- Katılım
- 21 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,018
kramp 59 kardeşim bak şimdi aklın yolu birdir.TA karbüratör-v strom enjeksiyon
TA su soğutmalı,V strom su ve yağ soğutmalı..Vstromla kros yapmadıktan sonra araziyede giriyorsun caddede de reys gibi gidebiliyorsun.Vstrom 650 cc 70 beygir,TA 650 cc 50 beygir...Ha bir de TA tel cantlı ve şamlelli,V strom aliminyum spor cant şamlelsiz.Patladığında lastik sökmeden spreyle hallediyorsun...Ben sıfır TA alacaktım vitrinden çıkarttım sonra vazgeçtim.Ama yanlış anlaşılmasın TA kötü demiyorum ben bir TA hayranıydım...Bilmem anlatabildim mi? Vstrom tamı tamına 100 km de 4 lt yakıyor.TA için 6 diyorlar...karar senin..sevgiler sunuyorum:rendeer:
TA su soğutmalı,V strom su ve yağ soğutmalı..Vstromla kros yapmadıktan sonra araziyede giriyorsun caddede de reys gibi gidebiliyorsun.Vstrom 650 cc 70 beygir,TA 650 cc 50 beygir...Ha bir de TA tel cantlı ve şamlelli,V strom aliminyum spor cant şamlelsiz.Patladığında lastik sökmeden spreyle hallediyorsun...Ben sıfır TA alacaktım vitrinden çıkarttım sonra vazgeçtim.Ama yanlış anlaşılmasın TA kötü demiyorum ben bir TA hayranıydım...Bilmem anlatabildim mi? Vstrom tamı tamına 100 km de 4 lt yakıyor.TA için 6 diyorlar...karar senin..sevgiler sunuyorum:rendeer:









