara vurmak geldi içimden ama motorumdan uzaklardayım :pr: Neyse sayenizde gezmiş gitmiş kadar oldum ve yine yediğiniz cezalar ise kendim yemiş gibi içime oturdu uzuldum :pale: Ama çok güzel bir gezi olmuş darısı en yakın zamanda başımıza hatta hep birlikte.
Feribottaki yer konusuna gelince elimizden gelen birşey olduktan snr lafı bile olmaz. Keşke daha erken haber verebilseydiniz yer hususundada birşeyler yapabilirdim sizleri ayakta yormazdım. :)

Ve gelelim 1150 gs ile dl 650 ye.....
Bircok motor test uzmanları bu iki motoru birbirine yakın buluyor fkt yakıt ve kontrol hususunda dl yi bir adım öne geciriyor ve dl yi öneriyor. Bizim makinanın üstü olarak ancak 1200 gs olabilir diyorlar. Fkt benim görüşüme gelince eğer hal böyle ise 1150 veya 1200 lük bir makinayı 650 lik bir makina ile karşılaştırıp bir birine yakın yada aynı buluyorsak bu 650 lik dl nin kat kat üstünlüğünün kanıtıdır. Tabi BMW nin fiyatları parcaları ve servis ücretleride ortada. En büyük kabullendiğim fark ise bmw nin daha enduro olusu.
Ama Trader Murat arkadasımın yorumları benim için daha muhim cnk dile kolay bu iki makina beraber 850 km yapmış en güzel test bu olmalı. Fren hususunda ise sanırım 2007 absli dl ler bu acığı kapatmıştır.
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
arkadaşlar öncelikle herkese merhaba
uygun fiyata elcik koruma taktıran varmı, bana dl 1000'in plastik elcikleri 110 YTL dl 650'ye uymadığından bağlantı aparatlarıda 110 YTL takma işlemi 20-30 YTL kısacası toplam 250 YTL fiyat verdiler.Bu konuda fikir sahabi arkadaşlar varsa,paylaşırlarsa sevinirim


Kartal'da Altan Motor da yanlış hatırlamıyorsam 120 YTL ye taktırabilirsin. Ben geçen ay oradan aldım elcik korumalarımı.

Arkadaşlar geçen pazar Ümraniye Carrefour'a gittim, ve orda tchibo (yanlış yazmış olabilirim) adlı mağazayı ziyaret ettim. Piyasada 50 avro civarında satılan termal içliği 24.-YTL ye aldım. Motor pantolonu almak isteye arkadaşlar sizlerinde ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Teflon malzemeden yapılmış su ve soğuk geçirmez pantolonlar 105 YTL idi ve gayet kaliteli gözüküyorlardı. Ayrıca ben yetişemedim ama 22 YTL ye su geçirmez kayak eldivenleri vardı korumalı falanmış. (onlarda teflon malzemeden yapılmış). Uzun lafın kısası sizleri yolunuz oraya düşerse mutlaka bir uğrayın muhakkak beğeneceğiniz bir ürün çıkacaktır karşınıza.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Suzuki sitesinde V-storm un yeni bi modeli gözüküyor. DL 650 A medel ismi ile.

Bunun diğer V storm ile arasında ne gibi farklar var. :silent: :silent:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
12
DL keseye dost bir makina.Onun için seviyorum:


aprilla caponord fiyat olarak DL den daha makul duruyor
1000cc abs elcik koruma alt motor koruma 98 beygir ve 19000ytl


DL de aksesuar olarak gecen her sey onda mevcut
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
DL keseye dost bir makina.Onun için seviyorum:


aprilla caponord fiyat olarak DL den daha makul duruyor
1000cc abs elcik koruma alt motor koruma 98 beygir ve 19000ytl


DL de aksesuar olarak gecen her sey onda mevcut


Aprılla capanord agır bir makine. uzun yolda guzel ama sehir içinde eziyet. DL ise ikisine de uygun.. Bir capanord da ikinci el zayıf sanırım . yakıt tüketimi de 8lt nin üstünde bildiğim kadarı ile. Bizim makineler ise 5-6 lt yi pek geçmiyor sanki...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst