Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
hayırlı olsun beko. sevindim vstorm aldığına. CBR dan sonra nasıl geldi acaba motor. biraz iri bir adam olduğum için benimde aklımda olan motor.

Çok teşekkür ederim.
Abi şöyle söyliyeyim.
Resimlerde belli olmayabilir ama canlı gördüğüde resmen cbr ın 2 katı hacime sahip :)

Bende 1.85 e 107 kilo civarıyım.
Vstrom cuk oturdu.
Geçen arkadaşın cbr a bindim çok değişik geldi , hani oyuncak gibi derker ya.

Ben vstromu çok sevdim. Sorun olursa bana cevaplabilirim.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Çok teşekkür ederim.
Abi şöyle söyliyeyim.
Resimlerde belli olmayabilir ama canlı gördüğüde resmen cbr ın 2 katı hacime sahip :)

Bende 1.85 e 107 kilo civarıyım.
Vstrom cuk oturdu.
Geçen arkadaşın cbr a bindim çok değişik geldi , hani oyuncak gibi derker ya.

Ben vstromu çok sevdim. Sorun olursa bana cevaplabilirim.

bakalım nasip. ben araba alma baskılarına dayanamayıp gts evo mu satıp araba aldım.ama kafamda hep bu motordan var. iri adamlar için biçilmiş resmen. gerçekte bende gördüm ama hiç oturmadım üstüne, oturduğumda rahat edeceğimi düşünüyorum. bakalım zaman ne gösterecek bize.

senin adına sevindim. keyifli kazasız belasız sürüşler.

olması gerektiği gibi, çin malı ile başlayıp, kazalar yapıp, kazanın verdiği acıları tadıp, yavaş yavaş ve bilinçli olarak büyüttün motorunu. Takipteydim :) DL yi sevmen, "sadece ben miyim" düşüncesini kırdı bende :)

herkese hayırlı günler
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Bizde geçenlerde izmir menderes efemçukuru dağ yollarında gezmiştik videosunu yeni editleyebildim :)
Beko bu arada yeni motorun hayırlı olsun sonunda DL almana çok sevindim

 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Dl 650 lerinizin lastik hava basıncını ne yapıyorsunuz?

Araştırdığım kadarıyla ön 29 arka 36 diyormuş kitapçıkta.

Bana arka 36 çok geldi.

Eski motorumda ön 29 arka 32 civarıydı.

Motorum 2008 model.
Yardımcı olursanız sevinirim. Bir lastiklerin havasını kontrol ediyim diyorum.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Kılavuza göre ön 33 arka 36 PSI. Artçılıyken ve yüklüyken arka 41'e kadar. Ben sürekli arka çanta ile gezdiğim için arkayı 37 PSI yapıyorum. Kullanma kılavuzu dışındaki önerileri ise gülümseyerek karşılıyorum.

35izyxg.jpg
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Çok teşekkür ederim.


Bugün arkadaşla gezdik biraz.

Yzf r125 ve vstrom kardeşliğinin tablosu :)
34 plaka olduğuna bakmayın benim motorum, İstanbuldan aldım plakayı değiştirmedim.
Böyle kullanıyorum bana zararı olmadığı için.
Herkes soruyor İstanbuldan mı geldin diye :)






 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
@beko12345

keşke değiştirseydin plakanı, trafik sigortasında karın olurdu.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
rahmi abi biz senin kadar sabırlı olamayız sanırım abi 31 bitti 1 2 aya kısmet olursa çekeriz suzi yi
tekerine taş değmesin güzel abim

İnşallah canım kardeşim, 1 - 2 ay çabuk gelir. Yol yapmak istediğinde Düzce'yi ihmal etme. Başka arkadaşları da getir, hatta mambo İlhan'ı da.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
İnşallah canım kardeşim, 1 - 2 ay çabuk gelir. Yol yapmak istediğinde Düzce'yi ihmal etme. Başka arkadaşları da getir, hatta mambo İlhan'ı da.

ne demek o tarafa gelşnce sana da alo deriz müsaitsen görüşürüz
abi mambo amca bizimle sadece festler de ve kamplarda takılır
yol yapmaz onun yapacağı yol en az git gel 1000++ dır biz çerez geziler yaparız günde bazen 400 ü bulmaz
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yakın zamanda yağ değiştireyim diyorum.

Farklı yağlar deneyipte en iyi verimi şu marka yağda aldım dl 650 için diyen var mı ?


Fiyat önemli değil. İpone motul vs yeterki iyi verimle çalışsın.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Yakın zamanda yağ değiştireyim diyorum.

Farklı yağlar deneyipte en iyi verimi şu marka yağda aldım dl 650 için diyen var mı ?


Fiyat önemli değil. İpone motul vs yeterki iyi verimle çalışsın.

Kış ayına gireceğimiz ve senin de bursa gibi biraz daha soğuk bir yerde ikamet ediyor olduğundan dolayı
Motul 5100 10-40 derim
Ben v stromda bir kez castrol koyma hatasını yaptım 200 km sonra koşarak değiştirdim
ipone hiç kullanmadım
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Ben Castrol, Eni ve Motul 7100 kullandım. Farklarını pek anlamadım. Ama bundan böyle Motul 5100 kullanacağım. Kışın 10W40, yazın 15W/50 tercih edeceğim.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Dl 650 min yan ayaklık genişleticisi düşmüş.
İnternette sadece sahibinden.com da var , satıcılara mesaj attım ilgilenen yok.

Acaba ayaklık genişletici nerden alabilirim.
Max 50 tl olursa sevinirim. Touratech in var fakat 130 tl civarında.
Altı üstü ufacık çelik parçaya okadar vermek istemiyorum.

Motor ağır olduğu için batıyor , toprakta vs.
Çok işime yarayan bir parçaydı. Lakin nasıl düştü anlamadım yolda.
Aradım ettim ama bulamadım eve döndüm.

Nerden alabileceğim konusunda yardım edebilecek varmı acaba ?
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
https://www.facebook.com/waytake?fref=ts
Ersin bey var bu işleri yapıyor ben Nc 700 için aldım gayet memnunum, irtibat nosu sayfada var bilgi alabilirsiniz...
Kendisi ile irtibata geçtim.
Açıkçası ilk defa bukadar samimi bir satıcı ile karşılaşıyorum.
Ürünün bedelini bile ürün elime geçtikten sonra yollamamı istedi.Normalde diğer satıcılar kapıda ödemeyi bile kabul etmezken.
Şaşırdım bu devirde böyle bir satıcı...

Çok teşekkür ediyorum size.


Birde yan ayaklık genişletici düşünenler için belirtiyim. Fiyat 45 tl. Daha ucuzunu görmedim. 50 tl ye vardı sahibinden.com da fakat satıcı mesajlarıma bile cevap vermemişti.
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
3
Selam arkadaşlar;
1997 yılında 125 lik bir minsk le başladım sonrasında cg 125 le ilerledim diyebilirim. 2006 yılında ehliyetle beraber aldığım 250 lik çın malı curuıser motorumu an itibarı ile satmış bulunuyorum yazlık kullanıcıyım fazlada gezemediğim için 20 000 km yaptım 8 yılda kronik sağlık sorunları dolayısıyla kışları korkuyorum :( dl 650 almayı düşünüyorum artık bir iki ay kadar paramı toparlayıp bir tane ikinci el alacam. 2007 model ve üzeri olursa 16000 tl civarı ve aksesuarları da üzerinde olursa tadından yenmez. Varsa aramızda motorunu değiştirecek veya satabilecek olan değerlendirelim Ordu'da olduğumu da hatırlatim gezmek için gelen arkadaşlar olabilir malum yaz sonu da gelmek üzere gecerken motora bakabilirim ve arkadaşların seyahat dönüşünde alabilirim :)

kazasız sürüşler. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst