Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
8-9 gün önce çok üzülerek V-stromumu sattım.

Şuan geçici olarak xmax 250 abs kullanıyorum.

Vstromum çok başkaydı ya...

Yanlız dl 650 nin resmen frenleri yokmuş bunu dahada iyi anladım.
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Herkese merhaba; Şubat ayında aldığım ve çok severek kullandığım 2010 model, henüz 13.900'km.deki V-Strom'umu ev alma planım olduğu için acil satmak durumundayım. 2010 model olup da bu km'de ve bu temizlikte DL650 sayılıdır herhalde, hiç bir kazası olmadığını da özellikle belirteyim; dosta gidecek bir araç tabiri vardır ya, aynen öyle. Ayrıca ev alma düşüncem olmasaydı uzun yıllar kesinlikle satmazdım.

Sahibinden com ilan linki: 231116516

Motoruma güveniyorum,özellikle DL650 arayan ve bu motoru seven birisinin almasını isterim, fiyatta biraz pazarlık payı var.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Herkese merhaba; Şubat ayında aldığım ve çok severek kullandığım 2010 model, henüz 13.900'km.deki V-Strom'umu ev alma planım olduğu için acil satmak durumundayım. 2010 model olup da bu km'de ve bu temizlikte DL650 sayılıdır herhalde, hiç bir kazası olmadığını da özellikle belirteyim; dosta gidecek bir araç tabiri vardır ya, aynen öyle. Ayrıca ev alma düşüncem olmasaydı uzun yıllar kesinlikle satmazdım.

Sahibinden com ilan linki: 231116516

Motoruma güveniyorum,özellikle DL650 arayan ve bu motoru seven birisinin almasını isterim, fiyatta biraz pazarlık payı var.

Şubat ayında yaklaşık fiyatlara mı almıştınız. İkinci el piyasasının makul olup olmadığını anlamaya çalışıyorum yanlış anlamayın motor arıyorum şu sıralar fiyatlarına hakim olduğum bir model değil.
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Şubat ayında yaklaşık fiyatlara mı almıştınız. İkinci el piyasasının makul olup olmadığını anlamaya çalışıyorum yanlış anlamayın motor arıyorum şu sıralar fiyatlarına hakim olduğum bir model değil.

Şubat ayında bana yaklaşık 22.000 TL'ye maloldu, şimdi 24 bine satmayı düşünüyorum, şuan için aciliyeti kalmadı, ev işini çözdüm, çok severek biniyorum motoruma, açıkçası satılmasa da olur. Ama bu modelde, bu km.de, bu fiyata başka motor da yok sanırım. Tabi şubat ayında dolar,euro çok daha düşüktü.
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
1
arkadaşlar merhaba yardıma ihtiyacım var 2004 95000 km de olam motorum yatak sardı kızıl yatak yapılıyo biyel kolu yağ pompası vs. siparşleri verildi şu an tamırcide yan sanayi parça yapıp satmam için tamirci sürekli diretiyo bana yapalım sat abi diyo başkaları ile konuştuğumda ise saçmalama yap kullan diyo bi akıl verin
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
kardeş..STROM rahat makınadır...zaten yaptıryorsun sıfırlancak makınan....

EGER DURUMUN YOKSA BENCE DEVAM ET ..STROM a zaten DL nın sanıfında rahat ekonomık makına yok DEVAM STROM A DERİM
 
Katılım
5 Nis 2015
Mesajlar
21
arkadaşlar merhaba yardıma ihtiyacım var 2004 95000 km de olam motorum yatak sardı kızıl yatak yapılıyo biyel kolu yağ pompası vs. siparşleri verildi şu an tamırcide yan sanayi parça yapıp satmam için tamirci sürekli diretiyo bana yapalım sat abi diyo başkaları ile konuştuğumda ise saçmalama yap kullan diyo bi akıl verin

Nasıl Yatak Sardırdın Vstroma ?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Selam beyler bu motor alinirmi yarin bakmaya gitmeyi dusunuyorum acil yorum bekliyorum

280441401

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

Selam beyler bu motor alinirmi yarin bakmaya gitmeyi dusunuyorum acil yorum bekliyorum

280441401
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Selam beyler bu motor alinirmi yarin bakmaya gitmeyi dusunuyorum acil yorum bekliyorum

280441401

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

Selam beyler bu motor alinirmi yarin bakmaya gitmeyi dusunuyorum acil yorum bekliyorum

280441401

Baktım ilana, bence 74 bin km.deki bir motor için fiyat yüksek. Ben 1 aralık'ta aynı model aynı renk, ama 15.500 km.de, hem de Givi üçlü çanta seti olan motorumu 23 bin liraya sattım, 2010 modelde 15,500 km.de Türkiye'de başka V-Strom yoktu, 2 ay ilanda kaldı, kimse 24 bin lira vermedi. Bence bütçeni az daha yükselt, 2012-14 model bir önceki kasa Kawasaki Versys alınır o paralara, tamam V-Strom için 74 bin km sıkıntı olmaz ama, Türkiye burası, sonra satması var o motoru.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
165
DL650 almak için araştırıyorum da forumu da okudum. Fren problemı bu kadar sorunlumu ? çözebilen yok mu ?
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar. bende DL650 alıcam inşallah araştırıyorum. 2006 model 48binde 19000tl 2005 model 60binde 17000tl yakında bulduğum motorlar. Sizce piyasa böylemi yoksa çokmu yazmışlar. Bu özellikteki motorlara en çok ne kadar verilir
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Merhaba arkadaşlar. bende DL650 alıcam inşallah araştırıyorum. 2006 model 48binde 19000tl 2005 model 60binde 17000tl yakında bulduğum motorlar. Sizce piyasa böylemi yoksa çokmu yazmışlar. Bu özellikteki motorlara en çok ne kadar verilir


maalesef sıfır fiyatlarının tırmandığı şu günlerde sezon açılışı ile ikinci elde nasiplendi..

tavsiyem,2006 yerine 2007 abs li modellere bakın,hem abs lilerin yakıt tüketimi de daha düşüktür..

ayrıca yüksek modelli yüksek km li motorlardan korkmayın,yeter ki sahibi bakımlarını aksatmamış olsun..

vstromların 300bin km hiç motor açmadan gittiğini yabancı forumlardan biliyoruz..
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
2
maalesef sıfır fiyatlarının tırmandığı şu günlerde sezon açılışı ile ikinci elde nasiplendi..

tavsiyem,2006 yerine 2007 abs li modellere bakın,hem abs lilerin yakıt tüketimi de daha düşüktür..

ayrıca yüksek modelli yüksek km li motorlardan korkmayın,yeter ki sahibi bakımlarını aksatmamış olsun..

vstromların 300bin km hiç motor açmadan gittiğini yabancı forumlardan biliyoruz..

abs olmasını bende çok istiyorum fakat 2007 lerde 21 22 den başlıyor. kışı bekleyeyim diyorum ama zor beklerim :)
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
53
Arkadaşlar DL650'nin 1. ve 2. vites aralığı nedir ? Mesela 1. vitesi kaç km hıza ulaşınca değiştiriyorsunuz ?
 
Katılım
21 May 2016
Mesajlar
7
Merhaba sahip olduğum 2016 model R25 motorumu satıp yerine 2007 ABS li dl 650 almayı düşünüyorum kendi motorum henüz daha 450 km de sizce değermi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst