- Katılım
- 17 Haz 2012
- Mesajlar
- 3,797
hayırlı olsun beko. sevindim vstorm aldığına. CBR dan sonra nasıl geldi acaba motor. biraz iri bir adam olduğum için benimde aklımda olan motor.
Çok teşekkür ederim.
Abi şöyle söyliyeyim.
Resimlerde belli olmayabilir ama canlı gördüğüde resmen cbr ın 2 katı hacime sahip
Bende 1.85 e 107 kilo civarıyım.
Vstrom cuk oturdu.
Geçen arkadaşın cbr a bindim çok değişik geldi , hani oyuncak gibi derker ya.
Ben vstromu çok sevdim. Sorun olursa bana cevaplabilirim.

